OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Siis nyt ei ymmärrä?? Montako vahvaa 53kg ihmistä edes on?? Taitaa olla aika mahdoton yhtälö tai no riippuu miten määritellään vahva
Ymmärsit ihan oikein, ja olemme samaa mieltä. Ite kävin(pakotettuna) ekaa kertaa amiksessa salilla, ku se kuulu aineisiin. Alotin toki vasta myöhemmin sit kuntoileen ite, mut tuollon amiksessa painoin kuitenki ton saman +-50kg 170-senttisenä manlettina. Mä en henk. koht nähny juuri mitään vahvuutta omassa kehossani ennen ku sain painon hilutettua johki 60kg tasolle about. Kisaleukoja meni päälle 15 ilman mitään treeniä toki, mut seki oli kiipeilystä yms. saatu taso. Salivoimaa ei kyllä ollu. Penkki oli 45kg:lla ykkönen ekal kerralla. Se on vaan niin helvetin kevyt paino, et voimapotentiaali on niin matala. Joku kinkki ihmelapsi jossain mavettaa 5xomapaino, ja todistaa mut vääräks tietenki. Treenasin tietenki täysin mielivaltasesti myös, mut silti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis nyt ei ymmärrä?? Montako vahvaa 53kg ihmistä edes on?? Taitaa olla aika mahdoton yhtälö tai no riippuu miten määritellään vahva

No joitain naisia ainakin näyttäs olevan, jos pelkästään suomalaisista puhutaan niin.
Alle 52kg sarjaan ainakin Olivia Kyösti 486,27 dots.
Ja jos hieman korotetaan tuota paino rajaa niin alle 56kg sarjaan löytyykin sitten jo todella vahva Vanessa Torres 594,96dots ja Petra Hiisiö 499,58dots.

Että kyllä noita joitakin löytyy.
Miehissä ei vahvoja suomalaisia näytä noin pieniä löytyvän mutta maailmalta näyttäs löytyvän esimerkiksi alle 52kg sarjassa nostanut Hideaki Inaba 542.14dots tuloksella.
 
Noihin on ihan turha ottaa kantaa, lopettakaa kysely. Kukaan ei ikinä tule uskomaan, koska mä tiedän mitkä kommentit tulis. "Et varmana käytä noin vähää". Siihen ei auta edes pistää veriarvoista dokumenttia. Joka tapauksessa koskaan ei voida edes etäisesti olettaa, että mitäs vittua, mahtaisko olla niin että tämä mies ei ole nämä vuodet paskaa puhunut, vaan tietää vähän vitusti treenaamisesta ja selkeesti dieettaaminenkin on hallussa.

Miksei uskois? Lihaksen ylläpito pienemmillä seteillä onnistuu vaikka ne on isommilla geareilla hommattu ainekin määrättyyn asti. Jos vertaa siihen mitä oot ollu isoimmillas vs nyt niin onko tullut merkittävää kehitystä lihasmassallisesti sen jälkeen?
 
Miksei uskois? Lihaksen ylläpito pienemmillä seteillä onnistuu vaikka ne on isommilla geareilla hommattu ainekin määrättyyn asti. Jos vertaa siihen mitä oot ollu isoimmillas vs nyt niin onko tullut merkittävää kehitystä lihasmassallisesti sen jälkeen?
Oon saanut heikkouksia paremmaksi kuten jalat ja olkapäät. Oon aivan helvetisti kovempi mitä sillon nuorena kauheilla kuureilla. Ja mun iho vetäytyy nätisti, ettei tässä oo mitään hätää.
 
@Mike Ootko koskaan tehnyt virheitä? Onko koskaan tullut vastaan sellaista tilannetta elämässä kun joudut toteamaan että "sori, mä olin väärässä"?

Itellä tulee tällaisia tilanteita päivittäin, monilla muilla kans kuullut näin käyvän.
Ei kai jumalat voi virheitä tehdä tai vielä että myöntäisivät olleensa väärässä.
 
@Mike Ootko koskaan tehnyt virheitä? Onko koskaan tullut vastaan sellaista tilannetta elämässä kun joudut toteamaan että "sori, mä olin väärässä"?

Itellä tulee tällaisia tilanteita päivittäin, monilla muilla kans kuullut näin käyvän.
Olen monta kertaa.
 
Melkosesti yhtäkkiä Youtuben striimien katsojamäärät tuplaantuneet, insta kasvaa kovempaa vauhtia jne. Positiivisesti vaan eteenpäin kun nyt on helppoa hengittää kun on yksin. Vasta nyt tajuun miten ahdistunut olen ollut, tukehtumassa jo pitkän aikaa. Pahoittelut kaikille siitä.
 
