No, usein vaan satut ilmestymään paikalle kun jotain aletaan porukalla haukkumaan, ehkä et itse sit huomaa. Ja anteeksi kun kohdistin tämän nyt sinuun, et ole todellakaan ainoa. Ja anteeksi tökerö tapani ilmaista asia. Minua vaan jotenkin alkanut ärsyttämään niin paljon se kun porukalla kettuillaan jonkun viesteille. Eikä nähdä miten typeriä ne omat viestit välillä on. Mulla ei oo mitään ongelmaa myöntää sitä että oon itekin välillä täys kuspiää ja idiootti. Ja myönnän et liian helposti provosoidun jos johonkin viestiin vastataan vähättelevästi tai muuten näsäviisaasti, mut niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. En kuitenkaan voi sietää jos porukalla joku teilataan sen takia, et jos vähän hölmöjä viestejä joku kirjottelee. Niinku sanoin, niin aika hiljasta ois jos ei tiettyjä persoonia olis kirjottelemassa, mut ei niitä tartte alkaa haukkua vuoronperään. Tahallinen vittuilu on ihan perseestä ja sellasten ei tarttis kirjotellakaan mitään. Mut sori, en halua loukata sua enkä ketään silti!