OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kansallista tukea maksetaan vuoden 2022 tuotannolle yhteensä noin 322,9 miljoonaa euroa. EUn tuki noin 1,8 mrd.

Hanhia on liikaa, valkohäntäpeuroja on liikaa. Jotta tasapaino luonnossa säilyisi, tulisi molempia saada ampua raskaalla kädellä. Ne raadot kuoppaan, jotka ei tule syödyksi.

Eikös valkohäntäpeurakantoja ylläpidetä talviruokinnalla ihan vaan metsästyksen vuoksi? Mä oon siinä käsityksessä, ettei ne selviäis vieraslajina talven yli ilman ruokintaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Positiivista kun tulis enemmän, niin ei kaikki hukkuis paskaan. Frisbee on kivaa, mutta nyt sitten musta ollaan tekemässä ilmoituksia doping testaajille vaikka mä olen vain harrastelija ilman lisenssiä. Oikeesti, jos te olisitte mun saappaissa, ymmärtäisitte paremmin. Se on varsin ikävää kun kaikki mitä teen, koitetaan parhaan mukaan tuhota.

Mutta ei tätä osaa kukaan ajatella omalle kohdalleen ja se on helppoa että ignooraa. No mä ignoorasin ja tässä sitten uusin yritys. No muahan ei testata edes voi kun en ole missään lisenssin alainen ja jos joskus olen, niin kusen silti negat.

Mutta että se viha on näin syvää, on surullista. Mä haluaisin olla se joka inspaa ihmisiä tekemään asioita, en se maalitaulu jonka jokainen video, viesti, somekuva jne on vain ase mua vastaan.
Toivottavasti fribaankin liittyvää sisältöä silti tulee jatkossa. Toivotaan, että videoilla nähtävät henkilöt jätettäis kuitenkin rauhaan.
 
Toivottavasti nyt kukaan ei ole ilmoituksia tekemässä. Eri asia sitten, jos kisaa lisenssin alla. Oltava samat säännöt kaikille ja yksi asia mikä tuntuu olevan yleistä ihmisillä on käytetyn roinan vähättely, tai väittäminen, että korvaushoidolla mennään. Itse uskon niihin, kun näen mustaa valkoisella.
 
Eikös valkohäntäpeurakantoja ylläpidetä talviruokinnalla ihan vaan metsästyksen vuoksi? Mä oon siinä käsityksessä, ettei ne selviäis vieraslajina talven yli ilman ruokintaa.
Kyllä selviävät, ei niitä talvella kukaan ruoki.
Edit. Näköjään ruokitaankin mutta kyllä ne ilmankin toimeen tulisi, ainakin osa. Ompa hölmöä touhua kun niitä on aivan liikaa, mä olen ajanut jo kaksi autoa lunastukseen ja monta pienempää osumaa tullut.
 
Positiivista kun tulis enemmän, niin ei kaikki hukkuis paskaan. Frisbee on kivaa, mutta nyt sitten musta ollaan tekemässä ilmoituksia doping testaajille vaikka mä olen vain harrastelija ilman lisenssiä. Oikeesti, jos te olisitte mun saappaissa, ymmärtäisitte paremmin. Se on varsin ikävää kun kaikki mitä teen, koitetaan parhaan mukaan tuhota.
No jos se kerran noin raskasta on niin hyppää pois saappaistasi, myy Pakkotoisto pois ja ala tekemään jotain muuta. Vittuako sitä itteensä kiusaamaan. Ja selvennykseksi, tää ei ole vittuilua. Vaihtaa han sitä yrittäjät ja muutkin ihmiset alaa ja uraa kun alkaa raskaaksi
 
No jos se kerran noin raskasta on niin hyppää pois saappaistasi, myy Pakkotoisto pois ja ala tekemään jotain muuta. Vittuako sitä itteensä kiusaamaan. Ja selvennykseksi, tää ei ole vittuilua. Vaihtaa han sitä yrittäjät ja muutkin ihmiset alaa ja uraa kun alkaa raskaaksi
Pitäis koko elämäntyö jättää, samoin some ja kadota kokonaan. Mutta sekään ei riittäisi, pitäisi muuttaa pois ja vaihtaa numerot sun muut. Ei ole mahdollista. Mä vain koitan osoittaa, että se on helppo sanoa kun itse ei ole 20 vuotta katsonut tätä.
 
