OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A


En mahda mitään sille että pohdin millaiseksi olisin tullut jos olisin aikoinani ruvennut käyttämään Vaivaa niin helvetisti
.Etenkin kun muistaa miten kovina piti siihen aikaan tiettyjä henkilöitä.
No Ei mulla olis pää kestänyt olisi noussut kyllä hattuun ja pahasti kun jollain olis pitänyt päteä Naimisiin pääsi lopulta roinaamattakin mutta eroon vaadittiin kyllä dieetti.
Eli ehkä parempi näin voi tavoitella sitä planeetan kovin vanha äijä titteliä nyt hyvillä mielin.Kun sen saavutan niin kirjoitan Iloisen vanhuksen treenioppaan ja koska länsimaissa porukka vanhenee niin siitä tulee luonnollisesti myyntimenestys ja bestseller ja lisäksi myyn rikkaille valmennusohjelmia ja opastusta tähtitieteellisin hinnoin ja maksan asuntolainan sekä kulutusluotot pois.
Mitäs suunnitelmia teillä on vanhuuden päiviksi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisin saunamies jos olis sauna, mutta kun ei ole. Avanto ei mitenkään sen kummemmin palautumista auta, mutta vilkastuttaa pintaverenkiertoa ja voi hellittää tulehduksia.
Mitä muuten Mike tykkäät Kampissa (sen verran ollut utelias) asustelusta ja yleensä pääkaupungissa ? Asuitko Tampereellakin kaupungissa?
Kun on pähkäilyssä että tulisko viettää loppuelämän viimeiset ajat pääkaunkiseudulle
Kun nyt jokunen tuttavakin sieltä löytyy mutta vähän nuo kuullut ja nähdytkin lieveilmiöt ovat ruvenneet aprikoittamaan asiassa ja tuntuu että ainakin joiltain alueilta on valkopako käynnissä kun lisäksi seuraa asukaskehitystä jossa Suomenkieliset harvenevat.
 
Mitä muuten Mike tykkäät Kampissa (sen verran ollut utelias) asustelusta ja yleensä pääkaupungissa ? Asuitko Tampereellakin kaupungissa?
Kun on pähkäilyssä että tulisko viettää loppuelämän viimeiset ajat pääkaunkiseudulle
Kun nyt jokunen tuttavakin sieltä löytyy mutta vähän nuo kuullut ja nähdytkin lieveilmiöt ovat ruvenneet aprikoittamaan asiassa ja tuntuu että ainakin joiltain alueilta on valkopako käynnissä kun lisäksi seuraa asukaskehitystä jossa Suomenkieliset harvenevat.
Asuin Tampereella 10 eri paikassa, lopussa asuin vain keskustassa Hallituskadulla ja Kuninkaankadulla. Kamppi on keskellä Helsinkiä 00100 alueella ja vilinää riittää sen mukaan sitten. Täällä ei liiemmin ole kaupungin vuokra-asuntoja, joten saa mennä vähän syrjemmälle, esim Korkeasaareen katsomaan apinoita. Yhteydet on 10/10 minnepäin Suomea vaan. Parkkipaikkaongelma on ikävä, asukastunnus pakollinen, mutta mieluusti parkkihalli paikka jostain läheltä. En muutenkaan tajua tota parkkeerausta täällä. Eka kantakaupunkilaiset maksaa asukastunnuksesta, sitten jos mä esim meen salille, niin saan maksaa siitäkin parkkimaksua. Täällä pitäis olla keskustan alueella tunnuksella kaikilla vapaus vetää minne haluaa, eikä mitään A,B,C alueita. Mä pidän yksityisessä parkkihallissa 169 euroa /kk.

Rauhatonta täällä ei sillai ole jos on tottunut asumaan kaupunkien keskustoissa, eikä sinne steissille ole pakko mennä katsomaan, tosin se ei maksa mitään kun taas Korkeasaareen saa maksaa sisään. Kauppoja on helvetisti ja perus K- ja S-ryhmän kaupat on massiivisia. Mä tykkään asua kaupungissa, tekemisen meininki. Ahdistais kaikki lähiöt.

Täällä on alueita, joissa ei tartte sillai miettiä mitään lieveilmiöitä, kuhan pysyy tässä 5km säteellä, poissuljetaan Merihaka ja Kallion määrätyt alueet. Kalliossa ei tartte Kurvissa telkkaria, avaa vaan ikkunan ja katselee ulos.
 
