Mä olen tuntenut Miken about 20 vuotta ja meillä on keskenämme ollut riitoja ja me ollaan dokattu yhdessä (mitä mike ei juuri koskaan edes tee), parannettu maailmaa ja ollaan yhä helvetin hyviä ystäviä kaikesta huolimatta. Mä voisin sanoa, että tunnen Miken aika hiton hyvin ja ollut siinä matkan varrella todistamassa kaikenlaista mitä miehen elämässä on tapahtunut niin hyvässä kuin pahassa. Mike on persoonaltaan äärimmäisen rehellinen ja kiltti tyyppi. Hän ei sano kenellekään pahaa koskaan mutta on silti just niin jämpti mitä olla ja voi. Mies on rakentanut oman julkkiskuvan somen kautta tiukkana tyyppinä, joka seisoo sanojensa takana ja seisoo juttujensa takana vahvasti. Diggaa kaikesta, mitä liittyy kehonrakennukseen sekä kehon estetiikkaan. Mikellä on älyttömän iso halu oppia kaikkea uutta ja on super taiteellinen visionääri kuvan ja sommittelun kanssa. Tavallaan eräänlainen fototaiteilija ja visualisoija, joka näkee kaikessa taidetta, oli se maisema, kaupunkikuva tai esteettinen keho.
Mike on voimakas persoona ja se selkeästi ihastuttaa ja vihastuttaa ihmisiä. Olkaamme iloisia siitä, että Mike on se mitä se on. Ollaan iloisia siitä, että Pakkotoisto on yhä olemassa ja täällä on vielä keskustelua olemassa. Antakaa miehen olla just se mitä se on. Mike on tehnyt helvetin ison duunin sen eteen, että vuosikausia ollaan saatu fiilistellä lukuisia kisoja tätä kautta, ollaan tutustuttu uusiin kisaajiin ja nähty hienoja menestystarinoita täällä.
Mike ei missään nimessä ole paha ihminen vaan päin vastoin helvetin hyvä ja jalat maassa seisova tyyppi, joka tekee aidosti sitä mistä tykkää. Harva pystyy sanomaan, että on päässyt elämässään tekemään samaa mitä Mike on tehnyt. Älkää yrittäkö antaa elämän viisauksia tai ohjeita henkilölle, joka kyllä tietää mitä tekee.
Peace!