Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut sulta ei kysytty etkä ole noita tehnyt koskaan, niin ei hätää. Saat olla tota mieltä vapaasti. Kyllä ihmiset sitten itse päättää ketä uskoo ja kuka noita ylipäätänsä empiirisesti on testannut.Jos on tyhmää/turhaa verrata prosentteihin ni vielä tyhmempää ja turhempaa on verrata johkiin elopainoon tota suoritetta. Tämän tajuaa jo ala-aste matikalla.
Pekka 70kg kyykkää 1RM 130kg ja Sami 70kg kyykkää 190kg 1RM. Miken mielestä tämä suorite on molemmille sama jos tekevät samalla painolla. Ja missä harhoissa sä elät? Mistä sä tiedät mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä? Nuku välillä ni ei kiukuta noin paljon.Mut sulta ei kysytty etkä ole noita tehnyt koskaan, niin ei hätää. Saat olla tota mieltä vapaasti. Kyllä ihmiset sitten itse päättää ketä uskoo ja kuka noita ylipäätänsä empiirisesti on testannut.
Hankalaa se on määrittä tommoisia toistoalueita painojen osalta jos ei ole mitään verrokkia tekemiseen. Ne on myös yllättävän haastavia tehdä kun se lihas alkaa meneen semmoiseen paineeseen.
Joo nukkuminen nyt kuntoon. 5h keskimäärin unta on aivan liian vähän, jos samalla treenaa kovaa ja tekee töitä. Loppuun palaminen siellä suoran päässä näkyy. Lähipiirissä näitä on ollut pari kipaletta niinku varmasti useammalla meistä. Ei kivaa katsottavaa, kun se seinä tuli vastaan.Tohon nukkumiseen on kyllä nyt koitettu kaikenlaista, melatoniini vielä testaamatta. Mut kai ne unet vaan menee sitten kun tarpeeksi rääkkää, tosin kun aion olla kunnossa jatkossa kokoajan, niin ohan tohon ratkaisu löydyttävä. Olispa sauna.
Joo, tiedostetaan ja jos koittais olla ressaamatta tosta, niin olis vähän helpompaa.Joo nukkuminen nyt kuntoon. 5h keskimäärin unta on aivan liian vähän, jos samalla treenaa kovaa ja tekee töitä. Loppuun palaminen siellä suoran päässä näkyy. Lähipiirissä näitä on ollut pari kipaletta niinku varmasti useammalla meistä. Ei kivaa katsottavaa, kun se seinä tuli vastaan.
Osut naulan kantaan ystävä hyvä vaikeaa on. Se ei varmaan estä kehittämästä jonkunlaista arviota. Eli ekaks nimenomaan sitä laskinta kauniiseen käteen ja sit salille ihmettelemään mitä käytäntö sanoo. Ainii sori mul on pienemmät lihaxett ku sul mun mielipiteel ei oo välii.Kuten sanoin aikaisemmin, se on suhteellisen vaikeaa, pitäis omata jotain referenssiä aikaisempaan tekemiseen. 1RPM maksimit ei päde mitenkään kun mennään jonnekin 10-18 toiston sarjoihin.
Glysiini + mela kombo on toimiva.Tohon nukkumiseen on kyllä nyt koitettu kaikenlaista, melatoniini vielä testaamatta. Mut kai ne unet vaan menee sitten kun tarpeeksi rääkkää, tosin kun aion olla kunnossa jatkossa kokoajan, niin ohan tohon ratkaisu löydyttävä. Olispa sauna.
Kyllä mä niin sanotusti vapauduin siksi ihmiseksi mikä minä olen kun ero tuli. Ehkä parasta mitä mulle on tapahtunut elämäni aikana. Se ahdistus söi sisältä ja sai aika ikävän efektin aikaan. Mua ei liikuta enää yhtään mikään negatiivinen, vaan ymmärrän sen olevan vaan hyvä asia kun herätän tunteita enkä ole harmaa ja neutraali. Se mitä tunteita tekemiseni aiheuttaa, ei ole mun hallussa jos en ala ottamaan kantaa mihinkään kontroversiaaliin. Enkä aio kyllä ottaakaan enää koskaan.Melkoisen provosoivia ja kärkkääseen sävyyn kirjoitettuja viestejä viimeisillä sivuilla. Hattu nousee että Mike olet vastaillut tosi asiallisesti, jatka samaan rataa. Viesteistäsi näkee että ajattelumaailma on muuttunut tosi positiiviseksi.
Ne menee sykkeen mukaan plus toki sen verran vähintään kun Bettina tekee. Mä koitan mennä tangon alle vasta kun on 100 paikkeilla syke. Mielenkiintoista oli huomata t-nationin armottomassa rääkissä miten se syke alkoi palautumaan huomattavasti vikkelämmin, joka ei sitten kuitenkaan ollut mikään sen parempi juttu koska syke ja lihaspaine eivät ole sama asia. Jalat siinä oli se ongelma kun aivan hapoilla piti aina seuraava sarja tehdä.Otatko tauot kyykky sarjojen välissä tunteen vai kellon mukaan?
Laske ite saatanaOsut naulan kantaan ystävä hyvä vaikeaa on. Se ei varmaan estä kehittämästä jonkunlaista arviota. Eli ekaks nimenomaan sitä laskinta kauniiseen käteen ja sit salille ihmettelemään mitä käytäntö sanoo. Ainii sori mul on pienemmät lihaxett ku sul mun mielipiteel ei oo välii.
Mitä tulee uniin niin zen on se joka pystyy vetämään täysin luomuna ilman mitään nautintoaineita. Siinä vaiheessa on pakko tarttua elämän todellisiin ongelmakohtiin jos haluaa pysyä levon syrjässä kiinni.
Tällast perjantaiaamuun. Eiku helvetti tänään on torstai
Oletko kokeillut kamomillateetä? Itse olen aina ollut huono nukkumaan ja nukahtaminen on kestänyt todella pitkään. Melatoniini auttoi selvästi, mutta kamomillatee vielä enemmän. Nyt on molemmat käytössä ja nukun todella hyvin.Tohon nukkumiseen on kyllä nyt koitettu kaikenlaista, melatoniini vielä testaamatta. Mut kai ne unet vaan menee sitten kun tarpeeksi rääkkää, tosin kun aion olla kunnossa jatkossa kokoajan, niin ohan tohon ratkaisu löydyttävä. Olispa sauna.
Saako sitä ihan kaupasta? Tee on meinaan kyllä mukavaa juotavaa.Oletko kokeillut kamomillateetä? Itse olen aina ollut huono nukkumaan ja nukahtaminen on kestänyt todella pitkään. Melatoniini auttoi selvästi, mutta kamomillatee vielä enemmän. Nyt on molemmat käytössä ja nukun todella hyvin.