OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä ne unet nyt vähän paremmat on, mut ei mitään superia. Ainoo muutos tässä on ollut nyt tää kunnon raju kiristyminen, ettei oikein muuta syytä löydä. Tuskin ruokavalion puhdistaminen nyt unia haittaa. No tuntuu aamuisin hyvin nukkuneelta kyllä vaikka sen 6h oliskin unta vaan.
 
Kyllä ne unet nyt vähän paremmat on, mut ei mitään superia. Ainoo muutos tässä on ollut nyt tää kunnon raju kiristyminen, ettei oikein muuta syytä löydä. Tuskin ruokavalion puhdistaminen nyt unia haittaa. No tuntuu aamuisin hyvin nukkuneelta kyllä vaikka sen 6h oliskin unta vaan.
Kyllähän se dieetillä usein tuntuu että vähempi uni riittää, kun kroppa on kalorivajeen takia niin virittyneessä tilassa.
 
Oon saanut kaikki nää 28 vuotta paukuttaa isoja penkkejä, ranskalaisia ja kaikkea ilman mitään kyynärpääongelmia. No eilen sitten ekaa kertaa ikinä nippas 60kg ranskalaisessa kyynärpäästä, ei sillai että mitään olis hajonnut, mut melko kivuliasta puskea sitä vasten nyt. En tiiä onko se tää kun kiristyy ja läskiä ja nestettä katoa, niin kuiva kroppa on alttiimpi. Kylmää annettiin heti samana päivänä akuutisti kun kävin selkää samalla avaamassa kun se meni pahaan jumiin edellisenä päivänä.

Vyötärö on nyt 86cm ja paino 89kg. Tomaatti mukaan kanojen kanssa, leikkasin leivän vege ja vähän riisin määrää droppasin. Nyt meen vielä ainakin pari kuukautta tiukalla ennenkuin alan ottaan mukaan semmoista extraa, että lisään vaan puuroa tai riisiä päivän aterioille jos aivan flatiksi menee. Vielä tulee 30g dextriinillä hyvät pumpit salilla, eli vielä ei mitään hätää ole. Alaselkä alkaa palamaan ja tavoite olis polttaa se pois vuoden loppuun mennessä. Jos se kuivaa, oon kyllä tosi ripped edestä ja todennäköisesti myös vitun laiha.
 
Nyt toi EAA on normaalilla päiväyksellä vielä edullisempi kun ostaa 2 koodilla pakkotoisto15. Hintaa alle 10€ / purkki.

Screenshot 2023-09-18 at 9.16.51.jpg
 
Kyllä se silti menee luontaisesti siihen, että varsinkin miehet saa eron jälkeen motivaatiota lähteä salille enemmän tai sinne lenkille. Harvemmin toisinpäin.
En allekirjoita. Jonkun verran tiedän naisia ketkä on suht timmejä sinkkuna, sit ku alkaa seurustella ni perse leviää. En sanoisi että se on sukupuolikysymys. Itse taas olen mennyt pidemmän tauon jälkeen salille takaisin juurikin yhden muijan innoittamana.
 
Oon saanut kaikki nää 28 vuotta paukuttaa isoja penkkejä, ranskalaisia ja kaikkea ilman mitään kyynärpääongelmia. No eilen sitten ekaa kertaa ikinä nippas 60kg ranskalaisessa kyynärpäästä, ei sillai että mitään olis hajonnut, mut melko kivuliasta puskea sitä vasten nyt. En tiiä onko se tää kun kiristyy ja läskiä ja nestettä katoa, niin kuiva kroppa on alttiimpi. Kylmää annettiin heti samana päivänä akuutisti kun kävin selkää samalla avaamassa kun se meni pahaan jumiin edellisenä päivänä.

Vyötärö on nyt 86cm ja paino 89kg. Tomaatti mukaan kanojen kanssa, leikkasin leivän vege ja vähän riisin määrää droppasin. Nyt meen vielä ainakin pari kuukautta tiukalla ennenkuin alan ottaan mukaan semmoista extraa, että lisään vaan puuroa tai riisiä päivän aterioille jos aivan flatiksi menee. Vielä tulee 30g dextriinillä hyvät pumpit salilla, eli vielä ei mitään hätää ole. Alaselkä alkaa palamaan ja tavoite olis polttaa se pois vuoden loppuun mennessä. Jos se kuivaa, oon kyllä tosi ripped edestä ja todennäköisesti myös vitun laiha.
Paljon kalorit tällä hetkellä?
 
Tähän nyt ei tosiaan ole ”pakko” vastata, mutta menetkö nyt pelkällä korvaushoidolla (paljon määrä?) vai onko kierrossa muutakin?
Käsittääkseni Mike ei oo ollu koskaan millään korvaushoidolla. Vaikka ei varmasti kovin paljon ole mennyt testoa viime vuosina, niin kaukana silti korvaushoidosta, jos oot yhtään seurannu. Mike korjatkoon, jos puhun paskaa...
 
Noihin on ihan turha ottaa kantaa, lopettakaa kysely. Kukaan ei ikinä tule uskomaan, koska mä tiedän mitkä kommentit tulis. "Et varmana käytä noin vähää". Siihen ei auta edes pistää veriarvoista dokumenttia. Joka tapauksessa koskaan ei voida edes etäisesti olettaa, että mitäs vittua, mahtaisko olla niin että tämä mies ei ole nämä vuodet paskaa puhunut, vaan tietää vähän vitusti treenaamisesta ja selkeesti dieettaaminenkin on hallussa.
 
Treenikysymys: Olen tehnyt paino/toisto progressio tyylisesti,kaksi sarjaa per liike.
Nyt alkaa tuntua että homma ei enää etene,eli miten tästä kannattaisi jatkaa?
 
Back
Ylös Bottom