OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Aika jännä jos olet vuosia mun kirjoituksia lukenut koska olen vain jonkun puoli vuotta tänne kirjoitellut jos sitäkään😄
Kenelle minä olen vittuillut Sano yksikin jolle olen vittuillut,pyydän varmasti anteeksi.
Kun olin sillä päällä niin sanoin kyllä Nyysiksellekkin/ eli Bisleylle vastaan vähän aiheetta ja tuntuu että hänellä on pitkä muisti
Sinällään silloin puhuin sitä mitä minulle on katkerana syötetty niinkuin omana totuutena
.Aika jännä oli että sain kaikki vastaani niin roinaajat kuin naturaalit.
Eli kyllä uskalsin siinä ja muutamassa muussakin asiassa sanoa oman mielipiteeni vaikka tiesin etten tavallaan olekkaan oikeassa ja loukkaan joitakin ihmisiä.
Vähän oma katkeruuskin siihen vaikutti nyt näyttää kuitenkin valoisemmalta.
Tietty vieläkin pysyn siinä kannassa että roinaava treenaaja näyttää erilaiselta kuin lahjakkainkaan naturaali .Lihakset ovat jotenkin paineisemmat.
Sekä siinä että KAIKKI naturaalit eivät käytännössä kehity kuin hyvin vähän jos on geenilotossa sattunut huonot numerot.
Eli olen kyllä oman paskan kantani sanonut ja tietysti sen saa asiallisesti kumota hyökkäämättä minua vastaan henkilönä vaikka vastenmielinen olenkin.
Eli en joissain asioissa ole myötäillyt ketään mutta esimerkiksi Mikeä kyllä arvostan vaikuttaa ihan mukavalta mieheltä enkä ymmärrä mikä ihmeen parjauskampanja häntä kohtaan on tuolla penikoiden ja mielenvikaisten Ylilaudalla.
Joku on kyllä aika sairas yksilö No parjataan siellä esimerkiksi Vatasta ja sekin on turhaa Jätkä keksi hyvän liikeidean joka oli kaikkien nokan edessä.
Saa kyllä värjätä partansa ihan millaiseksi haluaa ja ajella millä haluaa.
Eli kai sitten myötäilen näitä vaikuttajia muiden Jonnejen kanssa Vaikka Ylilaudan mukaan Kalevi olenkin No tämän huomaan itsekkin kun treenin jälkeen läähätän suu auki pukkarissa🙄
Isopohje tarkoitti toista käyttäjää, ei sinua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika jännä jos olet vuosia mun kirjoituksia lukenut koska olen vain jonkun puoli vuotta tänne kirjoitellut jos sitäkään😄
Kenelle minä olen vittuillut Sano yksikin jolle olen vittuillut,pyydän varmasti anteeksi.
Kun olin sillä päällä niin sanoin kyllä Nyysiksellekkin/ eli Bisleylle vastaan vähän aiheetta ja tuntuu että hänellä on pitkä muisti
Sinällään silloin puhuin sitä mitä minulle on katkerana syötetty niinkuin omana totuutena
.Aika jännä oli että sain kaikki vastaani niin roinaajat kuin naturaalit.
Eli kyllä uskalsin siinä ja muutamassa muussakin asiassa sanoa oman mielipiteeni vaikka tiesin etten tavallaan olekkaan oikeassa ja loukkaan joitakin ihmisiä.
Vähän oma katkeruuskin siihen vaikutti nyt näyttää kuitenkin valoisemmalta.
Tietty vieläkin pysyn siinä kannassa että roinaava treenaaja näyttää erilaiselta kuin lahjakkainkaan naturaali .Lihakset ovat jotenkin paineisemmat.
Sekä siinä että KAIKKI naturaalit eivät käytännössä kehity kuin hyvin vähän jos on geenilotossa sattunut huonot numerot.
Eli olen kyllä oman paskan kantani sanonut ja tietysti sen saa asiallisesti kumota hyökkäämättä minua vastaan henkilönä vaikka vastenmielinen olenkin.
Eli en joissain asioissa ole myötäillyt ketään mutta esimerkiksi Mikeä kyllä arvostan vaikuttaa ihan mukavalta mieheltä enkä ymmärrä mikä ihmeen parjauskampanja häntä kohtaan on tuolla penikoiden ja mielenvikaisten Ylilaudalla.
Joku on kyllä aika sairas yksilö No parjataan siellä esimerkiksi Vatasta ja sekin on turhaa Jätkä keksi hyvän liikeidean joka oli kaikkien nokan edessä.
Saa kyllä värjätä partansa ihan millaiseksi haluaa ja ajella millä haluaa.
Eli kai sitten myötäilen näitä vaikuttajia muiden Jonnejen kanssa Vaikka Ylilaudan mukaan Kalevi olenkin No tämän huomaan itsekkin kun treenin jälkeen läähätän suu auki pukkarissa🙄
Lueppa uusiksi, kenelle isopohkeen viestissä vastattiin 😅
 