Pitäis koko elämäntyö jättää, samoin some ja kadota kokonaan. Mutta sekään ei riittäisi, pitäisi muuttaa pois ja vaihtaa numerot sun muut. Ei ole mahdollista. Mä vain koitan osoittaa, että se on helppo sanoa kun itse ei ole 20 vuotta katsonut tätä.
Se on just tolleen, ei sitä sivustapäin kunnolla voi ymmärtää kuinka kiusallista ja turhauttavaa toi on, olla alttiina kiusanteolle ja kaikenlaiselle negaatiolle ja trollaukselle. Hyvää tarkoittaen toki tsempataan ja annetaan neuvoja ja ideoita, mutta toi sun haaste saada tuohon oikeanlainen rentous ja rauha ei oo mikään helppo juttu eikä sellanen että "tee näin ja mieti noin, niin thats it".

Jotenkin voisi kuitenkin auttaa, että sellanen positiivinen "me henki" lisääntyisi. Piirtää vaikka ympyrän, jonka värittää punaisella, ja laittaa siihen mustalla sen lohkon joka sisältää ne negatiiviset kommentit. Se musta osio on siitä punaisesta ympyrästä ehkä 10/2000 osaa. 1990 siivua kattava alue on punaista tai vihreää tai mikä on paras väri. Siis toi esimerkki, jos on vaikkapa 2000 katselukertaa. Ton voi tulostaa paperille ja laittaa näkösälle ja oikeesti muistutella omalle mielelleen että miten vähän niitä höpöhöpö kommentoijia on suhteessa katselukertoihin. Se musta alue on käytännössä vaan kuin kellon ohut viisari, yks musta ohut viiva siinä kokonaisuudessa. 👍❤️ Kyllä tällainen tietoinen itsensä psyykkaus auttaa. Lisäksi voi päättää että ymmärtää niiden kiusaajien olevan oikeasti vaikeuksissa ja sekaisin itsensä kanssa, sellasessa kehässä mihin sisältyy takuulla paljon kaikkea sellasta vaikeutta missä kukaan ei haluis vapaaehtoisesti kahlata.

Mutta siis, meitä positiivisia tai vähintäänkin neutraaleja asiallisia seuraajia 99,9 % videoiden katselijoista. Syö ja pureskele ja niele tää fakta ja ota se "me" hengeksi tekemiseen. Siellä on se 0,1 % vaan jos sitäkään, jotka häiriköi. Jos niille ja niiden kiusanteolle ei anna enää yhtään mediahuomioo ja palstatilaa/näkyvyyttä. Poistaa mitenkään kommentoimatta tietyn oman linjan mukaan pahimmat, ja osan jättää näkyviin muttei vastaa niihin mitään. Konkreettisiin vakaviin häirintöihin samoin täysi mediahiljaisuus mutta tarvittaessa rikosilmoitus. Me 99,9 % kyllä sun kanssa yhdessä joka tapauksessa nähdään ne häiriköinnit ja luettavissa olevat vihaukset lapsellisina ja säälittävinä, ilman että niille annetaan huomioo sun puolelta. Meistä sitten jotkut niihin ehkä vastaa ja nauraa niitä ns pihalle, mutta se riittäköön..
 
Kyllä kyykky on kuningasliike jaloille, ei siitä pääse mihinkään.
 
Veikkaan etta ne trollit saa kikseja siita etta reagoit niihin. Veikkaan etta parempi strategia olis olla reagoimatta. Ja mun sympatiat on taysin sun puolella, aivan jarjetonta on tuo sun harnaaminen mutta reagointi ruokkii niita sairaita mielia.
Ei pidä paikkaansa, kun en reagoinut mitenkään 4 viikkoon nyt, niin alkoi tää fribamaalittaminen.
 
Pitäis koko elämäntyö jättää, samoin some ja kadota kokonaan. Mutta sekään ei riittäisi, pitäisi muuttaa pois ja vaihtaa numerot sun muut. Ei ole mahdollista. Mä vain koitan osoittaa, että se on helppo sanoa kun itse ei ole 20 vuotta katsonut tätä.
Muistuu vaan mieleen eräs videosi, kun Wileniuksen kanssa ihmettelitte stadissa ollutta maajussien mielenosoitusta, kun nämä osoittivat mieltään huonoja tuottajahintoja vastaan. Ihmettelitte ja tokaisitte "miksei ne sitten tee jotain muuta kuin maanviljelystä"

Voi perkele. Mä vaan koitan osoittaa, että helppo sanoa kun laman alla parikymppisenä mäkin aloitin isän kuoltua , olen investoinut vuosien varrella kevyesti yli miljoonan ja ammattitaitoni on alaan kova. Sun vielä olisi helppoa lopettaa, kun kalusteittesi arvo on jossain naurettavan ja säälittävän välimailla jos verrataan maajusseihin, joilla yksi kylvölannoitinkin voi olla hankintahinnaltaan 70 tonnia. Monella maatilalla on kyseessä usean sukupolven työn hedelmät ja arvo.

