OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

On kyllä semmoinen juttu, että aivan sama mistä pitäis dieetillä luopua, niin minä en luovu intrajuomasta. Ihan sama miten väsynyt on, niin paineet saa treenissä hiilarilla. Suosittelen kaikille varauksetta siirtää kaloreita sinne treeniin nopean sokerin muodossa.

Screenshot 2023-09-21 at 7.37.18.jpg
Screenshot 2023-09-21 at 7.36.30.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on tyhmää/turhaa verrata prosentteihin ni vielä tyhmempää ja turhempaa on verrata johkiin elopainoon tota suoritetta. Tämän tajuaa jo ala-aste matikalla.
Mut sulta ei kysytty etkä ole noita tehnyt koskaan, niin ei hätää. Saat olla tota mieltä vapaasti. Kyllä ihmiset sitten itse päättää ketä uskoo ja kuka noita ylipäätänsä empiirisesti on testannut.

Hankalaa se on määrittä tommoisia toistoalueita painojen osalta jos ei ole mitään verrokkia tekemiseen. Ne on myös yllättävän haastavia tehdä kun se lihas alkaa meneen semmoiseen paineeseen.
 
Mut sulta ei kysytty etkä ole noita tehnyt koskaan, niin ei hätää. Saat olla tota mieltä vapaasti. Kyllä ihmiset sitten itse päättää ketä uskoo ja kuka noita ylipäätänsä empiirisesti on testannut.

Hankalaa se on määrittä tommoisia toistoalueita painojen osalta jos ei ole mitään verrokkia tekemiseen. Ne on myös yllättävän haastavia tehdä kun se lihas alkaa meneen semmoiseen paineeseen.
Pekka 70kg kyykkää 1RM 130kg ja Sami 70kg kyykkää 190kg 1RM. Miken mielestä tämä suorite on molemmille sama jos tekevät samalla painolla. Ja missä harhoissa sä elät? Mistä sä tiedät mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä? Nuku välillä ni ei kiukuta noin paljon.

Siinä olen täysin mieltä että 1RM ei täysin kerro millä painolla tuo pitäisi tehdä mutta kyllä se jotain suuntaa antaa enemmän kun ihmisen elopaino.
 
Tohon nukkumiseen on kyllä nyt koitettu kaikenlaista, melatoniini vielä testaamatta. Mut kai ne unet vaan menee sitten kun tarpeeksi rääkkää, tosin kun aion olla kunnossa jatkossa kokoajan, niin ohan tohon ratkaisu löydyttävä. Olispa sauna.
Joo nukkuminen nyt kuntoon. 5h keskimäärin unta on aivan liian vähän, jos samalla treenaa kovaa ja tekee töitä. Loppuun palaminen siellä suoran päässä näkyy. Lähipiirissä näitä on ollut pari kipaletta niinku varmasti useammalla meistä. Ei kivaa katsottavaa, kun se seinä tuli vastaan.
 
Joo nukkuminen nyt kuntoon. 5h keskimäärin unta on aivan liian vähän, jos samalla treenaa kovaa ja tekee töitä. Loppuun palaminen siellä suoran päässä näkyy. Lähipiirissä näitä on ollut pari kipaletta niinku varmasti useammalla meistä. Ei kivaa katsottavaa, kun se seinä tuli vastaan.
Joo, tiedostetaan ja jos koittais olla ressaamatta tosta, niin olis vähän helpompaa.
 
Kuten sanoin aikaisemmin, se on suhteellisen vaikeaa, pitäis omata jotain referenssiä aikaisempaan tekemiseen. 1RPM maksimit ei päde mitenkään kun mennään jonnekin 10-18 toiston sarjoihin.
Osut naulan kantaan ystävä hyvä vaikeaa on. Se ei varmaan estä kehittämästä jonkunlaista arviota. Eli ekaks nimenomaan sitä laskinta kauniiseen käteen ja sit salille ihmettelemään mitä käytäntö sanoo. Ainii sori mul on pienemmät lihaxett ku sul mun mielipiteel ei oo välii.

Mitä tulee uniin niin zen on se joka pystyy vetämään täysin luomuna ilman mitään nautintoaineita. Siinä vaiheessa on pakko tarttua elämän todellisiin ongelmakohtiin jos haluaa pysyä levon syrjässä kiinni.

