Tiistaisin kyykky.Teetkö kyykkytreenin kerran viikkoon vai millaisella kierrolla meet? Kokeilin tänään 5*10*115kg ja aika mojovat pumpit tuli kun aikaisemmat kyykkytreenit on ollut lähinnä boxikyykkyä kolmosia tai vitosia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiistaisin kyykky.Teetkö kyykkytreenin kerran viikkoon vai millaisella kierrolla meet? Kokeilin tänään 5*10*115kg ja aika mojovat pumpit tuli kun aikaisemmat kyykkytreenit on ollut lähinnä boxikyykkyä kolmosia tai vitosia
Kaurapuuro, kana, kasvikset, riisi, pasta, perunat, kananmunat, bataatti. Kun kyse on vaan kuumalla paineella kypsentämisestä, niin periaatteessa kaiken voi tehdä, mutta esim liha pitää sitten ruskistaa jos sen värin haluaa kun se vekotin ei paista.Sulla kun ollut muistaakseni painekattila kovassa käytössä niin mitä kaikkea olet sillä tehnyt ja mitä kaikkea sillä voi tehdä? Pastaa? Ja jauheliha alusta loppuun?
Kyllä harrastaa, etenkin käsi ja olkapäätreenissä.Harrastaako Mike paljon supersarjoja?
Mietin tässä tuota aloituspainon valintaa. Ehkä siihen T-nationsettiin voisi verrata? Jos tuossa aloitat 120kg niin millä teitkään sen T-nationin? Oliko se 105kg?1. 5x10 120kg
2. 10x125kg, 12x120kg, 14x115kg, 16x110kg, 18x105kg
3. 6x10 125kg
4. 10x130kg, 12x125kg, 14x120kg, 16x115kg, 18x110kg
5. 7x10 130kg
6. 10x135kg, 12x130kg, 14x125kg, 16x120kg, 18x115kg
7. 8x10 135kg
8. 10x140kg, 12x135kg, 14x130kg, 16x125kg, 18x120kg
9. 9x10 140kg
10. 10x145kg, 12x140kg, 14x135kg, 16x130kg, 18x125kg
11. 10x10 145kg
12. 10x150kg, 12x145kg, 14x140kg, 16x135kg, 18x130kg
JTO:lta inspattu. Kiitos hänelle. Toi on asteen vikkelä proge, että vaikeuksia tulee kun on dieetillä.
120kg oli t-nationin sarjapaino.Mietin tässä tuota aloituspainon valintaa. Ehkä siihen T-nationsettiin voisi verrata? Jos tuossa aloitat 120kg niin millä teitkään sen T-nationin? Oliko se 105kg?
Oivalsin kauan sitten, että kehitys kusee jos salilla veivaa liian kauan, mun treenit on intensiivisiä ja tosi lyhyet palautukset. Paukutan maksimaalista pumppia lihakseen ja sitten syömään kotiin. Monet hinkkaa salilla mun mielestä aivan liian kauan. Hassua katsella kun kerkeen tekeen 4 kovaa sarjaa samassa ajassa isommilla painoilla mitä joku jantteri istuu puhelin kädessä sarjatauolla. En ole ihan varma mikä se niiden pointti on, kotonakin voi istua.
En ala, olen väärässä, älkää tehkö kuten minä, uskokaa vaan tutkimuksia. Niitä kyllä riittää luettavaksi, mä meen sen sijaan salille, BOOM!Toivottavasti et ala pakottamaan tätä oikeana metodina kaikille kun sulla on ikävä tapa tämmöiseen.
Suotta tuosta huolit, mua ei nähdä täällä enää keskustelemassa treenistä, kiitos teidän. Mut omia treenejä voin kommentoida ja toivoisin, ettet tulisi jatkossa enää sekoilemaan mun ketjuun, mä teen mitä teen ja vastaan kysymyksiin, mua ja jotain toista tuskin kiinnostaa sun tutkimukset jos multa jotain kysytään.Toivottavasti et ala pakottamaan tätä oikeana metodina kaikille kun sulla on ikävä tapa tämmöiseen
Kun on lääkeaineet käytössä niin moni asia muuttuu
Sun testot nyt ei liiku vittuakaa ylös tai alas varsinkaa natuna ja että muka vielä ne huomaisit joo joo .Käsittääkseni Mikellä on maltilliset määrät käytössä. Mutta onhan niilläkin toki merkityksensä. En tiedä onko ikää vaiko mitä, mutta kun itse vetää useamman ns kovan treenin viikkoon, niin testot kyykkää vallan selkeästi. Jos ei olisi oman tuotannon varassa, vaan ulkoisen, niin tämä ongelma poistuisi. En todellakaan tiedä teenkö oikein, mutta olen poistanut treenistä kaiken "roskavolyymin", kokonaiskesto on lyhyt ja vähät työsarjat kovia.
