OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Suotta tuosta huolit, mua ei nähdä täällä enää keskustelemassa treenistä, kiitos teidän. Mut omia treenejä voin kommentoida ja toivoisin, ettet tulisi jatkossa enää sekoilemaan mun ketjuun, mä teen mitä teen ja vastaan kysymyksiin, mua ja jotain toista tuskin kiinnostaa sun tutkimukset jos multa jotain kysytään.

En tule enää eikä kyllä yhtään yllätä, että modekin menetti hermot sun pätemiseen! Täällä on asiat menny vaan huonompaan suuntaan kun viestejäkin poistellaan vaikka niitä voisi muokata poistaen esim. linkit kun kaikki ei seuraa aktiivisesti mikä sponssi sulla on milloinkin. Ihan turha tänne on kirjoittaa mitään vaikka tarkoitusperä olisi hyvä kun omistaja kuvittelee että mainostellaan tahaltaan. Sitten tuo sun ylimielinen kaikkitietävä asenne joka paistoi hyvin läpi tuossa viestissä jota lainasin vaikka sun pitäisi hyvin tietää ettei suurin osa ole naturaalina kasvamassa mihinkään jollain pumppailulla super lyhyillä tauoilla tai tuntumahomostelemalla. Sen takia ne istuu siellä pidempään, että pystyvät käyttämään kohtuullisia kuormia ja saamaan kovemman kasvuärsykkeen kun toistomäärät/sarjapainot ei putoa rajusti. Suurin osa täällä kirjoittelevista on kuitenkin naturaaleja kuten noissa tutkimuksissakin joten kyllä niistä hyviä suuntaviivoja saa omiin tekemisiin. Sulla on yli 20vuoden lääkeaineiden käyttöä taustalla ja ellei nyt ole jotain loukkaantumista alla / motivaatio ongelmaa niin en näe juurikaan järkeä keskivertonatun kopioida teikäläisen pumppi systeemejä ympärivuotiseen käyttöön.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tule enää eikä kyllä yhtään yllätä, että modekin menetti hermot sun pätemiseen! Täällä on asiat menny vaan huonompaan suuntaan kun viestejäkin poistellaan vaikka niitä voisi muokata poistaen esim. linkit kun kaikki ei seuraa aktiivisesti mikä sponssi sulla on milloinkin. Ihan turha tänne on kirjoittaa mitään vaikka tarkoitusperä olisi hyvä kun omistaja kuvittelee että mainostellaan tahaltaan. Sitten tuo sun ylimielinen kaikkitietävä asenne joka paistoi hyvin läpi tuossa viestissä jota lainasin vaikka sun pitäisi hyvin tietää ettei suurin osa ole naturaalina kasvamassa mihinkään jollain pumppailulla super lyhyillä tauoilla tai tuntumahomostelemalla. Sen takia ne istuu siellä pidempään, että pystyvät käyttämään kohtuullisia kuormia ja saamaan kovemman kasvuärsykkeen kun toistomäärät/sarjapainot ei putoa rajusti. Suurin osa täällä kirjoittelevista on kuitenkin naturaaleja kuten noissa tutkimuksissakin joten kyllä niistä hyviä suuntaviivoja saa omiin tekemisiin. Sulla on yli 20vuoden lääkeaineiden käyttöä taustalla ja ellei nyt ole jotain loukkaantumista alla / motivaatio ongelmaa niin en näe juurikaan järkeä keskivertonatun kopioida teikäläisen pumppi systeemejä ympärivuotiseen käyttöön.
Ei taida mikellä olla hirveesti kokemusta natuna treenaamisesta kuin 30 vuotta sitten viimeksi...Sehän oli natu jonku aikaa mutta eihän se treenannu sillon koska "se on natuna aivan tyhjän kans" ja nyt sanoo muille,itsellä höyryt koneessa,että "Porukka vaan perustaa kaiken siihen että ilman kemiaa ei voi kasvaa ja jos vetää kemiaa, niin kasvaa tosta vain." :D :D

Noilla horinoilla Miken ei ole mitään syytä vetää roinaa,koska,no,ei se johda mihinkään sen kummemmin eikä ole mikään graalin malja,itekki huvikseen ja läpällä käyttää vaikka 100% feikkiä,ei mitään väliä treeniin ja kehitykseen :D En kyllä tajua miksi silloin käyttää yhtään mitään....En minäkään,alkoholin juomisen lopetettuani,juo saunassa enää 15 alkoholitonta olutta ja mene baariin juomaan 10 alkoholitonta drinkkiä....
 
Aivan simppelillä dieetilä tähän saakka. Ei mitään ohitte, siis 100% puhdasta ruokaa. Kana, riisi, paprika, tomaatti, parsa. Kaurapuuro, kevytmaito, hera konsentraatti. Sitten päälle kaikki vitamiinit, probiootit, entsyymit ja aivan helvetisti stim-free rasvanpolttajia ja synefriiniä, intrassa klusteridekstriiniä, eaa ja glutamiini.
Mistä saat rasvat?
 
