OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Screenshot 2023-03-19 at 12.36.15.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän Pakkotoisto joo siis vaadi välttämättä että mä nyt itse bodaisin, koska ei noita treenivideoita enää tule tehtyä. Podcasteja ja itse forumia voi rullaa vaikka jalka amputoituna. Muutenkin esim nyt mä painan vaan 89kg, en ole vaa-alla käynyt herran aikaan.
Mistä sä tiedät painavasi 89kg jos et ole vaa'alla käynyt 'herran aikaan' ?
 
Mistä sä tiedät painavasi 89kg jos et ole vaa'alla käynyt 'herran aikaan' ?
Olisko että nyt menin pitkästä aikaa. Jota tuo viesti tarkoittikin, että yllätyin miten alhaalla se on. Internet ei petä koskaan.
 
Tossa TAAS katsastin omaa viestihistoriaa niin ei siellä hirveesti kyllä vittuilua näy IMO. En ole "jonne" ja mielipiteet ovat ihan omiani :)
Sun viestihistoriaa kun pikasesti selas, niin enemmän "jonnelta" noi sun "onko isäsi homo" ja "oot varmaan ruma läski"-viestit kuulostaa.
Mähän vaan vastasin yhtä ääliömäisesti takasi. Tiedän varsin hyvin miten lapselliselta kuulostaa, mutihan tahallani vastailin sillein. Tässä näkee just, että sä poimit vaan mun vastaukset, etkä muitten, jotka täällä yleensä toisia haukkuu. Mut sä tunnut myötäilevän kaikkia niitä, ketkä porukalla haukkuu jonkun. Esimerkkinä vaikka Paula R. En tiiä, mut en oo sulta paljon muunlaisia viestejä nähny.
 
Mähän vaan vastasin yhtä ääliömäisesti takasi. Tiedän varsin hyvin miten lapselliselta kuulostaa, mutihan tahallani vastailin sillein. Tässä näkee just, että sä poimit vaan mun vastaukset, etkä muitten, jotka täällä yleensä toisia haukkuu. Mut sä tunnut myötäilevän kaikkia niitä, ketkä porukalla haukkuu jonkun. Esimerkkinä vaikka Paula R. En tiiä, mut en oo sulta paljon muunlaisia viestejä nähny.
Mitä mä oon sulle kirjottanut? Mä poimin sun vastaukset koska sinähän se tässä lainailit ensin minun viestiä, joka oli osoitettu toiselle :D Aika synkkä elämä kaverilla jos ei nää muuta kun haukkumista kaikkialla.
 
Mähän vaan vastasin yhtä ääliömäisesti takasi. Tiedän varsin hyvin miten lapselliselta kuulostaa, mutihan tahallani vastailin sillein. Tässä näkee just, että sä poimit vaan mun vastaukset, etkä muitten, jotka täällä yleensä toisia haukkuu. Mut sä tunnut myötäilevän kaikkia niitä, ketkä porukalla haukkuu jonkun. Esimerkkinä vaikka Paula R. En tiiä, mut en oo sulta paljon muunlaisia viestejä nähny.

Alkaa oleen sellasta settiä mitä Predatorilta odotetaanki!
 
Mikelle peukkua, että taisi Nietzsche-Manninen saada lähdöt palstalta 👍
Sai joo ja kytillä on rikosilmoitus sen törkeistä jutuista somessa. Se flippaa taas tästäkin, en muista monennesko banni ja aloittaa sodan somessa. Mutta siitä saa vaan lisää matskua kytille.
 
Sai joo ja kytillä on rikosilmoitus sen törkeistä jutuista somessa. Se flippaa taas tästäkin, en muista monennesko banni ja aloittaa sodan somessa. Mutta siitä saa vaan lisää matskua kytille.
Hyvä!
 
MetRX sissimarkkinoitiin oivallisesti. Phillipsin Doping-kirjassa aina listattiin lääkkeen loppuun eri asteikkoja tehokkuudesta lihasmassaan, voimaan, rasvanpolttoon jne. Sitten MetRX vilisi siellä mystisenä compoundina, loppujen lopuksi se sai anadrollin kaltaiset arviot massan osalta. Ei kestänyt kauaa kun EAS toi sen markkinoille ja se myi ihan saatanasti, se oli paska ateriankorvike.
Eikö Met-Rx ollut oma puljunsa?
EASllä oli sit Myoplex ja Twinlabilla Rx-Fuel.

Mä tykkäsin noista.
Kultsan exposta ostin… ’98? Ison boxin Met-Rxiä siihen aikaan tosi halvalla.
Pakkotoiston kaupalta ostelin Myoplexejä jostain poistomyynnistä.
Olivat kyllä annospakkauksia. Pöntöistä oli mainoksia mutta en missään nähnyt.

Eikö noi nyt kuitenkin ollut mitä lupasi? Hiilaria, prodea ja rasvaa. Hyvänmakuisia.
Cell Techihän oli ihan kusetusta. Se joku superpumppi oli 90% sokeria kun purkki tutkittiin 🤭
 
Sai joo ja kytillä on rikosilmoitus sen törkeistä jutuista somessa. Se flippaa taas tästäkin, en muista monennesko banni ja aloittaa sodan somessa. Mutta siitä saa vaan lisää matskua kytille.
Mikä sitä vaivaa? Täysin tietämätön olen, kun en seuraile juurikaan kuin douppipuolta. Oon pitänyt sitä tolkun miehenä.
 
Mikä sitä vaivaa? Täysin tietämätön olen, kun en seuraile juurikaan kuin douppipuolta. Oon pitänyt sitä tolkun miehenä.
En tiedä, mut ei se kovin terve ole, sen verran skitsofreenisia juttuja. Luulee itsestään vähän liikoja, esim selvittelee omassa harhaisessa maailmassaan ip-osoitteita, luulee että mulla on useita nimimerkkejä, tosin eka ne oli kaikki Hulmin, sitten mun. Sitten levittelee valheita somessa, mailailee yhteistyökumppaneille ja muuta levotonta.
 
Back
Ylös Bottom