OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Älä edes mee.
Joo ei oo kirjanmerkeissä mulla toi paikka, joskus sinne on linkkejä jossain ircissä tai discordissa tai täälläkin oli ennen, mut oon liian tyhmä tai vanha käyttääkseni tota, vähän sama ku twitterissä on hommat alhaalta ylöspäin ni en tykkää käyttää, tuollakin ku joskus oon käyny ni on helvetisti ketjuja niinku täälläkin mut ei ne oo lajiteltuna mitenkään mun mielestä, sit ku klikkaa jotain ni siellä on 1 vastaus tai sit se on vaan yhteen putkeen 15000 viestiä eikä mitään quoteja et kuka on vastannut mihinkin, ei mahdu mun järkeen.

Mut mietin vaan tota sun videota ku oli et vastaat niitten kysymyksiin et miten vitussa tuolla löydät jotain kysymyksiä sulle? Vai pitääks tohonkin olla joku appi sit?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla muuten toisessa Topicissa kysyin kun mieleeni tuli.
Pelataanko frisbee golfia rahapalkinnoista maailmalla ja onko siinä ammattilaisia?
Onko kansainvälisiä esim.MM kisoja ?
Taitaa kuitenkin olla ihan haastava yrittää voittaa SM lajissa eli onko kisaajia jopa enemmän kuin kehonrakennuksessa?
 
Tuolla muuten toisessa Topicissa kysyin kun mieleeni tuli.
Pelataanko frisbee golfia rahapalkinnoista maailmalla ja onko siinä ammattilaisia?
Onko kansainvälisiä esim.MM kisoja ?
Taitaa kuitenkin olla ihan haastava yrittää voittaa SM lajissa eli onko kisaajia jopa enemmän kuin kehonrakennuksessa?
Parhaimmat saa jo miljoonasopimuksia. Parhaiden suomalaisten sopimukset ovat jotain +100t/v. Eli kyllä. Friba varmaan yksi nopeimmin kasvavista lajeista atm.
 
Viimeksi muokattu:
Kisoja on joo kokoajan. 2 kalleinta pelaajaa on tällä hetkellä Paul Macbeth ja Simon Lizotte, joilla kummallakin on 10 miljoonan dollarin 10 vuoden sopimus. Ricky Wysockilla on kanssa miljoonien diili, mutta tais olla 4 vuotta. Kisoissa palkinnot on parhaimmillaan 30 tuhatta dollaria / kisa voittajalle. Suomessa on joo soppareita tyyliin 400t/4v, mutta vain kärjellä.
 
Tuolla muuten toisessa Topicissa kysyin kun mieleeni tuli.
Pelataanko frisbee golfia rahapalkinnoista maailmalla ja onko siinä ammattilaisia?
Onko kansainvälisiä esim.MM kisoja ?
Taitaa kuitenkin olla ihan haastava yrittää voittaa SM lajissa eli onko kisaajia jopa enemmän kuin kehonrakennuksessa?
Sponsoreista yms. miljoonajutuista en tiiä. Mutta esim. sellaset vanhemmat tekijätki, jotka yhä pärjää ok, vaikuttaisivat osallistuvan mahollisimman moniin pikkukisoihin, joista nettoavat ehkä max tonnin. https://www.pdga.com/player/6840. $442,348.10 koko 30v uran aikana, jos tota uskominen.
 
Tästä oon aika varma, että kun rahaa alkaa liikkumaan enemmän lajissa, niin lajiin alkaa tulemaan oikeasti lahjakkkaita urheiijoita muualta. Ne joilla on valmennus ja fysiikka aivan top tier. Mä en välty siltä ajatukselta, että suurin osa friba-ammattilaisista eivät ole millään tasolla urheilijoita, vaan pelkästään teknisiä suorittajia. Kun lajiin ajautuu jotain friikkejä rahan perässä, niin alkaa tulemaan varmaan aika kovaa tulosta. Tai jos kiinalaiset innostuu lajista, niin se on moro.
 
Tästä oon aika varma, että kun rahaa alkaa liikkumaan enemmän lajissa, niin lajiin alkaa tulemaan oikeasti lahjakkkaita urheiijoita muualta. Ne joilla on valmennus ja fysiikka aivan top tier. Mä en välty siltä ajatukselta, että suurin osa friba-ammattilaisista eivät ole millään tasolla urheilijoita, vaan pelkästään teknisiä suorittajia. Kun lajiin ajautuu jotain friikkejä rahan perässä, niin alkaa tulemaan varmaan aika kovaa tulosta. Tai jos kiinalaiset innostuu lajista, niin se on moro.
Ainakin suomalaisilla ja todnäk muillakin on palkattuja fysiikkavalmentajia. Vaikea sanoa kuinka toptier, mutta suunta on ainakin ylöspäin.
 
Nyt on ihan legitti pannari.

Litra punaista maitoa.
3 kananmunaa
50g kaurahiutaleita
100g sokeria
100g voita
350g puolikarkeeta venhäjauhoa

3118kcal

Ton ku hurauttaa helttaan päivän aikana, niin siinä on sitten jo ainaskin reipas 3 tonttuu kasassa.
Joku kyseli pannaria. Tommonen löyty haulla.
 
Nyt on ihan legitti pannari.

Litra punaista maitoa.
3 kananmunaa
50g kaurahiutaleita
100g sokeria
100g voita
350g puolikarkeeta venhäjauhoa

3118kcal

Ton ku hurauttaa helttaan päivän aikana, niin siinä on sitten jo ainaskin reipas 3 tonttuu kasassa.
Meneekö nuo kaurahiutaleet sekaan ihan tuollaisenaan vai vedätkö jollain blenderillä tms. jauhoksi?
 