Voi olla että muistan väärin mutta eikös Mike reenannut alkuun ilman apuja Peterin kans mutta joku juttu siihen tuli että alko apuja tarviin oliko kova treeni määrä vai mikä lie mutta ei romuista hyötyä ole

Toki voin muistaa väärinkin
 
Mistä tämä ajatukseni lähti ns liian kovan treenin vaikutuksesta testoon tulee seuraavasta: heijarit 😃 Voin olla väärässä ja taustalla jokin muu mekanismi, joka olisi toki mielenkiintoista tietää.

Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan; kun on tahkonnut tiuhaan ns kovaa treeniä, niin kummasti yölliset ja joka-aamuiset erektiot ovat päättäneet kadota. Sitten kun höllää ja panostaa palautumiseen, niin tekevät paluun. Enkä tosiaan ole keksinyt muita muuttujia kuin treenin/palautumisen (ml testot), koska muutoin meno on ollut samanlaista. Eikä ole vain yksi kerta kun sama kuvio toistuu. Mutta kuten kirjoitin, niin voihan tuossa olla joku muu muuttuja kuin testotaso. Mikä? No oli sitten mikä vaan, niin onhan se järkevä optimoida meno siten, että on kaikin puolin vireänä.

Tuo täysin sama efekti tapahtuu mm. itsellä vaikka kuuri testot koneessa. Ihan kropan systemaattinen kova rasitus tuon aiheuttaa. Jos alkaa ylirasituksen puolelle menemään niin sitä pahempi.
 
Mistä saat rasvat?
Helmanssin majoneesi ja jos en syö kanaa kolmea ateriaa, niin pähkinöitä.

Voi olla että muistan väärin mutta eikös Mike reenannut alkuun ilman apuja Peterin kans mutta joku juttu siihen tuli että alko apuja tarviin oliko kova treeni määrä vai mikä lie mutta ei romuista hyötyä ole

Toki voin muistaa väärinkin
10 vuotta olin naturaalina siinä välissä kun eka 7 vuotta käytin. Eli on ihan natutreenistä kokemusta.

En tule enää eikä kyllä yhtään yllätä, että modekin menetti hermot sun pätemiseen! Täällä on asiat menny vaan huonompaan suuntaan kun viestejäkin poistellaan vaikka niitä voisi muokata poistaen esim. linkit kun kaikki ei seuraa aktiivisesti mikä sponssi sulla on milloinkin. Ihan turha tänne on kirjoittaa mitään vaikka tarkoitusperä olisi hyvä kun omistaja kuvittelee että mainostellaan tahaltaan. Sitten tuo sun ylimielinen kaikkitietävä asenne joka paistoi hyvin läpi tuossa viestissä jota lainasin vaikka sun pitäisi hyvin tietää ettei suurin osa ole naturaalina kasvamassa mihinkään jollain pumppailulla super lyhyillä tauoilla tai tuntumahomostelemalla. Sen takia ne istuu siellä pidempään, että pystyvät käyttämään kohtuullisia kuormia ja saamaan kovemman kasvuärsykkeen kun toistomäärät/sarjapainot ei putoa rajusti. Suurin osa täällä kirjoittelevista on kuitenkin naturaaleja kuten noissa tutkimuksissakin joten kyllä niistä hyviä suuntaviivoja saa omiin tekemisiin. Sulla on yli 20vuoden lääkeaineiden käyttöä taustalla ja ellei nyt ole jotain loukkaantumista alla / motivaatio ongelmaa niin en näe juurikaan järkeä keskivertonatun kopioida teikäläisen pumppi systeemejä ympärivuotiseen käyttöön.
Pyysin sua ettet tulis tähän ketjuun enää, onnistuisko mitenkään? Mua ei valitettavasti kiinnosta sun provot.
 
Ei taida mikellä olla hirveesti kokemusta natuna treenaamisesta kuin 30 vuotta sitten viimeksi...Sehän oli natu jonku aikaa
Kuten sanoin, 29v-39v olin täysin ilman mitään ja 3.5v alussa. Että jos täällä perustetaan argumentit valheeseen, niin en mä oikein jaksa vastaillakaan. Saat olla tota mieltä ja se on hyvä niin.
 
Treenasitko paljonki natuna tol välin? Ja kuinka kovaa/järkevästi?
Eka olin vuoden kokonaan treenaamatta, jotenkin tuli mitta täyteen kaikkien kovien droppivuosien jälkeen. Mulla on sen verran kova pää, että mä ajattelin, että salikortti ja lääkkeet roskiin, ollaan vuosi treenamatta, että sitten kun aloittaa taas, niin saa lihasmuistista natuna takaisin. Treenasin entiseen malliin, mutta sitten 39 vuotiaana Peterin kanssa tutustuin oikeaan kovaan treeniin, se oli liikaa kun samaan aikaan dieettasin. Sit otin teston mukaan. Olisin voinut vetää ne treenit sillai, mutta en sillä frekvenssillä.