Nuo proteiinijuomat oli tosiaan vielä yhdeksänkymmentäluvun alussa ihan kauheaa kuraa. Muistan kun sekoittelin soijaproteiinia puoleen litraan vettä. Se litku piti aina saada lusikalla vinhaan kierteeseen ja ykkösellä alas koska eihän se soija mihinkään sekoittunut. Pidin aina nenästä kiinni kun sitä join, niin pahaa se oli😂
 
Nuo proteiinijuomat oli tosiaan vielä yhdeksänkymmentäluvun alussa ihan kauheaa kuraa. Muistan kun sekoittelin soijaproteiinia puoleen litraan vettä. Se litku piti aina saada lusikalla vinhaan kierteeseen ja ykkösellä alas koska eihän se soija mihinkään sekoittunut. Pidin aina nenästä kiinni kun sitä join, niin pahaa se oli😂
Sama oli valkuaisessa, ei mennyt millään sekaisin, vana hylki vettä.
 
Nuo proteiinijuomat oli tosiaan vielä yhdeksänkymmentäluvun alussa ihan kauheaa kuraa. Muistan kun sekoittelin soijaproteiinia puoleen litraan vettä. Se litku piti aina saada lusikalla vinhaan kierteeseen ja ykkösellä alas koska eihän se soija mihinkään sekoittunut. Pidin aina nenästä kiinni kun sitä join, niin pahaa se oli😂
Joo just Se soija oli ihan hirveetä ja sitä piti kauppiaalta erikseen vielä tilata.
Eikä kyllä herkkuja olleet Wrangen proteiini jauheetkaan jos niihin joskus varaa oli
Paras oli kun alussa oli proteiini lisäksi tabletteina
 
Muistaako joku vielä MetRex hehkutuksen
Itse tuli pari pönttöä sitä vedettyä
MetRX sissimarkkinoitiin oivallisesti. Phillipsin Doping-kirjassa aina listattiin lääkkeen loppuun eri asteikkoja tehokkuudesta lihasmassaan, voimaan, rasvanpolttoon jne. Sitten MetRX vilisi siellä mystisenä compoundina, loppujen lopuksi se sai anadrollin kaltaiset arviot massan osalta. Ei kestänyt kauaa kun EAS toi sen markkinoille ja se myi ihan saatanasti, se oli paska ateriankorvike.

marketing to the bodybuilding and athletic communities, launching sales from the low hundreds of thousands to over $100 million annually
 
Nuo proteiinijuomat oli tosiaan vielä yhdeksänkymmentäluvun alussa ihan kauheaa kuraa. Muistan kun sekoittelin soijaproteiinia puoleen litraan vettä. Se litku piti aina saada lusikalla vinhaan kierteeseen ja ykkösellä alas koska eihän se soija mihinkään sekoittunut. Pidin aina nenästä kiinni kun sitä join, niin pahaa se oli😂
Soija,, auts, sauvasekoittajalla banaanin ja veden kanssa sekaisin, silloinkin pyrki jäädä klimppejä. Alusta lähtien kauhea yhdistelmä ja siitä aika nopeaa söi itsensä täysin ulos.

Kreatiini, muistelen että hinta ekaa kertaa tippui markkaan gemmiltä ja tilasin. 120 g purkki ja 120 mk maksoi. Joku alan lehti se oli, ja siitä leikkaan kupongin jonka täyttelen kynällä ja postiin. Sitähän se oli. Vuosi oli ehkä 1996. Ja se muuten toimi. Nosti painoa, ja toi voimaa. Pumppi parani ja kaikkee. Ihan oli kunnon matskuu. Sillon otettiin joku latausjakso enempi per päivä, ja sitten ylläpitoa. Semmosta kaikkee.
 
Soija,, auts, sauvasekoittajalla banaanin ja veden kanssa sekaisin, silloinkin pyrki jäädä klimppejä. Alusta lähtien kauhea yhdistelmä ja siitä aika nopeaa söi itsensä täysin ulos.

Kreatiini, muistelen että hinta ekaa kertaa tippui markkaan gemmiltä ja tilasin. 120 g purkki ja 120 mk maksoi. Joku alan lehti se oli, ja siitä leikkaan kupongin jonka täyttelen kynällä ja postiin. Sitähän se oli. Vuosi oli ehkä 1996. Ja se muuten toimi. Nosti painoa, ja toi voimaa. Pumppi parani ja kaikkee. Ihan oli kunnon matskuu. Sillon otettiin joku latausjakso enempi per päivä, ja sitten ylläpitoa. Semmosta kaikkee.
Itsellä ei ole kreatiini ainakaan tuntuvasti koskaan pomppinut.
Eräässä vaiheessa mietin että juon kahvia niin paljon ettei se toimi koska kuulemma kahvi blokkaa sen mutta esimerkiksi nykyään en juo paljoakaan ja joku aika sitten kokeilin mutta ei kyllä sanottavaa hyötyä.
No ei tässä iässä kyllä toimi moni muukaan asia paitsi eturauhanen joskus.
 