IMG_4549.jpeg
 
Melkosesti yhtäkkiä Youtuben striimien katsojamäärät tuplaantuneet, insta kasvaa kovempaa vauhtia jne. Positiivisesti vaan eteenpäin kun nyt on helppoa hengittää kun on yksin. Vasta nyt tajuun miten ahdistunut olen ollut, tukehtumassa jo pitkän aikaa. Pahoittelut kaikille siitä.
Välillä katsoo liian läheltä nähdäkseen. Vapauden tunne voi olla aika uskomaton suhteen jälkeen, jos on alitajunnassa homma tökkiny jo kauan
 
Melkosesti yhtäkkiä Youtuben striimien katsojamäärät tuplaantuneet, insta kasvaa kovempaa vauhtia jne. Positiivisesti vaan eteenpäin kun nyt on helppoa hengittää kun on yksin. Vasta nyt tajuun miten ahdistunut olen ollut, tukehtumassa jo pitkän aikaa. Pahoittelut kaikille siitä.
Kuulostaa ehkä väärältä, mut toi sun ero osu omalta kannalta aika hyvään aikaan, erosin nimittäin kans. Aiemmin kun oon eronnut niin hommat on meinannu mennä vähän metsään, liikaa alkoholia jne. Nyt oon inspiroitunut kuitenkin mielummin reenaamaan kovempaa ja keskittyny omaan hyvinvointiin, niinku säki teet. Ja ohan noi striimit iltasin ollu ihan kivaa "seuraa", kun joutuu nyt olemaan yksin himassa.
 
Välillä katsoo liian läheltä nähdäkseen. Vapauden tunne voi olla aika uskomaton suhteen jälkeen, jos on alitajunnassa homma tökkiny jo kauan
Juuri näin. Eikä siis puolisossa ollut mitään vikaa, vaan minä en voinut olla hänelle se joka on tarpeeksi läsnä. Ikuinen huono omatunto ja ahdistava kiire että olisi edes tarpeeksi läsnä. Se vain kaatui mun päälle pahasti ja podin melkoista tuskaa siltä osin.

Se uskomaton tunne mikä eron päälle tuli jollaista en ole ennen kokenut, oli kyllä vaaputtavaa. Muutuin muutamassa päivässä täysin, olen nyt se oma itseni joka olen aina halunnut olla. Ja kyse ei ole mistään toisista naisista, ei todellakaan, en ole asian eteen tehnyt yhtään mitään. Mun kroppa alkoi toimimaan kun pää selkeni, olen todella positiivinen eikä negatiiviset jutut enää edes tule päähän. Tossa ylempänä on pari viestiä, joista mä nyt ajattelen vain että heillä on tuo mielipide, enkä minä sille mitään mahda, eikä mun tarvikaan, hyvä että herätän kuitenkin tunteita.

Mulla on yksinkertaisesti vain todella hyvä olla nyt.
 
Kuulostaa ehkä väärältä, mut toi sun ero osu omalta kannalta aika hyvään aikaan, erosin nimittäin kans. Aiemmin kun oon eronnut niin hommat on meinannu mennä vähän metsään, liikaa alkoholia jne. Nyt oon inspiroitunut kuitenkin mielummin reenaamaan kovempaa ja keskittyny omaan hyvinvointiin, niinku säki teet. Ja ohan noi striimit iltasin ollu ihan kivaa "seuraa", kun joutuu nyt olemaan yksin himassa.
Toi on niin siistiä kun mä olen nyt kuullut hirveen monesta suuntaa miten olen inspannut tällä suhtautumisella ja dieetillä monia muita.

Ja jos nyt ei vielä seuraa, niin olen varsin aktiivinen instassa, jossa päiviä käydään läpi monelta osin.

 
1. 5x10 120kg
2. 10x125kg, 12x120kg, 14x115kg, 16x110kg, 18x105kg
3. 6x10 125kg
4. 10x130kg, 12x125kg, 14x120kg, 16x115kg, 18x110kg
5. 7x10 130kg
6. 10x135kg, 12x130kg, 14x125kg, 16x120kg, 18x115kg
7. 8x10 135kg
8. 10x140kg, 12x135kg, 14x130kg, 16x125kg, 18x120kg
9. 9x10 140kg
10. 10x145kg, 12x140kg, 14x135kg, 16x130kg, 18x125kg
11. 10x10 145kg
12. 10x150kg, 12x145kg, 14x140kg, 16x135kg, 18x130kg

JTO:lta inspattu. Kiitos hänelle. Toi on asteen vikkelä proge, että vaikeuksia tulee kun on dieetillä.
 
Pystyykö Ultran kanssa käyttämään versoja vai pitääkö ottaa kello pois kädestä? Mikä noista remmeistä on salitreeneihin ylipäänsä paras?
 
Back
Ylös Bottom