Aika jännä jos olet vuosia mun kirjoituksia lukenut koska olen vain jonkun puoli vuotta tänne kirjoitellut jos sitäkään
Kenelle minä olen vittuillut Sano yksikin jolle olen vittuillut,pyydän varmasti anteeksi.
Kun olin sillä päällä niin sanoin kyllä Nyysiksellekkin/ eli Bisleylle vastaan vähän aiheetta ja tuntuu että hänellä on pitkä muisti
Sinällään silloin puhuin sitä mitä minulle on katkerana syötetty niinkuin omana totuutena
.Aika jännä oli että sain kaikki vastaani niin roinaajat kuin naturaalit.
Eli kyllä uskalsin siinä ja muutamassa muussakin asiassa sanoa oman mielipiteeni vaikka tiesin etten tavallaan olekkaan oikeassa ja loukkaan joitakin ihmisiä.
Vähän oma katkeruuskin siihen vaikutti nyt näyttää kuitenkin valoisemmalta.
Tietty vieläkin pysyn siinä kannassa että roinaava treenaaja näyttää erilaiselta kuin lahjakkainkaan naturaali .Lihakset ovat jotenkin paineisemmat.
Sekä siinä että KAIKKI naturaalit eivät käytännössä kehity kuin hyvin vähän jos on geenilotossa sattunut huonot numerot.
Eli olen kyllä oman paskan kantani sanonut ja tietysti sen saa asiallisesti kumota hyökkäämättä minua vastaan henkilönä vaikka vastenmielinen olenkin.
Eli en joissain asioissa ole myötäillyt ketään mutta esimerkiksi Mikeä kyllä arvostan vaikuttaa ihan mukavalta mieheltä enkä ymmärrä mikä ihmeen parjauskampanja häntä kohtaan on tuolla penikoiden ja mielenvikaisten Ylilaudalla.
Joku on kyllä aika sairas yksilö No parjataan siellä esimerkiksi Vatasta ja sekin on turhaa Jätkä keksi hyvän liikeidean joka oli kaikkien nokan edessä.
Saa kyllä värjätä partansa ihan millaiseksi haluaa ja ajella millä haluaa.
Eli kai sitten myötäilen näitä vaikuttajia muiden Jonnejen kanssa Vaikka Ylilaudan mukaan Kalevi olenkin No tämän huomaan itsekkin kun treenin jälkeen läähätän suu auki pukkarissa