Kreatiini ei mulla toimi.Monta kertaa testannut.
Soijaa ja maitojauhetta 70 luvulla.
Siinä sekoitus kun innostuin voimailusta lukioaikana.Hirveä maku.Kerran unohdin kannullisen verhon taakse.Ihmettelin mikä haisee.Oli muuttunut hirveän hajuiseksi vanukkaaksi.
Maltot ja muut koettu.Nyt 64 vuotiaana uskon kunnon ruokaan.
Tää lisäravinneala on kummallinen..esim ternimaito...oli täyttä kusetusta.
 
Kyllä kehityskäyrästä voi jotain päätellä, mutta joka tapauksessa se suurin kehityspiikki/nopein nousu ajoittuu varhaisille treenivuosille voimantuotollisesti, mutta ei myöskään välttämättä ihan ensimmäiseen vuoteen, jos treenaaminen on aloitettu varhaisteininä. Usein se kehityspiikki voi vaatia tietynlaisen triggerin käynnistyäkseen, eli käytännössä järkevän progressiivisen harjoitusohjelman, asianmukaisen ravitsemuksen ja oikeanlaiset suoritustekniikat voimantuotollisesti. Ja lisäksi ikä vaikuttaa. Naturaalimiehillä se sweet spot voi olla yksilöstä riippuen välillä 17-23v. Jollakin superresponderilla tai Hc-roinaajalla sen touhun aloituskin voi olla triggeri yksistään näiden jälkeenkin, mutta harvemmin taitaa olla lähellekään samassa mittakaavassa.

Omakohtaisesti 20-23 vuotiaana treenivuodet 3-7 oli tasaisesti sellaista 20-25kg/vuosi penkin voimatasojen kehityksessä. Paras vuosi ehkä 30kg luokkaa. Ensimmäinen vuosi myös samaa luokkaa, johtuen siitä että tekeminen oli kaikinpuolin päin helvettiä ollut. Tästä syystä sen jälkeen pari vuotta vain melkein paikallaan junnaamista ennen uutta kehityspiikkiä. Valmennettavista kovin oli 39v vasta-alkaja, jonka tulos nousi 90kg (90->180) 1,5 vuodessa. Naturaalina ilman ravintolisiä. Paino tippui kymmenisen kiloa sinä aikana. Lähtötilanne oli varmaan 180/120. Eli isokokoinen rotevarakenteinen mies. Tuostahan kaikki tavan kuolevaiset tai lahjattomat eri toten vetäisi väärät johtopäätökset. Itsellä sitten myöhemmin se vuosikehitys oli 25 ikävuoden jälkeen parhaana vuonna enää 10-15kg vaikka siinä oli kuuritteluakin mukana.

Hurjia tuollaiset yli 20kg vuosi kehityksen, ainakin jos omaan kehitys kaareen vertaa.
Itselle tuli hyvin tasaisesti treeni uran alusta alkaen noin 10kg/vuosi lisää kiloja penkkiin kunnes 205kg pukkasin ja siihen loppui kehitys/alkoi loukkaantumiset ja sitä kautta alamäki.
Roinaamisen aloitus siinä 5treeni vuoden kohdalla ei tuonut muutosta tuohon kehitys vauhtiin.
 
Kyllä kehityskäyrästä voi jotain päätellä, mutta joka tapauksessa se suurin kehityspiikki/nopein nousu ajoittuu varhaisille treenivuosille voimantuotollisesti, mutta ei myöskään välttämättä ihan ensimmäiseen vuoteen, jos treenaaminen on aloitettu varhaisteininä. Usein se kehityspiikki voi vaatia tietynlaisen triggerin käynnistyäkseen, eli käytännössä järkevän progressiivisen harjoitusohjelman, asianmukaisen ravitsemuksen ja oikeanlaiset suoritustekniikat voimantuotollisesti. Ja lisäksi ikä vaikuttaa. Naturaalimiehillä se sweet spot voi olla yksilöstä riippuen välillä 17-23v. Jollakin superresponderilla tai Hc-roinaajalla sen touhun aloituskin voi olla triggeri yksistään näiden jälkeenkin, mutta harvemmin taitaa olla lähellekään samassa mittakaavassa.

