OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tästä oon aika varma, että kun rahaa alkaa liikkumaan enemmän lajissa, niin lajiin alkaa tulemaan oikeasti lahjakkkaita urheiijoita muualta. Ne joilla on valmennus ja fysiikka aivan top tier. Mä en välty siltä ajatukselta, että suurin osa friba-ammattilaisista eivät ole millään tasolla urheilijoita, vaan pelkästään teknisiä suorittajia. Kun lajiin ajautuu jotain friikkejä rahan perässä, niin alkaa tulemaan varmaan aika kovaa tulosta. Tai jos kiinalaiset innostuu lajista, niin se on moro.
Mitkä lahjakkuudet tässä lajissa on hyödyksi. Vaikuttaa hirveästi lajilta jossa ei ihmeemmin lahjoja tarvitse. Kovaa työtä ja suunnitelmallista harjoittelua varmasti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps, eipä sitä kannata ottaa riskiä, että ennen kauden alkua rikkoo itsensä :D Vielä yksi kysymys: mikä on ollut semmoinen "suurin" ahaa-elämys heittotekniikkaan mistä oot kokenut saavan suurimman muutoksen
Nyt parin päivän sisällä valtava voimanlisäys heittoon kun tajusin luovuttaa sen ristiaskeleen kanssa. Kovasti sitä tuputetaan että se astutaan sivuttain, eikä kantapää menosuuntaan, mutta mä kun rupesin asiaa ajattelemaan, niin tajusin, että aivan turhaan sitä ressaa.

Jos heitän paikaltaan, niin ei mulla silloinkaan ole takajalka sivuttain, vaan 45 astetta takaviistoon, joten samaan asentoon päädyn heitettäessä kuitenkin. Ja tällä muutoksella kaikki loksahti paikalleen, kaikki Jaanin painottama painonsiirto, pönkkä jne.


View: https://youtube.com/shorts/OGIdJPmRHow?feature=share
 
etteikö omille toilailuillekin voisi vähän hymyillä
No jos olisin toilaillut, mutta kun siellä naureskellaan miten mukamas treenautin Aksua kuumeessa, aiheutin Allun sydänongelmat ja Rennekin on vetänyt mua turpaan Alepan tuulikaapissa. Niin jos nää jutut on tommoista täysin päätöntä valehteltelua niin mua ei kyl ainakaan naurata.
 
Mitkä lahjakkuudet tässä lajissa on hyödyksi. Vaikuttaa hirveästi lajilta jossa ei ihmeemmin lahjoja tarvitse. Kovaa työtä ja suunnitelmallista harjoittelua varmasti.
Käden pituudella saattaa olla jotain etua, samoin yksilön yleisellä pituudella. Mut kyllä se treeni on se mitä se vaatii ja paljon, esim backhand on niin herkkä tekniikan osalta, että sen saaminen toistettavaksi liikesarjaksi samalla lopputulemalla, vaatii valtavasti töitä. Ajoitus on niin tärkeä painonsiirron kanssa tossa lajissa.
 
Miten Mike syöt nykyään? Muistanko väärin, että joskus kauan sitten vetelit ihan jollain 2000kcal ruokavaliolla pitkäänkin? Olet kuitenkin iso kaveri ja pidät todella kireää kuntoa yllä, niin miten onnistuu? Aerobista tietty tulee paljon frisbeegolfin ohella 🤔

Tähän et varmaan halua tässä vastata, mutta saako kysyä, että millaiset setit sulla on päällä? Osa ei usko ja vedät apteekillisen ja lässynlää, mutta suurin osa nyt tuskin näkee tarpeelliseksi kyseenalaistaa. Kova on kunto kyllä, jos ilmeisen kevyillä tukitoimilla pidät yllä! 💪
 
Eikö Mikellä ole ollut pitkään jo varsin maltilliset setit päällä, tai siis todella pienet lääkemäärät. Liputtanut treenien ja syömisten nimeen eikä lääkkeiden! Oliko jopa buustattuna kokonaismäärät jotain 500mg luokkaa? Vai muistelenko ihan väärin.
 
Yksi susta 7-10 päivän välein eikä mitään muuta (kukaan ei usko). Enkä ole missään kireessä kunnossa nyt kun ei ole tota liikuntaa niin paljoa ja tietoisesti syönyt enemmän nyt talvella, koska kesällä taas tulee syötyä heikommin. Kolet on kohdallaan ja testot on inasen yli viiterajan, mut silti aika väsynyt olo kokoajan, toivottavasti vaan ei ikä ala jarruttaan menoa, harmittais vietävästi.

