OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Alkaa oleen sellasta settiä mitä Predatorilta odotetaanki!
Mikä juttu tässä nyt on :D Onko nää nyt siis yks sama henkilö vai mitä helvettiä. Pysy yhtään kärryillä tässä hommassa. Madness.
Tässä näkee hyvin mitä tarkoitan. Kun Suntsu tässä yrittää tuttuun tyyliinsä kiusata ja nälviä, niin kukas muu kun kvlt nännit nöpöllä peesaamassa...aina sama kaava toistuu...aina. Just tollein ne koulukiusaajatkin käyttäytyy. Porukalla on helppo alkaa haukkumaan, mut ite ei uskalla muuta ku peesailla muita👍
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki foorumit on yhteiskuntia pienoiskoossa. Foorumin teema määrittää ehkä vähän, mikä on asujakunnan tausta. Samanlaista vääntöä se on välillä suoli24:stä tiedefoorumeihin, mutta helmiä mahtuu onneksi sekaan.
 

Tässä näkee hyvin mitä tarkoitan. Kun Suntsu tässä yrittää tuttuun tyyliinsä kiusata ja nälviä, niin kukas muu kun kvlt nännit nöpöllä peesaamassa...aina sama kaava toistuu...aina. Just tollein ne koulukiusaajatkin käyttäytyy. Porukalla on helppo alkaa haukkumaan, mut ite ei uskalla muuta ku peesailla muita👍
Suntsu nyt on koulukiusattu reppana, aina turpa väärällä joka suuntaa
 
Tässä näkee hyvin mitä tarkoitan. Kun Suntsu tässä yrittää tuttuun tyyliinsä kiusata ja nälviä, niin kukas muu kun kvlt nännit nöpöllä peesaamassa...aina sama kaava toistuu...aina. Just tollein ne koulukiusaajatkin käyttäytyy. Porukalla on helppo alkaa haukkumaan, mut ite ei uskalla muuta ku peesailla muita👍
Öh, miten mä peesasin? Ja vähän nyt kyllä kyseenalaistan ton "aina sama kaava toistuu" lausetta, koska näin ei todellakaan ole. Kysyin vaan että mikä tässä on homman nimi. Nännit mulla on nöpöllä ainoostaan tän kylmyyden takia, ei muuten.
 
Öh, miten mä peesasin? Ja vähän nyt kyllä kyseenalaistan ton "aina sama kaava toistuu" lausetta, koska näin ei todellakaan ole. Kysyin vaan että mikä tässä on homman nimi. Nännit mulla on nöpöllä ainoostaan tän kylmyyden takia, ei muuten.
No, usein vaan satut ilmestymään paikalle kun jotain aletaan porukalla haukkumaan, ehkä et itse sit huomaa. Ja anteeksi kun kohdistin tämän nyt sinuun, et ole todellakaan ainoa. Ja anteeksi tökerö tapani ilmaista asia. Minua vaan jotenkin alkanut ärsyttämään niin paljon se kun porukalla kettuillaan jonkun viesteille. Eikä nähdä miten typeriä ne omat viestit välillä on. Mulla ei oo mitään ongelmaa myöntää sitä että oon itekin välillä täys kuspiää ja idiootti. Ja myönnän et liian helposti provosoidun jos johonkin viestiin vastataan vähättelevästi tai muuten näsäviisaasti, mut niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. En kuitenkaan voi sietää jos porukalla joku teilataan sen takia, et jos vähän hölmöjä viestejä joku kirjottelee. Niinku sanoin, niin aika hiljasta ois jos ei tiettyjä persoonia olis kirjottelemassa, mut ei niitä tartte alkaa haukkua vuoronperään. Tahallinen vittuilu on ihan perseestä ja sellasten ei tarttis kirjotellakaan mitään. Mut sori, en halua loukata sua enkä ketään silti!
 
No, usein vaan satut ilmestymään paikalle kun jotain aletaan porukalla haukkumaan, ehkä et itse sit huomaa. Ja anteeksi kun kohdistin tämän nyt sinuun, et ole todellakaan ainoa. Ja anteeksi tökerö tapani ilmaista asia. Minua vaan jotenkin alkanut ärsyttämään niin paljon se kun porukalla kettuillaan jonkun viesteille. Eikä nähdä miten typeriä ne omat viestit välillä on. Mulla ei oo mitään ongelmaa myöntää sitä että oon itekin välillä täys kuspiää ja idiootti. Ja myönnän et liian helposti provosoidun jos johonkin viestiin vastataan vähättelevästi tai muuten näsäviisaasti, mut niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. En kuitenkaan voi sietää jos porukalla joku teilataan sen takia, et jos vähän hölmöjä viestejä joku kirjottelee. Niinku sanoin, niin aika hiljasta ois jos ei tiettyjä persoonia olis kirjottelemassa, mut ei niitä tartte alkaa haukkua vuoronperään. Tahallinen vittuilu on ihan perseestä ja sellasten ei tarttis kirjotellakaan mitään. Mut sori, en halua loukata sua enkä ketään silti!

Mites tämä?

Lupaan, että tää on viimenen viesti tänne, niin huokaista helpotuksesta ja jatkaa keskenänne vänkäämistä.
 
Nojoo. Netissä on kyl aika full-blown laumamentaliteetti monella. Ohan se aika heikkoa, mut ei sille tarvii mitään arvoa antaa? Mitä eroo siinä on jos yhen sijaan 5 käy verbaalisesti jonkun kimppuun? Ite en pidä minään. Korkeintaan huvittavana, jos kaikki 5 on yhtä väärässä 🤣. Stand your ground :X3:! Mitä näitä täysin syöpäsiä vääntöjä oon seurannu, ni ette te edes oikeesti keskustele mistään. Häviitte sillon kaikki, ja ootte ihan yhtä perseestä.
 
Mä en nyt vielkään saanu vastausta kyl siihen miten mä nyt oon haukkunu ja ketä mut.... noh, oh well. Kieli poskessa heittäny kyl jotain paskoja meemejä et jos se nyt on sit tätä kettuilua niin ok. Ja jos tää pakkiksella pyöriminen ahistaa noin vitusti niin pitäskö oikeesti sit poistua täältä, jättää lukematta ja/tai ignoorata sua ärsyttävien käyttäjien viestit. Just thinking.

Edit; Ok tää yks seppä mua alko ärsyttää niin sen viestit ignoraan nykyään.
 
Viimeksi muokattu:
No ei kai saatana nyt sentään, vaikka vissiin jollain tavalla ryssiä sympatiseeraakin.
En sympatiseeraa ryssiä, mitä vittua te vääristelette asioita. Lopettaa toi paskanjauhanta. Etsikää joku muu kohde, alan oleen aivan kyllästynyt tähän netin paskaan jossa joka runkkari puhuu musta paskaa.
 
Back
Ylös Bottom