OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Täällä nimimerkkien takaa neuvojen antaminen Mikelle on suoraan sanottuna huvittavaa. Yksikään teistä ei tiedä miltä Mikestä tuntuu julkisuuden henkilönä olla pakkomielteisten silmätikkuna.

Mike on luonteeltaan sellainen, että se on aina suorasanaisena ihmisenä antanut takaisin, jos joku vinoilee sille. Eipä se enää auta lähteä muuttamaan tyyliä kun on 20 vuotta rehellisesti kertonut mitä ajattelee. Joitain sitten ärsyttää suunnattomasti, kun Mike ei kumartele ketään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä nimimerkkien takaa neuvojen antaminen Mikelle on suoraan sanottuna huvittavaa. Yksikään teistä ei tiedä miltä Mikestä tuntuu julkisuuden henkilönä olla pakkomielteisten silmätikkuna.

Mike on luonteeltaan sellainen, että se on aina suorasanaisena ihmisenä antanut takaisin, jos joku vinoilee sille. Eipä se enää auta lähteä muuttamaan tyyliä kun on 20 vuotta rehellisesti kertonut mitä ajattelee. Joitain sitten ärsyttää suunnattomasti, kun Mike ei kumartele ketään.
Oon vähän ajatellut, että miksi mun pitäisi kääntää toinen poski kun ei ne huutelijatkaan käännä. Se on tosi outo ajatusmalli, että se vihaamisen kohde on sitten se syypää siihen dissaamiseen, vaikka defaulttina mekin aloitettiin ekana Suomessa tekemään videoita, eikä me koskaan dissattu ketään. Joten se suunsoitto on lähtenyt kyllä sieltä vihaseuraajien suunnasta, joten miksi niitä pitäisi kumarrella kun niiden vika se koko vihaaminen ylipäätänsä on.

Sit tosiaankin, jos en huomioi laisinkaan, käy kuten aina, elikä nillä menee se pahasti tunteisiin ja aletaan sitten maalittamaan sponsoreille ja muuta typerää.
 
Oon vähän ajatellut, että miksi mun pitäisi kääntää toinen poski kun ei ne huutelijatkaan käännä. Se on tosi outo ajatusmalli, että se vihaamisen kohde on sitten se syypää siihen dissaamiseen, vaikka defaulttina mekin aloitettiin ekana Suomessa tekemään videoita, eikä me koskaan dissattu ketään. Joten se suunsoitto on lähtenyt kyllä sieltä vihaseuraajien suunnasta, joten miksi niitä pitäisi kumarrella kun niiden vika se koko vihaaminen ylipäätänsä on.

Sit tosiaankin, jos en huomioi laisinkaan, käy kuten aina, elikä nillä menee se pahasti tunteisiin ja aletaan sitten maalittamaan sponsoreille ja muuta typerää.
Sinäkin olet jo niin pitkään elättänyt itsesi tällä työllä, että siinä mielessä sinun tyylisi on ollut täysin oikea. Olisiko toisenlainen tyyli tuottanut parempaa vai huonompaa tulosta niin sitähän ei kukaan tiedä. Moni somepersoona tms on myös noussut suosioon ja tippunut sieltä pois tässä samassa ajassa missä sinä vielä kohta 50(?) vuotiaana puskutat eteenpäin.
 
Sinäkin olet jo niin pitkään elättänyt itsesi tällä työllä, että siinä mielessä sinun tyylisi on ollut täysin oikea. Olisiko toisenlainen tyyli tuottanut parempaa vai huonompaa tulosta niin sitähän ei kukaan tiedä. Moni somepersoona tms on myös noussut suosioon ja tippunut sieltä pois tässä samassa ajassa missä sinä vielä kohta 50(?) vuotiaana puskutat eteenpäin.
Pitkä kiessi tää kyllä on ollut, mutta mä tässä koitan olla vahvasti esimerkkinä nuoremmille, että ei kannata huolestua, että 30 kun ylittyy, että olis jotenkin jarru iskenyt päälle. Tai että 40 kun menee yli, niin pitäis asettua johonkin muottiin ja flegmatisoitua. Ja kun 50 lähestyy, niin voi paukuttaa edelleen kovaa treeniä nuorempien kanssa ja kiskoo kylkeen 400 kierrosta fribaa vuodessa sitäkin tosissaan treenaten.
 