Tällast perjantaiaamuun. Eiku helvetti tänään on torstai
 
Se ei ole mikään kuoleman vakava asia jos se vähän pieleen menee. Koittaa veikata vähän sen ekan treenin painot. Jos se viimeinen vitonen on semmoinen semitiukka, niin alkaa oleen kohdallaan. Joka tapauksessa tuo proge on aika brutaalin jyrkkä ja itekin mietin kerkeekö tossa nousemaan voimat tota vauhtia, jos ei, niin sitten pitää kesken kaiken laskea painoja. Bodausta toi kuitenkin on, joten ei niin hirveen tarkkaa ole ne painojen naulaamiset siinä, kunhan tekee tehokkaasti reidellä, niin kroppa kyllä vastaa.
 
Melkoisen provosoivia ja kärkkääseen sävyyn kirjoitettuja viestejä viimeisillä sivuilla. Hattu nousee että Mike olet vastaillut tosi asiallisesti, jatka samaan rataa. Viesteistäsi näkee että ajattelumaailma on muuttunut tosi positiiviseksi.
Kyllä mä niin sanotusti vapauduin siksi ihmiseksi mikä minä olen kun ero tuli. Ehkä parasta mitä mulle on tapahtunut elämäni aikana. Se ahdistus söi sisältä ja sai aika ikävän efektin aikaan. Mua ei liikuta enää yhtään mikään negatiivinen, vaan ymmärrän sen olevan vaan hyvä asia kun herätän tunteita enkä ole harmaa ja neutraali. Se mitä tunteita tekemiseni aiheuttaa, ei ole mun hallussa jos en ala ottamaan kantaa mihinkään kontroversiaaliin. Enkä aio kyllä ottaakaan enää koskaan.
Otatko tauot kyykky sarjojen välissä tunteen vai kellon mukaan?
Ne menee sykkeen mukaan plus toki sen verran vähintään kun Bettina tekee. Mä koitan mennä tangon alle vasta kun on 100 paikkeilla syke. Mielenkiintoista oli huomata t-nationin armottomassa rääkissä miten se syke alkoi palautumaan huomattavasti vikkelämmin, joka ei sitten kuitenkaan ollut mikään sen parempi juttu koska syke ja lihaspaine eivät ole sama asia. Jalat siinä oli se ongelma kun aivan hapoilla piti aina seuraava sarja tehdä.

Se t-nation täysikokoisena oli huono idea, ei siinä vaan palautunut, rasitusvammat sain aikaan melkein vuodeksi. Mut tulipahan tehtyy ja tietää mihin kykenee jos on pakko.
 
Osut naulan kantaan ystävä hyvä vaikeaa on. Se ei varmaan estä kehittämästä jonkunlaista arviota. Eli ekaks nimenomaan sitä laskinta kauniiseen käteen ja sit salille ihmettelemään mitä käytäntö sanoo. Ainii sori mul on pienemmät lihaxett ku sul mun mielipiteel ei oo välii.

Mitä tulee uniin niin zen on se joka pystyy vetämään täysin luomuna ilman mitään nautintoaineita. Siinä vaiheessa on pakko tarttua elämän todellisiin ongelmakohtiin jos haluaa pysyä levon syrjässä kiinni.

Tällast perjantaiaamuun. Eiku helvetti tänään on torstai
Laske ite saatana
 
Tohon nukkumiseen on kyllä nyt koitettu kaikenlaista, melatoniini vielä testaamatta. Mut kai ne unet vaan menee sitten kun tarpeeksi rääkkää, tosin kun aion olla kunnossa jatkossa kokoajan, niin ohan tohon ratkaisu löydyttävä. Olispa sauna.
Oletko kokeillut kamomillateetä? Itse olen aina ollut huono nukkumaan ja nukahtaminen on kestänyt todella pitkään. Melatoniini auttoi selvästi, mutta kamomillatee vielä enemmän. Nyt on molemmat käytössä ja nukun todella hyvin.
 
Oletko kokeillut kamomillateetä? Itse olen aina ollut huono nukkumaan ja nukahtaminen on kestänyt todella pitkään. Melatoniini auttoi selvästi, mutta kamomillatee vielä enemmän. Nyt on molemmat käytössä ja nukun todella hyvin.
Saako sitä ihan kaupasta? Tee on meinaan kyllä mukavaa juotavaa.
 
Mitä teet ennen unille käymistä?
Katsotko televisiota, kännykkää tai jotain muuta?

Itsellä äänikirjan tai podcastin kuuntelu valot kiinni on paras unilääke 😄 Puhelinta näprätessä itse valvoisin varmaan yölle mutta kuunnellessa jotain nukahdan 30 minuutissa
 
Treenaatko yleensäkin noin nopeasti mitä tänään?!
 
Back
Ylös Bottom