Tänään paukutettiin taas Bettinan kanssa kuudes treeni kyykkyjä ja meni paremmin, ollaan nostettu myös muissa liikkeissä kuormia kun voimaa pukkaa kummallakin lisää.
 
No jos olisin toilaillut, mutta kun siellä naureskellaan miten mukamas treenautin Aksua kuumeessa, aiheutin Allun sydänongelmat ja Rennekin on vetänyt mua turpaan Alepan tuulikaapissa. Niin jos nää jutut on tommoista täysin päätöntä valehteltelua niin mua ei kyl ainakaan naurata.
Joo Luonnollisesti En ole noihin juttuihin niin perehtynyt että olisin noihin edes kiinnittänyt huomiota vaan enemmän huumoripuoleen.
"Vitun Siima saatana" Hulmin uusi lempinimi😉
"Tulette vielä kuulemaan Ju...T.....stä"
"Lastenhuoneen ovesta läpi.."
jne.. En nyt kenenkään turpaanvedoista edes tiedä paitsi ehkä se Joulujuttu🙄
No jos joku olis seurannut minun elämääni samalla insetiteetillä kuin bodyväen niin vois olla ettei langat riittäis
 
Vinkkiä kyykkytreeniin. Teen 3x10 ja vikassa sarjassa tuntuu, että happi loppuu. Surkea aerobinen kunto.😁Jaloissa riittäisi potku, mutta keuhkoissa ilmeisesti ei. Miten lähtisit muuttamaan treeniä niin, että jaloista saisi imettyä mehut eikä keuhkoista?
 
Vinkkiä kyykkytreeniin. Teen 3x10 ja vikassa sarjassa tuntuu, että happi loppuu. Surkea aerobinen kunto.😁Jaloissa riittäisi potku, mutta keuhkoissa ilmeisesti ei. Miten lähtisit muuttamaan treeniä niin, että jaloista saisi imettyä mehut eikä keuhkoista?
Tee ne kympit tyyliin, 4 - happea - 3 happea - 2 happea - 1.
 
Lastenhuonejuttukin on Peterin kirjoittama, ei mun.
Joo Tiedän ja tiesin enkä sellaista väittänytkään kun kyllä siellä näyttää osansa saavan vähän tutut ja tuntemattomammatkin julkkikset.
Eli ei kuitenkaan liian vakavasti kannata ottaa ihmisiä jotka huutaa :Pääministeri on h...a.
 
Joo Tiedän ja tiesin enkä sellaista väittänytkään kun kyllä siellä näyttää osansa saavan vähän tutut ja tuntemattomammatkin julkkikset.
Eli ei kuitenkaan liian vakavasti kannata ottaa ihmisiä jotka huutaa :Pääministeri on h...a.
Ei paitsi kun Ruotsista soitellaan sponsorin päästä, Noccolta, Gazozilta kun olivat mailanneet sinne kaikkea paskaa. Ei nää ole vain päätöntä huutelua, vaan mä olen joutunut soittamaan estot Sanoma magazinelle, Pihlalinnaan ja Mehiläiseen kun mun nimellä varailtiin aikoja lääkäriin ja tilattiin lehtiä. Sit kaikki vaan luulee, että on jotain päänaukomista ja sanotaan "mikset vaan ignooraa". Se on kyllä helppo sanoo, mutta ei se naurata kun eläinsuojelusta soitellaan. Pizzakuskille sanoin puhelimessa, että en oo tilannut, syö ite.

Ja jos joku oikeesti kehtaa sanoa, että mun vika kun noita juttuja tehdään, niin onko toi nyt jossain suhteessa siihen mitä pahaa mä kellekään olen oikeasti tehnyt, ei vitussa ole. Elikä jos mä haluun varaa aikaa Mehiläiseen, niin mun pitää kävellä sinne paikanpäälle. Ja minä koitin sen peruuttaa soitellen joka paikkaan, se päättyi niin, että sieltä tuli muikkari ja vasta kun sanoin, että seuraava yhteydenotto tulee lakimieheltä, niin saivat sen peruttua.

Screenshot 2023-02-28 at 18.51.33.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ei paitsi kun Ruotsista soitellaan sponsorin päästä, Noccolta, Gazozilta kun olivat mailanneet sinne kaikkea paskaa. Ei nää ole vain päätöntä huutelua, vaan mä olen joutunut soittamaan estot Sanoma magazinelle, Pihlalinnaan ja Mehiläiseen kun mun nimellä varailtiin aikoja lääkäriin ja tilattiin lehtiä. Sit kaikki vaan luulee, että on jotain päänaukomista ja sanotaan "mikset vaan ignooraa". Se on kyllä helppo sanoo, mutta ei se naurata kun eläinsuojelusta soitellaan. Pizzakuskille sanoin puhelimessa, että en oo tilannut, syö ite.