Asuin Tampereella 10 eri paikassa, lopussa asuin vain keskustassa Hallituskadulla ja Kuninkaankadulla. Kamppi on keskellä Helsinkiä 00100 alueella ja vilinää riittää sen mukaan sitten. Täällä ei liiemmin ole kaupungin vuokra-asuntoja, joten saa mennä vähän syrjemmälle, esim Korkeasaareen katsomaan apinoita. Yhteydet on 10/10 minnepäin Suomea vaan. Parkkipaikkaongelma on ikävä, asukastunnus pakollinen, mutta mieluusti parkkihalli paikka jostain läheltä. En muutenkaan tajua tota parkkeerausta täällä. Eka kantakaupunkilaiset maksaa asukastunnuksesta, sitten jos mä esim meen salille, niin saan maksaa siitäkin parkkimaksua. Täällä pitäis olla keskustan alueella tunnuksella kaikilla vapaus vetää minne haluaa, eikä mitään A,B,C alueita. Mä pidän yksityisessä parkkihallissa 169 euroa /kk.

Rauhatonta täällä ei sillai ole jos on tottunut asumaan kaupunkien keskustoissa, eikä sinne steissille ole pakko mennä katsomaan, tosin se ei maksa mitään kun taas Korkeasaareen saa maksaa sisään. Kauppoja on helvetisti ja perus K- ja S-ryhmän kaupat on massiivisia. Mä tykkään asua kaupungissa, tekemisen meininki. Ahdistais kaikki lähiöt.

Täällä on alueita, joissa ei tartte sillai miettiä mitään lieveilmiöitä, kuhan pysyy tässä 5km säteellä, poissuljetaan Merihaka ja Kallion määrätyt alueet. Kalliossa ei tartte Kurvissa telkkaria, avaa vaan ikkunan ja katselee ulos.
Kiitän
Kyllä tiedän Kampin sijainnin olen useamman kerran lähtenyt linjamobiiliin sieltä.
Kaveri jonka luona olen yleensä bunkannut asuu Kontulassa joten ymmärtänet pohdiskeluni.
Niin siellä Kalliossahan voi vaikka katsella piritorin Pekko aikamiespoikaa🙄
 
Kuka korvas Audin renkaat?
Mulla ei korvannut kukaan, ajoin vielä 80kmh 100kmh alueella josta video ja GPS nopeus ja nopeuskylttikin näkyy. Autosta meni rengas puhki, vanne solmuun, aurauskulmat vinoon ja pohjalevy rikki. Päätöksessä reikää ei kuulemma aamulla tiessä ollut ja silksi ei korvattu vaikka videolla se reikä oli. Ja mitään varoitusmerkkiä ei ollut ja kuoppa oli veden peitossa, joten ei osannut varoakaan.
 
Onko heittää veikkausta kuka on yliksen Mikepsykoosinyymi? Aikas katkeran oloinen mt-tapaus ja tulee sitä usein kiusattua pakkomielteensä takia :D
 
Onko heittää veikkausta kuka on yliksen Mikepsykoosinyymi? Aikas katkeran oloinen mt-tapaus ja tulee sitä usein kiusattua pakkomielteensä takia :D
Se on mun kovin fani, ei kukaan muuten noin vahvasti seuraa kaikkea mitä teen. Sit se vaan oireilee tollai, vähän sama kun pojat repii tyttöjä hiuksista ala-asteella kun ne tykkää. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
 
