Sä voit katsoa vaikka minkä asian, esim kun se ja se poliitikko tuli viraan niin mä aloin kyykkäämään. Älä vääristele asioita kun et tiedä ollenkaan mun asioita. Kun rinta meni, kirjoitiin sen videon loppuun, että tehdään sitten jalat. Aloin katsomaan kaikkia painonnostovideoita että miten ne kyykkää ja opettelin high barin. Sihvonen ei edes kykkää vapailla, joten lopeta paskapuhe HETI.
Penkissä mä hain maksimirautoja, en lihasmassaa kun mulla ollut aina hyvin kookas rintalihaksisto, älä puhu paskaa siis.
En halua nostaa kuormia enää kovinkaan korkeelle, koska pelkään loukkaantumisia aika kovasti. Mulla menee kaksi lajia samalla kertaa jos rikon jotain polvea tai reittä. Friba ja jalkatreenit. Ja kun tein T-nationin täyden systeemin, eli sen 3720 kyykkyä, mun jalat kasvoi 3cm kolmessa kuukaudessa ja mulla on tosi surkeet geenit reisissä. Sä et nyt tiedä yhtään mistä puhut kun et ole noita tehnyt, luulet että siinä kehitetään vain keuhkoja.
Kukaan ei ole väittänyt että olisi vain yksi tapa tehdä, joten on teletappimaisen hokemisen joka välissä voi jo lopettaa. Mutta yleisesti, kovat vitoset eivät ole paras vaihtoehto oikein minkään lihasryhmän kasvattamiseen bodauksessa. Tämä ei tarkoita, että olisi vain yksi oikea tapa, se tarkoittaa sitä, että on vääriä tapoja.