JooKohta joku urpo tulee sanomaan etta "Ei ihme etta on hyvia valokuvia"
Olisi hauska nähdä Miken omalla tyylillään ottamia kuvia jossain yllättävässä genressä. Vaikkapa kalastajan tai metsästäjän saalispose
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JooKohta joku urpo tulee sanomaan etta "Ei ihme etta on hyvia valokuvia"
Totta. Kun mietin hetken pidempään niin meni prosentit vähän liian korkealle. Ehkä 60-65% maksimista vois olla realistinen. Pitää testaa joku kerta onnistuuko tuolla 70 pinnalla.Tuo kyykky olisi 70% aivan järjetön setti, joka varmasti jäisi hyvin suurelta osalta kesken. Ei tosiaan mitään läpsyttelyä noin, miten Mike sen teki. Vähänkään kovemmat voimatasot ja painavampi nostaja, niin aivan myrkkyä tuollaiset
Peter oli parhaimmillaan muistaakseni 117kg ja mulla oli siinä 102kg.Paljon Mike sulla oli painoa parhaimmillaan kun Peterin kanssa paukuttelitte kovia treenimääriä? Muistatko paljonko Peterillä oli parhaimmillaan?
Muista pitää ne sarjapituudet päälle 10. Yli kymmenen siksi, että siellä saa paremmin ja turvallisemmin reittä kuritettua, eikä niin herkästi lähde takaosasto ja selkä mukaan. Kun se tehdään teknisesti hyvin identtisillä toistoilla, on siinä roppakaupalla kehittäviä toistoja.Nappasin kyykyn mukaan kinttu treeneihin pitkästä aikaa ketjun innoittamana, tehnyt kaikkea muuta taivaan ja maan väliltä, annetaan tälle nyt mahis. Aivan kauheeta toi oli alkuun pitkästä aikaa, eiköhän toi siitä lähde etenemään, mihinkään ei sattunut ja liikkuvuus onneksi on hyvä. Ihan kivaa ja pääsee haastamaan itseään taas erilailla.
Ne keittäjätanttojen pohkeet on lähinnä läskiä ja turvotusta. Toisilla vaan se kertyy niin paljon sinne sääriinMut sit Myllylällä ei ollut pohkeita, ja toisaalta aikanaan peruskoulun ylipainoisella keittäjätädillä oli aivan helvetin isot pohkeet. Eli kyllä se ikävä kyllä tuntuu olevan lähinnä se genetiikka melkein täysin määräävä tekijä noiden kohdalla.
Aika vaikea saada muuten samanlaista kuormitusta samalla volyymillä pohkeelle kuin noin.Pelkästään se päkiöillä juokseminen sen teki.
tämä! Ja itse tykkäisin jostain luontokuvasta.. tyyliin Mike hiippailee jossain metikössä jonkun peuran lähelle ja siitä omalla tyylillä kuva :D ja toinen mikä ois kiva nähdä ois joku raksa ukko (tai mieluummin akka ) vetämässä työmaalla failureen ja sit taustalla näkyy iso työmaa, nosturit ja betoniautot... tienaakohan ihmiset jotka osavaat kuvata, minkälaisia summia ku laittavat kuvat johonki maksulliseen kuvapankkeihin ladattavaksi..Joo
Olisi hauska nähdä Miken omalla tyylillään ottamia kuvia jossain yllättävässä genressä. Vaikkapa kalastajan tai metsästäjän saalispose
Kuvapankit oli joskus, ei enää varmaan tekoälyn takia, kovin geneeristen kuvien paikka. Me meni studiolle ottamaan aina kerrallaan jotain määrättyä teemaa satoja kuvia samalla setupilla eri ilmeillä ja asennoilla. Sitten esim jonkun perheen kotiin, siellä valot pystyyn ja kuvataan kaikenlaista kotimeininkiä. Model release vaan alle ja sitten myyntiin. Mulla noita maisemakuvia on kuvapankissa ja jos esim web-käyttöön menee, niin siitä saa euron / osto, mutta yksi kuva ostettiin printiksi jonnekin ja siitä tuli 99 euroa.tämä! Ja itse tykkäisin jostain luontokuvasta.. tyyliin Mike hiippailee jossain metikössä jonkun peuran lähelle ja siitä omalla tyylillä kuva :D ja toinen mikä ois kiva nähdä ois joku raksa ukko (tai mieluummin akka ) vetämässä työmaalla failureen ja sit taustalla näkyy iso työmaa, nosturit ja betoniautot... tienaakohan ihmiset jotka osavaat kuvata, minkälaisia summia ku laittavat kuvat johonki maksulliseen kuvapankkeihin ladattavaksi..
Sit oon miettinyt miten epäolennaista tai olennaista pohkeissa on sarjoissa se venytys. Kun miettii kävelemistä, niin pohkeet ei merkittävästi veny, mutta lihavilla tuppaa oleen paksut (liekö läskiä) pohkeet. Elikä jos smithissä paukuttais niitä sarjoja tasalattialta kun on megaärsyttävää asettaa jotain varpaiden alle kun jalat hiljalleen kokoajan luistaa. Pohkeitahan on helppo venyttää rajusti sarjojen välissä.
Mulla on vielä vasemmassa nilkassa pronaatiota ja vasen polvi ei mene niin lukkoon mitä oikea. Pitäis melkein kaikki pohjetreenit tehdä jalka kerrallaan. Ja mun vasen nilkka siis tykkää kääntyä sillai että astun enemmän ulkosyrjällä, eli onko se sitten ylipronaation vastakohta.
Kyllä ne kaikki alkaa oleen samalla viivalla, joillain vähän parempi automaattitarkennus, mutta aika pienet on erot samassa hintaluokassa. Enemmän miettisin objektiivikiinnityksen kautta tulevasta linssinvarianssista kun isoimmilla valmistajilla on aika kovia laseja.Oletko Mike tutustunut Panasonicin järjestelmäkameroihin? Mitä mieltä uudesta Lumix S5 II tai x mallista?
Lähinnä videokuvausta varten.
Onko ollut vähemmän tuntumalla tehtyä, ja enempi runttaavaa menoa, vai millä tyylillä olet tehnyt? Oletko sen enempää supistukseen tai venytykseen keskittynyt?Täällä kanssa kaikki pohjekikat kokeiltuna. Ainoa millä olen huomannut saavani kasvua aikaan, on isot raudat. Sekä istuen että seisten. Sarjapituus 6-8. Yleensä vika sarja kevyemmillä lopuksi pumppaillen.
Koittanut olla runttaamatta, mutta pudotussarjoissa toki mitä vähempi kiloja, sitä isompi venytys ja supistus. Mut ei sellaista egonylkytystä kuitenkaan. Smithissä (laudan päältä) huomaa, että alkuun pitää vaan uskaltaa heittää sitä kiekkoa lisää, niin tulee myös kehitystä. Ja otan varmuudeksi vyön kanssa ja mielellään turvaraudat, jos asento lipeäisi.Onko ollut vähemmän tuntumalla tehtyä, ja enempi runttaavaa menoa, vai millä tyylillä olet tehnyt? Oletko sen enempää supistukseen tai venytykseen keskittynyt?