Ja jos joku oikeesti kehtaa sanoa, että mun vika kun noita juttuja tehdään, niin onko toi nyt jossain suhteessa siihen mitä pahaa mä kellekään olen oikeasti tehnyt, ei vitussa ole. Elikä jos mä haluun varaa aikaa Mehiläiseen, niin mun pitää kävellä sinne paikanpäälle. Ja minä koitin sen peruuttaa soitellen joka paikkaan, se päättyi niin, että sieltä tuli muikkari ja vasta kun sanoin, että seuraava yhteydenotto tulee lakimieheltä, niin saivat sen peruttua.

katso liitettä 250886
Oli toisen ihmisen sanomisista mitä mieltä tahansa, niin tollanen on kyllä ihan vitun urpoa, säälittävää sekä perseestä.
 
Ei paitsi kun Ruotsista soitellaan sponsorin päästä, Noccolta, Gazozilta kun olivat mailanneet sinne kaikkea paskaa. Ei nää ole vain päätöntä huutelua, vaan mä olen joutunut soittamaan estot Sanoma magazinelle, Pihlalinnaan ja Mehiläiseen kun mun nimellä varailtiin aikoja lääkäriin ja tilattiin lehtiä. Sit kaikki vaan luulee, että on jotain päänaukomista ja sanotaan "mikset vaan ignooraa". Se on kyllä helppo sanoo, mutta ei se naurata kun eläinsuojelusta soitellaan. Pizzakuskille sanoin puhelimessa, että en oo tilannut, syö ite.

Ja jos joku oikeesti kehtaa sanoa, että mun vika kun noita juttuja tehdään, niin onko toi nyt jossain suhteessa siihen mitä pahaa mä kellekään olen oikeasti tehnyt, ei vitussa ole. Elikä jos mä haluun varaa aikaa Mehiläiseen, niin mun pitää kävellä sinne paikanpäälle. Ja minä koitin sen peruuttaa soitellen joka paikkaan, se päättyi niin, että sieltä tuli muikkari ja vasta kun sanoin, että seuraava yhteydenotto tulee lakimieheltä, niin saivat sen peruttua.

katso liitettä 250886
No vittu tuo on jo törkeää vainoamista Ihmettelen että oot oikeastaan noin tyyni.
Onko yhtään mielessä kuka voisi olla henkilö joka olisi tuollaisen takana?
Eli kuka olisi todella jotenkin sairaalloinen loukkaannuttuaan jostain asiasta.
Kun just katoin nuo ylispätkät jossa vastailit ja helvetin sympaattinen kuva tuli sinusta ihmisenä joten tuollainen vainoaminen on todella jonkun sairaan yksilön aikaansaamaa.
Tulin lisäksi hyvälle mielelle kun mainitsit henkilön jolta omat tämän hetken oppini ja aikaisemmatkin olen ottanut yhtenä kolmesta Suomen parhaasta valmennus gurusta.💪
 
Mitä tässä seuraillut niin kyllä sä välillä ihan tarkoituksella niitä provoat ja lisäähän se liikennettä sivustolle
No en mä sentään kuitenkaan ala vainoamaan yksittäisiä ihmisiä ja tekemään mitä sattuu vahinkoa niille.
 
Yksi susta 7-10 päivän välein eikä mitään muuta (kukaan ei usko). Enkä ole missään kireessä kunnossa nyt kun ei ole tota liikuntaa niin paljoa ja tietoisesti syönyt enemmän nyt talvella, koska kesällä taas tulee syötyä heikommin. Kolet on kohdallaan ja testot on inasen yli viiterajan, mut silti aika väsynyt olo kokoajan, toivottavasti vaan ei ikä ala jarruttaan menoa, harmittais vietävästi.

Tänään paukutettiin taas Bettinan kanssa kuudes treeni kyykkyjä ja meni paremmin, ollaan nostettu myös muissa liikkeissä kuormia kun voimaa pukkaa kummallakin lisää.
Kyllähän se ikä alkaa väkisin jossain kohtaa lyömään jarrua, jos ei muuta niin palautumiselle pitää antaa enemmän resursseja.
 
Kyllähän se ikä alkaa väkisin jossain kohtaa lyömään jarrua, jos ei muuta niin palautumiselle pitää antaa enemmän resurssejKyllä tottakin

Kyllähän se ikä alkaa väkisin jossain kohtaa lyömään jarrua, jos ei muuta niin palautumiselle pitää antaa enemmän resursseja.

Kyllä sitä täytyy pidempiä palautumisia alkaa toteuttaa kun ikää tulee mittariin.
 
Back
Ylös Bottom