Se on mun kovin fani, ei kukaan muuten noin vahvasti seuraa kaikkea mitä teen. Sit se vaan oireilee tollai, vähän sama kun pojat repii tyttöjä hiuksista ala-asteella kun ne tykkää. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Mä oon aika vakuuttunut että suurinosa kirjoittelee susta ylikselle ilman että ne mitenkään vihaa. On tietty porukka jotka tykkää mehutella asioilla, ja mässäillä sekä myös luoda legendoja ja saada aikaan showta. Hölmöjä juttujahan nekin usein on, mutta niissä enemmänkin nautitaan omista verbaalisista oivalluksista ja se asioista jauhaminen on itsessään pääpointti. Aikoinaan Toni Halmeen ja Murikan kohtaamisesta esim jäi valtavan suosituksi se "emakko löi niskaan" ja "uusinta tulloo, vielä tämän vuoden puolella" jne. Ei niissäkään ollut pointti ketään pilkata mutta siitä vain muodostui sellasta legendaa ja jauhantaa. Ja kaikista karismaattisista body scenen persoonista kirjoitellaan ja tiettyjä karrikoituja stereotypioita pyöritellään. Hulkki, Tomi, Wilenius, Mike, Nyyssölät, Mentula jne. Aika pitkä lista tykättyjä tyyppejä joista lähes kaikki tietää sellasia pakkosyötettyjä nyansseja jotka saanut alkunsa jostain mitättömästä jutusta. Itsekkin välillä repeilen ihan hyvällä niille tarinoille mitä tulee vastaan. Mutta sitä varsinaista ilkeilyä en puolustele ja hyväksy, perättömät ilmiannot ja konkreettinen häirintä ja todellinen vihaaminen jne, ne on synkkää settiä mutta en usko että niiden takana on kuin ihan muutamia, ja niistäkin osa luulee itse olevansa hauskoja mutta eivät vaan tajua että menee överiksi ja ovat ehkä aidosti vähä syyntakeettomia. 👍
 
Parkkipaikkaongelma on ikävä, asukastunnus pakollinen, mutta mieluusti parkkihalli paikka jostain läheltä. En muutenkaan tajua tota parkkeerausta täällä. Eka kantakaupunkilaiset maksaa asukastunnuksesta, sitten jos mä esim meen salille, niin saan maksaa siitäkin parkkimaksua.
Yksi älyttömyys Helsingin kaupungin alueella pysäköimisestä näyttää sentään poistuneen, tai sitten en äsken kaupungin sivuilta sitä löytänyt. Mulla nimittäin on yks kaveri joka sai jokunen vuosi sitten pysäköintivirhemaksun pysäköityään sellaiseen paikkaan tien sivuun missä ei ole kieltomerkkiä pysäköinnille, eikä myöskään mitään muuta ohje- tai rajoitusmerkkiä. Se koitti sitä saada oikaistuksi, niin eipä onnistunut kun kaupungilla oli erikseen sellainen sääntö että ei saa pysäköidä vaikka ei olisi kieltoa. Täytyi olla siis salliva liikennemerkki. En ollut tämmöisestä kuullut ja kävin silloin tarkastamassa myös kaupungin sivuilta pysäköintiosiosta, ja näin todellakin oli. Tuntu ihan älyttömältä että jos menet vieraaseen kaupunkiin niin pitäisi tajuta tuollainenkin asia jostain netistä tarkastaa. No, näitä paikkoja ei varmaan montaa ollut, mutta silti.
 
Kävitkö siis Kampissa pihvillä?
En muista mitä syötiin mutta muutama kalja tuli jossain ravintolan tapaisessa otettua kun olin kaverin ja hänen tyttökaverinsa kanssa siellä
Se tyttö oli jonkun aikaa duunissa siinä kauppakeskuksessa olevassa R'kioskissa.
Viimeks kävin Kampissa kun tulin viime syksynä epämääräisiltä reissuilta stadin yöstä ja ajoin aamumetrolla kaverin luo Kontulaan ja puhelimesta oli akku loppu joten oma seikkailunsa päästä kaverille sisään kun mulla ei tällä kertaa ollut avainta mukana enkä muistanut ovikoodia.
 
pistäydyit kampissa-kastauduit pimp...
kampissa pihvillä-pimpissä kahvi...
kuiskaava rallimies
pussi nuudelia..

saat ite miettiä noi kaks, vittuilevat sulle :D
 
Mites Mike tällänen…tuli itsellä mieleen kysymys, et oletko ottanut mitenkään huomioon mahdollista pitkäaikais sairastumista.

Tällänen kysymys tuli mieleen kun omalle kohdalle ko.asia sattui. Eli kun olet vielä liikuntaan aika sidottu, siis jos vertaa johki toimistotyöhön tms.
Eli toimistotyöntekijä voi palata töihin vähitellen. ..esim 50% työajalla tms.
Mut mites sitten jos työ on liikuntapainoitteinen ja terveys menee/palailee hiljalleen esim 1-2v aikajanalla.

Eli onko mitään back up-plaania pakkiksen jne suhteen?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom