OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millä ehdoilla lähtisit tekemään valmennusta jollekki yksittäiselle tyypille joka ei minnekkää lavalle oo tähtäämässä mut puolen vuoden projekti lisää lihasta? Muutamille taidat olla tehnytkin jo. Se hredsin kaveri ainakin.
Ei kukaan kysele, joten turha asiaan ees vastata. Edelleen, mun tietotaitoa ei arvosteta ja sen olen jo hyväksynyt.
 
Mua oudoksuttaa toi väkinäinen kahtiajako tutkitun tiedon ja henkilökohtaisen kokemusmaailman välillä. Ikään kuin ne sulkisi toisensa pois. Ihan helvetin vammasta ajattelua. Toki jossain ääripäässä, jossa yrityksen ja erehdyksen kautta lähestyminen voi olla kohtalokasta, on turvallisempaa noudattaa suosituksia (vaikkapa auringonotto ja syöpä -> ei kannata lähteä kokeilemaan miten itselle käy, jos ei suojaudu), mutta jossain näinkin vähäpätöisessä asiassa kuin pohkeiden kasvatus, voi ihan hyvin kokeilla mikä toimii itselle.

Yleisessä keskustelussa sit taas tiedon filosofia on juttu erikseen. Mikä tieto pitää uskoa ja miksi?
Vittu en tiedä, mutta voitko nyt referoida mitä mieltä tiede on nyt pohkeiden kasvattamisesta? se uusin. Kokeilen sitä, ku tuntuu olevan pohkeiden kasvu tiukassa....
 
Mitä mieltä Mike on käärijän euroviisubiisistä?
No tossa seksuaalivähemmistöjen laulukilpailun irvikuvassa varmaan hyvinkin toimiva setti, mutta noin niinkuin musiikillisesti aika keskinkertaista tuossa genressä, joka kokolailla on pelkkää ripulia oikeaan musiikkiin verrattuna.
 
No tossa seksuaalivähemmistöjen laulukilpailun irvikuvassa varmaan hyvinkin toimiva setti, mutta noin niinkuin musiikillisesti aika keskinkertaista tuossa genressä, joka kokolailla on pelkkää ripulia oikeaan musiikkiin verrattuna.
Mitä on mielestäsi oikea musiikki?
 
Mitä on sun mielestä musiikki?
Ääniaaltoja joissa on rytmi, sävel, dynamiikka ja rakenne.
Sen paremmin en osaa määritellä.

Mielestäni ei ole olemassa oikeaa tai väärää musiikkia, on vain hyvää ja huonoa joka sekin on vain subjektiivinen kokemus.
 
Ääniaaltoja joissa on rytmi, sävel, dynamiikka ja rakenne.
Sen paremmin en osaa määritellä.

Mielestäni ei ole olemassa oikeaa tai väärää musiikkia, on vain hyvää ja huonoa joka sekin on vain subjektiivinen kokemus.
Niin ja mä koen musiikin erilailla. Noise genre ei esim ole mun mielestä musiikkia ja taas yhden biitin rap on jotenkin vähäpätöisempää musiikkia kuin Moni muu genre.
 
Oon treenissä löytänyt hassusti semmoiset jutut ainoana maailmassa jotka toimii vain mulla mut ei muilla. Eikös se niin mennyt. Ei kannata siis ottaa oppia multa forkkuihin. Niiden tekeminen 2-3 kertaa viikossa Henkan opeilla toimii ainoastaan mulla. Ripuliranteilta kannattaa ottaa ne opit, ne tietää paremmin miten forkkuja kasvatetaan.

IMG_0526.jpeg
 
Must sellanen, mikä on tehty vähemmän rahan kiilto silmissä, & enemmän taiteellinen kunnianhimo, & soittamisen ilo mielessä. Aito välitys omasta kädenjäljestään, ja parhaassa tapauksessa jonkin sortin "autistisella" tarmolla.
Jos musiikki mistä sinä pidät tällä hetkellä muuttuu tulevaisuudessa ns. suosituksi niin muuttuuko se huonoksi musiikiksi silloin? Vai miten tämä rahan kiilto silmissä musiikki määritellään?
 
Oon treenissä löytänyt hassusti semmoiset jutut ainoana maailmassa jotka toimii vain mulla mut ei muilla. Eikös se niin mennyt. Ei kannata siis ottaa oppia multa forkkuihin. Niiden tekeminen 2-3 kertaa viikossa Henkan opeilla toimii ainoastaan mulla. Ripuliranteilta kannattaa ottaa ne opit, ne tietää paremmin miten forkkuja kasvatetaan.

katso liitettä 252268
Komiat forkut. Ootko ympärysmittaa seurannut?
 
Jos musiikki mistä sinä pidät tällä hetkellä muuttuu tulevaisuudessa ns. suosituksi niin muuttuuko se huonoksi musiikiksi silloin? Vai miten tämä rahan kiilto silmissä musiikki määritellään?
Ei muutu. Mikä on hyvää on sitä aina. Ei kiinnosta taiteissa, mikään muu ku se ite taide. Jos rahat silmissä tehty mieletön radiomusa ois hyvää, ni kuuntelisin sitä. Sen voi jokainen määritellä, kokea ite, onko joku artisti oikeesti artisti, vai 100% pelkkä kauppias, geneerinen asiakaspalvelija.
 
Jos musiikki mistä sinä pidät tällä hetkellä muuttuu tulevaisuudessa ns. suosituksi niin muuttuuko se huonoksi musiikiksi silloin? Vai miten tämä rahan kiilto silmissä musiikki määritellään?
Periaatteessa koko "Grunge" käsitettiin näin.
Pikkuporukan soundi jenkkien kaakkois osassa.
Ei mitään mainstream skeidaa...

Paitsi että muuttui mainstreamiksi.
 
Must sellanen, mikä on tehty vähemmän rahan kiilto silmissä, & enemmän taiteellinen kunnianhimo, & soittamisen ilo mielessä. Aito välitys omasta kädenjäljestään, ja parhaassa tapauksessa jonkin sortin "autistisella" tarmolla.
Onhan se eräällä lailla arvostettavampaa jos tekee puhtaasti intohimosta asioita sitä en kiistä, muutenkin överikaupallisuus on luotaantyöntävää.

Mutta paska musiikki on paskaa 😄 oli se kuinka antaumuksella tehty.
 
Back
Ylös Bottom