Vähän hassu heittolaji kyllä friba, ku yks pisimmälle heittävistä(Eagle) on fyysisesti tosi huonossa yleiskunnossa. Videolla oikeesti jo 5 etunojapunnerrusta työn takana. Toinen kovakätisimmistä(Lizotte) pärjää samalla videolla niukasti paremmin. +monet muut. Tuskinpa noiden ura siihen kaatuis, jos edes vähän fyysisyyttä saatais kehoon. Löytyy kuitenki buffimpiaki pro golfareita, joilla enemmän joku pesäpalloilijan tjs. fysiikka. Noin surkee yleiskunto kuitenki, ni ei ihmekkään jos paikat on hauraita.
 
Kiitoksia että valotitte vähän ummikolle friban juttuja.
Arvelinkin että laji on sen verran polpulääriä että jossain siinä rahaakin pyörii.
Sinällään urheilijat yleensä muokkautuvat lajinsa mukaan ja sen ehdoilla kun tuosta huippujen heikosta yleiskunnosta tuli puhetta Ehkä herkkyys esim.kärsii jos fysiikkaa treenataan kovaksi.Tosin puhuttiin Suomalaisten fysiikka valmentajista
No en tiedä koska ei lajista parempaa käsitystä.
 
Mää en aina ymmärrä tota Ylilauta juttua vaikka se varmaan Miken osalta on pelkkää provoo mutta ootko miettinyt negatiivista vaikutusta esim striimissä jos tulen katsomaan niin ei yleen mee kun 5-10min ja joku asia käännetään Ylilauta jutuksi ja vähän menee maku niin laitan striimin kii
 
Mää en aina ymmärrä tota Ylilauta juttua vaikka se varmaan Miken osalta on pelkkää provoo mutta ootko miettinyt negatiivista vaikutusta esim striimissä jos tulen katsomaan niin ei yleen mee kun 5-10min ja joku asia käännetään Ylilauta jutuksi ja vähän menee maku niin laitan striimin kii
Juuri noin se pitääkin tehdä, eli ei vaan katso tai seuraa. Mutta ne monet ei tee niin, vaan jää esim hokemaan samaa juttua kunnes annan bannin. Sitten kun annan bannin, niin olenkin kusipää. Mut tässä striimitauon aikana on hyvä uudistaa striimiä muutenkin, jatkossa se on suora banni vaan, ei edes huomiota
 
Nähdään pian kun pääsee heittämään ilman ressiä tukijalan pettämisestä liukkaalla.
Jeps, eipä sitä kannata ottaa riskiä, että ennen kauden alkua rikkoo itsensä :D Vielä yksi kysymys: mikä on ollut semmoinen "suurin" ahaa-elämys heittotekniikkaan mistä oot kokenut saavan suurimman muutoksen
 
Kiitoksia että valotitte vähän ummikolle friban juttuja.
Arvelinkin että laji on sen verran polpulääriä että jossain siinä rahaakin pyörii.
Sinällään urheilijat yleensä muokkautuvat lajinsa mukaan ja sen ehdoilla kun tuosta huippujen heikosta yleiskunnosta tuli puhetta Ehkä herkkyys esim.kärsii jos fysiikkaa treenataan kovaksi.Tosin puhuttiin Suomalaisten fysiikka valmentajista
No en tiedä koska ei lajista parempaa käsitystä.
Vaikea sanoa mikä on huippujen yleiskunto näin yleisesti. Varmasti kehitettävää. Fysiikkaahan luultavasti kehitetään vain ns. räjähtäväksi ja elastiseksi. Yleensä paikat hajoaa kämmenheitossa mikä on verrattavissa esim. baseballin syöttäjiin(ja kyllä heilläkin paikat hajoaa).
 
Juuri noin se pitääkin tehdä, eli ei vaan katso tai seuraa. Mutta ne monet ei tee niin, vaan jää esim hokemaan samaa juttua kunnes annan bannin. Sitten kun annan bannin, niin olenkin kusipää. Mut tässä striimitauon aikana on hyvä uudistaa striimiä muutenkin, jatkossa se on suora banni vaan, ei edes huomiota
No jaa
Itse olen selaillut välillä ylilautaa ( jonne jotkut minun toivovat katoavankin)
Niin eihän nyt kannata kovin vakavasti ottaa foorumia jossa kommentit ovat pääasiassa Homo,huora,n...i,jne kuten 13 vuotiaille pojilla yleensäkin.
Toki on siellä välillä joissain kohdin ihan asiaakin
Ihmettelen kyllä kuka sinne sitä viitsii kirjoitella.
Sinällään kun lukee miten yksinäisiä monet nykyään ovat ja ainoa seura on netti niin tulee kyllä itsekkin masentuneeksi.
Sinällään joku sinne bodaus osioon vuotaa sellaisia juttuja joita nyt ei luulisi kaikkien tietävän ja ihmeellisen kova on skenen seuranta siellä eli jotain todella kiinnostaa.
Mike kai on jossain välissä loukannut jotain herkkänahkaista ja anteeksiantamatonta henkilöä Sen verran häntä pommitetaan siellä.
Tietysti en mahda mitään että muutamat kerrat olen revennyt siellä kerrotuille ja kommentoiduille jutuille Bodymaailmassa sattuu ja tapahtuu mutta kannattaako kenenkään itseään niin vakavasti ottaa etteikö omille toilailuillekin voisi vähän hymyillä
No tämä ylilauta on tätä päivää ja voi olla vaikka hyväkin purkautumistie jollekin
 
Back
Ylös Bottom