Suotta tuosta huolit, mua ei nähdä täällä enää keskustelemassa treenistä, kiitos teidän. Mut omia treenejä voin kommentoida ja toivoisin, ettet tulisi jatkossa enää sekoilemaan mun ketjuun, mä teen mitä teen ja vastaan kysymyksiin, mua ja jotain toista tuskin kiinnostaa sun tutkimukset jos multa jotain kysytään.
En tule enää eikä kyllä yhtään yllätä, että modekin menetti hermot sun pätemiseen! Täällä on asiat menny vaan huonompaan suuntaan kun viestejäkin poistellaan vaikka niitä voisi muokata poistaen esim. linkit kun kaikki ei seuraa aktiivisesti mikä sponssi sulla on milloinkin. Ihan turha tänne on kirjoittaa mitään vaikka tarkoitusperä olisi hyvä kun omistaja kuvittelee että mainostellaan tahaltaan. Sitten tuo sun ylimielinen kaikkitietävä asenne joka paistoi hyvin läpi tuossa viestissä jota lainasin vaikka sun pitäisi hyvin tietää ettei suurin osa ole naturaalina kasvamassa mihinkään jollain pumppailulla super lyhyillä tauoilla tai tuntumahomostelemalla. Sen takia ne istuu siellä pidempään, että pystyvät käyttämään kohtuullisia kuormia ja saamaan kovemman kasvuärsykkeen kun toistomäärät/sarjapainot ei putoa rajusti. Suurin osa täällä kirjoittelevista on kuitenkin naturaaleja kuten noissa tutkimuksissakin joten kyllä niistä hyviä suuntaviivoja saa omiin tekemisiin. Sulla on yli 20vuoden lääkeaineiden käyttöä taustalla ja ellei nyt ole jotain loukkaantumista alla / motivaatio ongelmaa niin en näe juurikaan järkeä keskivertonatun kopioida teikäläisen pumppi systeemejä ympärivuotiseen käyttöön.