Ne ei oikeesti heilu tollai että huomaisit mitään. Jos sä kiskaset testo propionaattia, niin saatat inasen jotain huomata olotilassa huomenna, mutta se onkin sitten massiivisesti jo yli luontaisten arvojen. Joku treeni heilauttaa testoja niin vähän ettei sitä kukaan huomaa.Käsittääkseni Mikellä on maltilliset määrät käytössä. Mutta onhan niilläkin toki merkityksensä. En tiedä onko ikää vaiko mitä, mutta kun itse vetää useamman ns kovan treenin viikkoon, niin testot kyykkää vallan selkeästi. Jos ei olisi oman tuotannon varassa, vaan ulkoisen, niin tämä ongelma poistuisi. En todellakaan tiedä teenkö oikein, mutta olen poistanut treenistä kaiken "roskavolyymin", kokonaiskesto on lyhyt ja vähät työsarjat kovia.
edit. tarkennuksena, etten todellakaan väitä, että Mikellä homma pelaa hyvin ja on tuossa kunnossa lähinnä lääkkeiden takia. Toki niillä on se osuutensa, mutta eiköhän tekeminen ole muutoin aika kohdillaan.
Jaa, sarmi sekoilee :D
Kerro toki mitä sekoilen?? Sitäkö että oot tässä testo asiassakin ihan taas kujalla?Käsittääkseni Mikellä on maltilliset määrät käytössä. Mutta onhan niilläkin toki merkityksensä. En tiedä onko ikää vaiko mitä, mutta kun itse vetää useamman ns kovan treenin viikkoon, niin testot kyykkää vallan selkeästi. Jos ei olisi oman tuotannon varassa, vaan ulkoisen, niin tämä ongelma poistuisi. En todellakaan tiedä teenkö oikein, mutta olen poistanut treenistä kaiken "roskavolyymin", kokonaiskesto on lyhyt ja vähät työsarjat kovia.
edit. tarkennuksena, etten todellakaan väitä, että Mikellä homma pelaa hyvin ja on tuossa kunnossa lähinnä lääkkeiden takia. Toki niillä on se osuutensa, mutta eiköhän tekeminen ole muutoin aika kohdillaan.
Jaa, sarmi sekoilee :D
Tässä on ehkä käynyt nyt väärinymmärrys, en todellakaan ole mikään testotasosekoilija, pois se minusta Enkä usko, että niitä tasoja saa sen kummemmin nousemaan, mutta laskemaan toki, jos touhuaa päin honkia.Ne ei oikeesti heilu tollai että huomaisit mitään. Jos sä kiskaset testo propionaattia, niin saatat inasen jotain huomata olotilassa huomenna, mutta se onkin sitten massiivisesti jo yli luontaisten arvojen. Joku treeni heilauttaa testoja niin vähän ettei sitä kukaan huomaa.
Ja muutenkin toi höpötys testoista on niin katabolista. Yksi suomalainen jantteri jäädyttelee pallejaan että testot nousis, niin kujalla porukka nykyään on. Ja jos ne testot luontaisesti jollain kikalla nousis, niin kroppa kääntäis sen ylimääräisen estroksi, joten ei mitään väliä. Korvaushoidon hyvä puoli on se, että tasot on samat kokoajan ja shbg laskee alas, joten enemmän aktiivista koneessa. Lopettakaa se testoista hölöttäminen ylipäätänsä, niitä ei heilautella luontaisesti semmoisia määriä mihinkään suuntaan että nyt mitään merkittävää tapahtuisi. Tuolla kisaa classic natuja joiden tasot on tontissa kovan dieetin takia, ihan hyvin niillä pattia silti on.
Mun ohje, optimoikaa treeni, se miten te siellä suoritatte päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen, on kaikista merkittävin asia lihasmassan kasvatuksessa.