Jos somesta poistuisit häiriköinti vähenisi puoleen jo heti parissa kuukaudessa. Niin on käynyt muillekin. Lopulta häviäisit massaan. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi somessa täytyy näkyä, jos liiketoimintaa ei ole. Narsismiahan sellainen on.
 
Voihan sitä muita hommia alkaa tekemään.. kadota.. saa mielenrauhan ku ei tarvitse netis päivystää
Voi, mutta ei nyt järkevää. Mä olen tätä katsellut 20 vuotta. Että kyllä mä tän kestän, se, että asiasta mainitsen, ei tarkoita että tää olis joku isompi ongelma. Mä teen edelleen kaikkia omia juttuja, mutta mä vain peräänkuulutan tätä sairasta ilmapiiriä että ihmiset näkee kaikessa aina jonkun huonon puolen.
 
Se on aina vähän, että mistä kulmasta asioita katsoo. Huomiotaloudessahan me ollaan eletty jo pitkälti yli 20 vuotta kaiken suhteen ja se tarkoittaa, että kaikki huomio on ennen pitkää kaivattua oli se sitten ulinaa tai ylistystä. Samaan laariin sataa eli mainostaa ja levittää ilmaiseksi sitä puuhaa.

Se narina on tietenkin se mikä sieltä eniten kuuluu, mutta se on omiaan kasvattamaan sitä suosiotakin.

Näkisin, että kun sen osaa sisäistää hyötynä, niin pysyy niskan päällä ja keskittyminen täysin siinä sisällöntuotossa ja ennenkaikkea se luovuus hommassa. Ja senhän on Mike hyvin tehnytkin. Ite näen, että hyvin menee ja sen kun takoo vaan, kun rauta on kuumaa.
 
Sipoon rata oltiin pelaamassa, kakkosväylällä on laitettu casual relief alue, eli jos sinne menee kiekko, sieltä ei heitetä, se on keskellä väylää. Siinä suojellaan 10m nurtsia siinä väylällä, joka on vähän kulahtanut. Ei siinä mitään, ihan normaalia ja ok.

Sitten pidemmällä on rannassa iso nurtsi jossa hanhia, jotka ovat tuhonneet koko nurmikon ja paskoneet tilalle.

Millon nää luonnonsuojelijat alkaa tekeen jotain tolle paskahanhitouhulle, se kusiainen on rauhotettu ja ne tuhoaa ihan saatanasti kaikkea täällä Suomessa armottomalla volyymilla. Sitten ihmisten tekosia rajoteitetaan mutta samaan aikaan on ihan ok, että hehtaareittain menee lääniä noiden suoliston läpi. Eikä tää siis ole Sibben vika.
Siis kuvitelkaa nyt tämä hanhipaska ja niiden suojelu, sen jälkeen lukekaa uutinen:

 
Siis kuvitelkaa nyt tämä hanhipaska ja niiden suojelu, sen jälkeen lukekaa uutinen:
Niin? Miten "hanhipaska" liittyy tähän? Haahka on Itämerellä erittäin uhanalainen ja niiden kannan hupenemiseen vahvasti vaikuttava merikotka on ollu jo vuosia elinvoimainen.
 
Niin? Miten "hanhipaska" liittyy tähän? Haahka on Itämerellä erittäin uhanalainen ja niiden kannan hupenemiseen vahvasti vaikuttava merikotka on ollu jo vuosia elinvoimainen.
Siten että hanhiasian mittakaava on valtava eikä sille kirveelläkään voi tehdä mitään. Uskon että moni stadilainen ja maanvijelijä ei ole ikinä nähnytkään haahkaa.
 
Pakkotoisto on aina ollu se "holy grail of bodybuilding"(of finland) ja mike sun videot on ihan priimaa! Ja sepä se ku näitä positiivisia kommentteja ei tuu aina laitettua vaikka ainoastaan positiivisia ajatuksia sinun tuotanto herättää. Ja tosiaan ihan sairasta alkaa olla tuo sinun kiusaamisen taso..
 
Back
Ylös Bottom