Mielenkiinnosta, miksi? Ja kuinka sun mielestä tuohon suositukseen vaikuttaa salikokemus?Push/pull/legs ehdottomasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiinnosta, miksi? Ja kuinka sun mielestä tuohon suositukseen vaikuttaa salikokemus?Push/pull/legs ehdottomasti.
Koko kroppa kerrallaan on mun mielestä huonoin tapa treenata. Siinä ei saa tehtyä mitään kunnolla. Aloittelijat erikseen. Mutta, minä en täällä mitään treenaamisesta tiedä, niin ei kannata kamalammin uskoa.Mielenkiinnosta, miksi? Ja kuinka sun mielestä tuohon suositukseen vaikuttaa salikokemus?
Elä nyt vittuiluna tuota ota kun ihan aito kysymys. Niinkuin sanoin, mielenkiinnosta.Koko kroppa kerrallaan on mun mielestä huonoin tapa treenata. Siinä ei saa tehtyä mitään kunnolla. Aloittelijat erikseen. Mutta, minä en täällä mitään treenaamisesta tiedä, niin ei kannata kamalammin uskoa.
Elä nyt vittuiluna tuota ota kun ihan aito kysymys. Niinkuin sanoin, mielenkiinnosta.
Ei ole kyllä tietoa.Onko Mike tietoa treenaileeko Heinosen Tommi vielä kuinka aktiivisesti. Näytti sometili kadonneen kokonaan.
Tuo koko testi on aivan humpuukia, täyttä huuhaata.
Kysyin Tommilta ja meno ihan normaali, droppas vaan somen pois.Onko Mike tietoa treenaileeko Heinosen Tommi vielä kuinka aktiivisesti. Näytti sometili kadonneen kokonaan.
Sinä oot humpuukia ja huuhaata.Tuo koko testi on aivan humpuukia, täyttä huuhaata.
Olis muuten hienot!Oli vissiin vahingossa eksynyt Leokon kiekot kassiin?
Roguen striimejä katon.Katsooko Mike vahvamieskisoja?
Roguen striimit on hyviä ja ilmaisia, Shaw Classicin striimi pitää nyt ostaa kun on sen ~20€ ja Shawin uran viimeinen kisa sekä Pynnönen siellä kisaamassa grippipuolella.Roguen striimejä katon.
Kyllä noi yleensä tulee ostettua.Roguen striimit on hyviä ja ilmaisia, Shaw Classicin striimi pitää nyt ostaa kun on sen ~20€ ja Shawin uran viimeinen kisa sekä Pynnönen siellä kisaamassa grippipuolella.
Underwhelming fact: painavimmat kiekot mitä löytyy, onpi vissiin 300g.Oli vissiin vahingossa eksynyt Leokon kiekot kassiin?