OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

On kyllä sitäkin mutta veikkaan että kuka vaan hyytyy aika pahasti tuollaisella lämmittelyllä jossa noustaan 10kg korotuksilla.

Mietippä monta sarjaa siinä joutuu tekemään Jos noustaan vaikka +300kg painoihin?
Aika saatanan monta.
Itsellä jäisi ainakin nousematta jos alla on 30!!! Sarjaa, ja veikkaan että niin jäisi melkein kaikilta muiltakin.
Jos oisit lukenu mun viestit tarkemmin, niin aika selvästi kirjoitin sen eka viestin jälkeen, että jos se max sarjapaino on vaikka siellä 200kg kieppeillä, niin 10kg korotus voip olla liian vähän... Maalaisjärjen käyttö on sallittua. En mäkään 10kg korotuksilla nousis jos sarjapainot on siellä +200kg. Mut väitän 30v kokemuksella ja aika helvetisti erilaisia kyykkyjä nähneenä, että tosi harva kyykkää edes 150kg:lla sitä kympin sarjaa oikeasti sellasella tekniikalla, mitä edes kyykyksi voi kutsua. Ja se on jo minun mielestä erittäin hyvä suoritus, jos ne kyykyt on oikeasti tehty hyvällä tekniikalla, että kyllä ne 10kg korotukset on ihan ok suurimmalle osalle, mut minkäs sille voi jos kunto ei sitä kestä tai pää.. Mut kantsii koittaa, saattaa alkaa reidetkin kasvamaan pian😉
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kuin vitusti menee aikaa tollasilla korotuksilla.. Tietysti jollai työttömällä on aikaa et aamulla salille ja illalla pois
Ei mene paljoakaan kun tarpeeksi lyhyillä palautuksilla tekee, mutkun harvat on niin kovia, ettei tartte 5 minuuttia huilata joka 5 toiston sarjan jälkeen... Katsos kun jotkut vaan pystyy, mut jotkut ei. Se on niin yksinkertaista. Sitäkin kun voi opetella. Mut kun se on niin rankkaa, et on kivempi korottaa se 50kg ja tehä vaan pari sarjaa niin pääsee nopeemmin kottiin:giggle:
 
Jos oisit lukenu mun viestit tarkemmin, niin aika selvästi kirjoitin sen eka viestin jälkeen, että jos se max sarjapaino on vaikka siellä 200kg kieppeillä, niin 10kg korotus voip olla liian vähän... Maalaisjärjen käyttö on sallittua. En mäkään 10kg korotuksilla nousis jos sarjapainot on siellä +200kg. Mut väitän 30v kokemuksella ja aika helvetisti erilaisia kyykkyjä nähneenä, että tosi harva kyykkää edes 150kg:lla sitä kympin sarjaa oikeasti sellasella tekniikalla, mitä edes kyykyksi voi kutsua. Ja se on jo minun mielestä erittäin hyvä suoritus, jos ne kyykyt on oikeasti tehty hyvällä tekniikalla, että kyllä ne 10kg korotukset on ihan ok suurimmalle osalle, mut minkäs sille voi jos kunto ei sitä kestä tai pää.. Mut kantsii koittaa, saattaa alkaa reidetkin kasvamaan pian😉

Tai sitten kannattaisiko kokeilla niitä isompia kerta korotuksia niin joskus olisi mahdollista päästä myös niihin isompiin painoihin asti nousemaan🤔

Mitä taas jalkojen kasvamiseen tulee niin parempi vaan kun eivät kokoa kauheesti kasva, muutenkin vaikea mahtua painoluokkaan.

Mutta jokainen saa vapaasti tehdä omalla tyylillään kyykkää sinä 10kg kilon norotuksilla, niin minä voin kisoissa pokata parhaan kyykkääjän palkintoja.
 
No sinähän voit ottaa paulasta malli,nukkumaan klo 19 ,ja ylös klo 2.30.

Etkö ehdi tuolla rytmillä käymään salilla ennen töitä? Voit mennä bodaan vaikka 04-06 ja jos seiskaksi töihin,niin ehdit vielä runkata,saunoa,laittaa kajalit,permanentin tuunata ja syödäki salilla.
Vai onko se pakko katsoa temppareita ja salkkareiden uusintoja klo 01 asti vaikka herätys on 06?
Onhan ne uskomattoman jännittäviä,siellä pojat ja miehet suutelee,nai ristiin toisia jne. mutta ne on sillon sulle tärkeämpiä kuin treenaaminen joten älä vikise ettei ehdi. Jokainen ehtii jos vaan haluaa.
Meillä oli aikoinaan viis lasta 1-13 vuotiasta kotona ja molemmat ehdittiiin käymään salilla ja töissä sen sirkuksen lisäksi. Itse kävin esim viikonloppuna aamulla ennen ku lapset heräs, klo 06-08 välillä ja kun tulin kotiin niin vaimoke lähti salille ysiksi ja aloin tekeen lapsille aamujuttuja.
Ei se ole sen kummempaa. Aivoja voi ja saa käyttää.Eri asia on osaako.Ei kaikki osaa ja osa on täyttä ymmärrystä tai ihan ymmärrystäki vailla.

Mitä vittua sä taas selität.. Tekstin perusteella oot 20
 
Ihan hyvät arvot kaverille, joka vetää kuulemma apteekillisen lääkkeitä. LDL oli sillon 10 vuoden tauon jälkeen 5.6 kun suvussa korkee LDL.