Ehkä meille, jotka eivät tuota ns. negaamista ja vääntämistä niin kauheasti harrasta, ei oikein aukea tuo negatiivisuuden määrä, jota Mike kokee. Tai lähinnä, että kun oma ajatusmaailma ei ole niin negatiivinen, niin ei oikein osaa käsittää sellaisia ihmisiä olevan ja vähän ohittaa ne täällä, somessa jne. Hankalaa asettua Miken asemaan, joka taas näkee ja kokee nuo aivan eri näkökulmasta. Sen takia välillä Miken kommentit näyttäytyvät hieman kärkevinä ja jopa katkerina, mutta valtaosin johtuu varmasti siitä ettei tuota asiaa vain omasta vinkkelistä pysty ymmärtämään.
 
Oon vähän ajatellut, että miksi mun pitäisi kääntää toinen poski kun ei ne huutelijatkaan käännä. Se on tosi outo ajatusmalli, että se vihaamisen kohde on sitten se syypää siihen dissaamiseen, vaikka defaulttina mekin aloitettiin ekana Suomessa tekemään videoita, eikä me koskaan dissattu ketään. Joten se suunsoitto on lähtenyt kyllä sieltä vihaseuraajien suunnasta, joten miksi niitä pitäisi kumarrella kun niiden vika se koko vihaaminen ylipäätänsä on.

Sit tosiaankin, jos en huomioi laisinkaan, käy kuten aina, elikä nillä menee se pahasti tunteisiin ja aletaan sitten maalittamaan sponsoreille ja muuta typerää.
Ootko muuten itse huomannut, että vihaajien takia sun ulosanti olis terävöitynyt myös maltillisempia kommentteja kohtaan? Varmaan aika helposti ennen pitkää alkaa näkökanta vähän värittyä, mikä haittaa ihan normaalia asiapitoistakin keskustelua, jossa ollaan lähtökohtaisesti terveellä tavalla eri mieltä. Ainakin itsellä se fiilis että sulla painaa nuo kokemukset niin paljon että alat leimata ihmisiä vähän turhankin kanssa just sua eikä vain sun sanomisia vastaan.
 
Ootko muuten itse huomannut, että vihaajien takia sun ulosanti olis terävöitynyt myös maltillisempia kommentteja kohtaan? Varmaan aika helposti ennen pitkää alkaa näkökanta vähän värittyä, mikä haittaa ihan normaalia asiapitoistakin keskustelua, jossa ollaan lähtökohtaisesti terveellä tavalla eri mieltä. Ainakin itsellä se fiilis että sulla painaa nuo kokemukset niin paljon että alat leimata ihmisiä vähän turhankin kanssa just sua eikä vain sun sanomisia vastaan.
Kyllä se negatiivinen on vaikuttanut varmasti. Tää 20 vuotta on ollut niin negatiivisväritteistä, nään monessa asiassa ikävästi sen negatiivisen. Mut vaikee olla näkemättä kun sitä vain tulee ja tulee.

Screenshot 2023-05-18 at 12.42.02.jpg


Ja noihan normaali kaveri ohittais tosta vain, mutta ei ohittais enää jos tekis kaikenlaista pari vuosikymmentä ja aivan sama mitä teet, niin tota samaa paskaa tulee. Se on todella helppoa sanoa että ignooraa vain, mutta mä sanon, ettei se ole ihan niin yksinkertaista.

Ja joo, mulla on oikeasti aika kova kunto tän ikäiseksi eikä moni nuorempikaan jaksais painaa 2 rataa 18 väyläistä fribaa ja välissä kova jalkateeeni. Mut jos näitä ei mitään tee, niin saattaa sitten olla taas hukassa se todellisuus.
 
Kateellisiahan nuo negaajat on. Äijällä menee hyvin, on autot ja kämpät jne.. Nää asuu sossun tuilla tai sitten ovat duunissa, jota inhoavat ja haaveilevat, että voisivat tehdä harrastuksellaan rahaa. Sisältöäsi olen seurannut todella pitkään ja ikävä kyllä olen tyypillinen suomalainen ja kehuminen jää vähemmälle. Katselen salivideosi aina, mutta tosiaan kehut on jäänyt antamatta. Pahoittelut tästä.

Tuli mieleen, kun Nyyssit treenas sitä yhtä tj:tä, niin olis aika kova, että teitä bodyscenen julkkiksia lähtis kisaa, kuka treenaa taviksen parhaaseen kuntoon. Siinä pääsisit näyttää valkun kykysi, kun aiemmin puhuit, että ei kukaan sun valmennuksia ostais.
 
@Mike Tuossa Niclaksen viimeisimmässä podcastissa käsittääkseni omalta puhelimeltasi sait lisättyä parkkiaikaasi. Onko sulla siis tällainen digitaalinen parkkikiekko, jota voi kontrolloida puhelimella vai ostitko puhelimella vaan lisää maksullista parkkiaikaa?
 
