Eka olin vuoden kokonaan treenaamatta, jotenkin tuli mitta täyteen kaikkien kovien droppivuosien jälkeen. Mulla on sen verran kova pää, että mä ajattelin, että salikortti ja lääkkeet roskiin, ollaan vuosi treenamatta, että sitten kun aloittaa taas, niin saa lihasmuistista natuna takaisin. Treenasin entiseen malliin, mutta sitten 39 vuotiaana Peterin kanssa tutustuin oikeaan kovaan treeniin, se oli liikaa kun samaan aikaan dieettasin. Sit otin teston mukaan. Olisin voinut vetää ne treenit sillai, mutta en sillä frekvenssillä.
Nyt vuosien jälkeen oon sen verran fiksu, että olen imenyt oppeja mestareiden kanssa treenistä ja 10% aikaisemmista lääkemääristä mä olen paremmassa kunnossa kun ikinä melkein 20 vuotta vanhempana.
Mutta toki edelleen, mikään mitä sanon, ei Pakkotoistolla ole paskankaan arvoinen, se kumotaan välittömästi aika aggressiivisella haukkumisella, mutta antaa koirien räksyttää, mä vedän omaa juttua kovaa ja olen esimerkkinä, ettei kovan treenin tartte loppua ku 40v tulee täyteen.