Nyt vuosien jälkeen oon sen verran fiksu, että olen imenyt oppeja mestareiden kanssa treenistä ja 10% aikaisemmista lääkemääristä mä olen paremmassa kunnossa kun ikinä melkein 20 vuotta vanhempana.

Mutta toki edelleen, mikään mitä sanon, ei Pakkotoistolla ole paskankaan arvoinen, se kumotaan välittömästi aika aggressiivisella haukkumisella, mutta antaa koirien räksyttää, mä vedän omaa juttua kovaa ja olen esimerkkinä, ettei kovan treenin tartte loppua ku 40v tulee täyteen.
 
On muuten ihan naurettava ero dieetata näin kaasut päällä vs natuna treenatessa 11v verran. Tuntuu et rasvaprosentti vaan pienenee, mutta paino nousee.
Mulla on pudonnut kohta 7kg, että mulla ei tule lihasta lisää koska kemiaa ei ole tarpeeksi.

Toivoisin aikaisemmalta parilta käyttäjältä semmoista asiallisempaa linjaa, jossa ei oletettais jotain omien antipatioiden takia, jos kiukuttaa, niin ei muhun tartte purkaa ja keksiä ihan hölmöjä juttuja.
 
Eka olin vuoden kokonaan treenaamatta, jotenkin tuli mitta täyteen kaikkien kovien droppivuosien jälkeen. Mulla on sen verran kova pää, että mä ajattelin, että salikortti ja lääkkeet roskiin, ollaan vuosi treenamatta, että sitten kun aloittaa taas, niin saa lihasmuistista natuna takaisin. Treenasin entiseen malliin, mutta sitten 39 vuotiaana Peterin kanssa tutustuin oikeaan kovaan treeniin, se oli liikaa kun samaan aikaan dieettasin. Sit otin teston mukaan. Olisin voinut vetää ne treenit sillai, mutta en sillä frekvenssillä.

Nyt vuosien jälkeen oon sen verran fiksu, että olen imenyt oppeja mestareiden kanssa treenistä ja 10% aikaisemmista lääkemääristä mä olen paremmassa kunnossa kun ikinä melkein 20 vuotta vanhempana.

Mutta toki edelleen, mikään mitä sanon, ei Pakkotoistolla ole paskankaan arvoinen, se kumotaan välittömästi aika aggressiivisella haukkumisella, mutta antaa koirien räksyttää, mä vedän omaa juttua kovaa ja olen esimerkkinä, ettei kovan treenin tartte loppua ku 40v tulee täyteen.
Miten paskana siinä oli päivittäin Peterin kanssa treenatessa silloin kun menit vielä natuna?
 
No se oli tuplatreeniä, sitä ei kestä kunnolla edes testolla. Sen takii en ite tee niitä nyt vaikka aikaa onkin.
Jep. Ja nuo treenit joilla saanut aamuheijarit hukkaan ja yleisfiilikset alas, ovat olleet aivan tarpeettoman kuormittavia. Ja liian usein. Eli kyllähän lienee se testo sittenkin voinut olla osa yhtälöä. Jos vielä tommoin hölmöilen, niin voisi mitata. Over and out 👌
 
Jos pitää päästä salilta pois nopeasti niin sitten näin, mutta onko se sitten optimaalista treenaamista ja erityisesti naturaaalina niin ei ainakaan omalla kohdalla toiminu maagisesti kun nuorempana noin treenasin aivopestynä. Lukuisat tutkimukset puoltavat 2,5-3min sarjapalautuksia vs. 1min hypertrofia harjoitteluun. Jopa tätä pidemmät sarjapalautukset ei ole este kehitykselle vaikka jotkut luulevat että menee täysin voimailuksi. Toki kun tutkimukset lyödään pöytään niin kumoat ne välittömästi. Kun on lääkeaineet käytössä niin moni asia muuttuu ja voit tehdä esim. helvetillisiä volyymi treenejä niistä palautuen. Jos tehdään lyhyillä palautuksilla niin ajatuksena enemmän työtä lyhyessä ajassa on hyvä ja siihen tähdätään, mutta natuna tulee rajat vastaan sen volyymin nostamisen suhteen ainakin keskivertogenetiikan omaavalla joka ei voi pyhittää elämäänsä pelkästään salilla käymiseen kun siellä voi olla fyysistä työtä, stressiä, lyhyempää unta jne. Toivottavasti et ala pakottamaan tätä oikeana metodina kaikille kun sulla on ikävä tapa tämmöiseen.



View: https://youtu.be/0Qw4tyt3_5Q?t=2429
Greg Nuckols ei muuten pidä tuota täysin selvänä että pidemmät palautukset olisi parempia lihaskasvun kannalta. Kumpaankin suuntaan löytyy pari tutkimusta. Greg sanoo tuossa olevansa asian suhteen "agnostinen".
 
Back
Ylös Bottom