@Mike Tuossa Niclaksen viimeisimmässä podcastissa käsittääkseni omalta puhelimeltasi sait lisättyä parkkiaikaasi. Onko sulla siis tällainen digitaalinen parkkikiekko, jota voi kontrolloida puhelimella vai ostitko puhelimella vaan lisää maksullista parkkiaikaa?
Easyparkkia veivasin.
 
Mun koko työ perustuu someen kuten pakkotoisto, tube, insta jne.


(Nyt kun kevätviljat tuli kylvettyä niin on aikaa taas selata nettiä🙂)

Niin, mutta tarkoitin kun, että jos muistit Pakkotoiston pois ja jos uusi ura ei vaatisi somenäkyvyyttä, niin pakko siellä somessa olisi kekkaloida.
 
Eipä se enää auta lähteä muuttamaan tyyliä kun on 20 vuotta rehellisesti kertonut mitä ajattelee. Joitain sitten ärsyttää suunnattomasti, kun Mike ei kumartele ketään.

Höpö höpö .

Nuoruuteen kuuluu kaikkivoipaisuus, kaikkitietävyys ja omien mielipiteiden kärkäskin esilletuominen. Ikä hioo särmiä, tasoittaa. Rehellinen voi olla myös asiallisella tavalla jos haluaa. Miksi ihminen ei voisi muuttua???

Juttelin kerran erään arvostetun psykologin kanssa. Sanoin hänelle, että olen miettinyt, miksi olen muuttunut iän myötä niin paljon. Jopa elämänarvoni ovat vähän muuttuneet.

Hän katsoi minua silmiin ja sanoi : "Älä ole huolissasi siitä. Se merkitsee sitä, että sinä kehityt. Jos arvosi ja elämäntapasi ovat samanlaiset vuosikymmenestä toiseen, eivätkä tapasi muutu, se merkitsee sitä, että sinä et kehity, vaan jopa taannut henkisesti."
 
Höpö höpö .

Nuoruuteen kuuluu kaikkivoipaisuus, kaikkitietävyys ja omien mielipiteiden kärkäskin esilletuominen. Ikä hioo särmiä, tasoittaa. Rehellinen voi olla myös asiallisella tavalla jos haluaa. Miksi ihminen ei voisi muuttua???

Juttelin kerran erään arvostetun psykologin kanssa. Sanoin hänelle, että olen miettinyt, miksi olen muuttunut iän myötä niin paljon. Jopa elämänarvoni ovat vähän muuttuneet.

Hän katsoi minua silmiin ja sanoi : "Älä ole huolissasi siitä. Se merkitsee sitä, että sinä kehityt. Jos arvosi ja elämäntapasi ovat samanlaiset vuosikymmenestä toiseen, eivätkä tapasi muutu, se merkitsee sitä, että sinä et kehity, vaan jopa taannut henkisesti."
Eli implikoit, että Mike on epäasiallinen, kun ei kaikkea paskaa ota kiltisti vastaan? Se on jännä, kun nimimerkit saa vittuilla ihan miten haluaa, mutta auta armias, jos se julkisuuden henkilö antaa samaan tyyliin takaisin, niin loukkaannutaan. Ei tasan mene toi retoriikka täällä netissä. Harvemmin Mike on mennyt vittuilemaan täysin syyttä ketään. Kyllä se niin menee, että jengi tahallaan provosoi ja Mike antaa vasta sen jälkeen vastineensa. Ei tässä ole kyse mistään nuoruuden kaikkivoipaisuudesta vaan siitä, että Mike ei ole koskaan sensuroinut ajatuksiaan. Joo, se varmasti on provosoinut lisää mutta se on hänen tyylinsä ja osa persoonaa, lähde nyt sitä muuttamaan joksikin mikä ei olisi omaa itseään.

Ps. Tuli muuten tahaton pärskis tosta ”kuuluisasta psykologista”. 😂 Keneen viittaat kuuluisalla psykologilla? Heitä nimi niin tarkistetaan se kuuluisuus. 🤣 Katsoi sua ihan silmiin, kun juttelit? Olitko vastaanotolla vai törmäsit vaan kadulla? (Sori, oli pakko, kun toi sun tekstis oli vaan niin dramaattista)
 
Viimeksi muokattu:
Mikä vittu tuossa on hauskaa?? Aika vitun sairasta.

Ootko sä näitä eläinrääkkääjiä.
Visualisoin ite hanhen pään lennossa sarjakuvamaisesti, & kärttysen boomerin kiroavan kuinka "nyt loppu Hannu Hanhelta tuuri Saatana!". Väärin tietenki, & olisi/on surullista todellisuudessa. Emt. Kykenin löytämään asiasta huumoria, & suremaan tätä skenaariota samanaikasesti.
 
Back
Ylös Bottom