Omakohtaisesti 20-23 vuotiaana treenivuodet 3-7 oli tasaisesti sellaista 20-25kg/vuosi penkin voimatasojen kehityksessä. Paras vuosi ehkä 30kg luokkaa. Ensimmäinen vuosi myös samaa luokkaa, johtuen siitä että tekeminen oli kaikinpuolin päin helvettiä ollut. Tästä syystä sen jälkeen pari vuotta vain melkein paikallaan junnaamista ennen uutta kehityspiikkiä. Valmennettavista kovin oli 39v vasta-alkaja, jonka tulos nousi 90kg (90->180) 1,5 vuodessa. Naturaalina ilman ravintolisiä. Paino tippui kymmenisen kiloa sinä aikana. Lähtötilanne oli varmaan 180/120. Eli isokokoinen rotevarakenteinen mies.

Kun minä kerroin rotevarakenteisesta 110kg painavasta kaverista joka jollain alle vuoden systemaattisella treenillä otti vitosia tai kutosia 150 kg:lla niin minut leimattiin valehtelijaksi ja vaikka miksi satusedäksi.
 
No elän sillai, että jos joku tauti iskee, niin mä en sille mitään voi. Jos näillä terveillä elintavoilla iskee joku juttu, niin ei ole enää mun vika. Sit katotaan miten edetään.
Mielestäni kysyjä viittasi sun oman liikunnallisuutesi liittyvän Pakkiksen pyörittämiseen?
Varmaankin lähtökohtaisesti liittyvät toisiinsa. Tuskin sohvaperuna olisi tällaista forumia laittanut pystyyn.

Muutenhan tämä lienee sulle juurikin tuota mainittua ”toimisto”työtä ja liikkumiset tapahtuu omasta ilosta?
Riippuu tietty kuinka pahasti halvaantuu mutta haastatteluja ja videoita voisi kyllä tehdä vaikka ei itse juuri liikkumaan pystyisikään?

Sikäli sulla on tässä eläkevirka jos intoa riittää. Verrattuna esim Lokomon masuunimestareihin.
 
Mielestäni kysyjä viittasi sun oman liikunnallisuutesi liittyvän Pakkiksen pyörittämiseen?
Varmaankin lähtökohtaisesti liittyvät toisiinsa. Tuskin sohvaperuna olisi tällaista forumia laittanut pystyyn.

Muutenhan tämä lienee sulle juurikin tuota mainittua ”toimisto”työtä ja liikkumiset tapahtuu omasta ilosta?
Riippuu tietty kuinka pahasti halvaantuu mutta haastatteluja ja videoita voisi kyllä tehdä vaikka ei itse juuri liikkumaan pystyisikään?

Sikäli sulla on tässä eläkevirka jos intoa riittää. Verrattuna esim Lokomon masuunimestareihin.
Eihän Pakkotoisto joo siis vaadi välttämättä että mä nyt itse bodaisin, koska ei noita treenivideoita enää tule tehtyä. Podcasteja ja itse forumia voi rullaa vaikka jalka amputoituna. Muutenkin esim nyt mä painan vaan 89kg, en ole vaa-alla käynyt herran aikaan.
 
No, säki voisit välillä kirjottaa jotain asiaakin.. Vuosia sunkin kirjotuksia lukenu täällä, niin lähinnä vittuilet sellasille nimimerkeille, mille muutkin, koska kuulut ilmeisesti siihen samaan joukkoon muiden Jonnejen kanssa, ketkä myötäilee vaan toisia ja kuka ei uskalla esittää omia mielipiteitä.
Tossa TAAS katsastin omaa viestihistoriaa niin ei siellä hirveesti kyllä vittuilua näy IMO. En ole "jonne" ja mielipiteet ovat ihan omiani :)
Sun viestihistoriaa kun pikasesti selas, niin enemmän "jonnelta" noi sun "onko isäsi homo" ja "oot varmaan ruma läski"-viestit kuulostaa.
 
Eihän Pakkotoisto joo siis vaadi välttämättä että mä nyt itse bodaisin, koska ei noita treenivideoita enää tule tehtyä. Podcasteja ja itse forumia voi rullaa vaikka jalka amputoituna. Muutenkin esim nyt mä painan vaan 89kg, en ole vaa-alla käynyt herran aikaan.
Jep.
Toisaalta voisihan se treenivideo olla sellainenkin missä et itse edes treenaisi?
Kuvaat samalla kun neuvot ja höpöttelet.

Ei noi perinteisimmät enää itseäkään niin kiinnosta mutta joskus ne tyypit kiinnostaa.
Vaikka puntilla ollaankin niin kyllähän siinä sarjojen välissä voi aina juttua heittää.
Tavallaan perus keskusteluohjelma/podcasti mutta ollaan salilla.
 
Back
Ylös Bottom