Screenshot 2023-02-24 at 20.06.06.jpg
 
Ei mene paljoakaan kun tarpeeksi lyhyillä palautuksilla tekee, mutkun harvat on niin kovia, ettei tartte 5 minuuttia huilata joka 5 toiston sarjan jälkeen... Katsos kun jotkut vaan pystyy, mut jotkut ei. Se on niin yksinkertaista. Sitäkin kun voi opetella. Mut kun se on niin rankkaa, et on kivempi korottaa se 50kg ja tehä vaan pari sarjaa niin pääsee nopeemmin kottiin:giggle:
Se olisikin saatana menoa kun pitäisi lämpätäkin vielä 10-20kg korotuksilla. Nyt menee salilla se 2-3 tuntia treenistä riippuen, tuollahan pääsisi jo meemitason treeniaikoihin
 
Jep, tiedän. Siksi kyselinkin, että rutkuttiko lääkäri näillä tuloksilla tuosta suhteessa korkeasta ldl-kolesterolista.
Eihän toi LDL tosiaan mikään optimi ole, mutta riippuu muista riskitekijöistä ja tuurista (genetiikka) kuinka merkittävä potentiaalinen haitta on. LDL 4,2 on aivan eri luokan riski verenpainetautia ja diabetestä sairastavalla tupakoijalla kuin muuten terveellä ja mielellään vielä geenilotossa voittaneella. Nykyään esim käytännössä kaikille sydäninfarktin sairastaneille aloitetaan kolesterolilääkitys ja LDL pyritään saamaan hyvinkin alas (esim alle 1,4). Voisi tavallaan ajatella, että tietyllä yksiköllä on tietty LDL-kolesterolitaso, jota hänen verisuonensa kestävät ilman valtimotautiprosessin etenemistä. Ongelma on tietysti se, että tuon tason määritteleminen on usein mahdollista vasta jälkikäteen. Muita riskitekijöitä huomioimalla voidaan pyrkiä jonkinlaiseen arvioon tilanteesta.
 
Jos treeniin menee jo lähemmäs kolme tuntia niin paljon siitä on aktiivista treenaamista?
En tiiä minkä määrittelet aktiiviseksi, mutta esimerkkinä edellinen 3h kestänyt treeni

1. 15 min ”yleisalkulämpö”
2. Maastavedon lämmittelyt 40kg nousuilla
3. 7 työsarjaa maastavetoa 5 min sarjatauoilla
4. Tangon purku ja siirtyminen seuraavaan liikkeeseen
5. Farmarikävelyn lämmittelyt ja painojen kanto
6. 3 työsarjaa farmarikävelyä 5-6 min tauolla
7. Farmarikävelyn purku ja painojen palautus
8. Tukkipunnerruksen lämmittely
9. Tukkipunnerruksen työsarjat 5 kpl 5 min tauoilla
10. Tukin purku ja palautukset
11. Loppuun face pullia ja kiertäjäkalvosimia kuminauhalla
12. Suihkun kautta ulos

Muistaakseni tuo kesti jotain 3h 20min siitä hetkestä kun leimasin sisään siihen, että olin ulkona
 
En tiiä minkä määrittelet aktiiviseksi, mutta esimerkkinä edellinen 3h kestänyt treeni

1. 15 min ”yleisalkulämpö”
2. Maastavedon lämmittelyt 40kg nousuilla
3. 7 työsarjaa maastavetoa 5 min sarjatauoilla
4. Tangon purku ja siirtyminen seuraavaan liikkeeseen
5. Farmarikävelyn lämmittelyt ja painojen kanto
6. 3 työsarjaa farmarikävelyä 5-6 min tauolla
7. Farmarikävelyn purku ja painojen palautus
8. Tukkipunnerruksen lämmittely
9. Tukkipunnerruksen työsarjat 5 kpl 5 min tauoilla
10. Tukin purku ja palautukset
11. Loppuun face pullia ja kiertäjäkalvosimia kuminauhalla
12. Suihkun kautta ulos

Muistaakseni tuo kesti jotain 3h 20min siitä hetkestä kun leimasin sisään siihen, että olin ulkona

Tämäpä voimailussa on mun mielestä vaikeeta. Pitäis pysyä yhtä skarppina tossa ekassa maven työsarjassa kuin vikassa tukkipunnerruksen sarjassa. Fokus ja kova lataus päällä joka toistoon. Sama pätee toki kaikkeen treeniin, mut itelle juurikin toi on haastavaa. Ihan eri käydä 45 min vetää ittensä solmuun erikoistekniikoilla kuin painaa toi pari-kolme tuntia terävänä.
 
Tämäpä voimailussa on mun mielestä vaikeeta. Pitäis pysyä yhtä skarppina tossa ekassa maven työsarjassa kuin vikassa tukkipunnerruksen sarjassa. Fokus ja kova lataus päällä joka toistoon. Sama pätee toki kaikkeen treeniin, mut itelle juurikin toi on haastavaa. Ihan eri käydä 45 min vetää ittensä solmuun erikoistekniikoilla kuin painaa toi pari-kolme tuntia terävänä.
Kyllä, tosi eri tavalla haastavia treenejä
 
Back
Ylös Bottom