Once again, epätoivoistaPohjevertailua kehiin poijjaat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Once again, epätoivoistaPohjevertailua kehiin poijjaat!
En nyt ymmärrä? Onko sulla jotain mua vastaan vai yritätkö olla hauska?Once again, epätoivoista
Jälkimmäinen plus tylsää, älä ota vakavastiEn nyt ymmärrä? Onko sulla jotain mua vastaan vai yritätkö olla hauska?
Alright. Täällä interwebzin ihmeellisessä maailmassa ei aina osaa sanoa onko joku tosissaan, tökkiikö vai heittääkö läppää niin pitää joskus varmistella.Jälkimmäinen plus tylsää, älä ota vakavasti
Mielenkiinnosta kysyn että miksi noin monet? Eri käyttötarkoituksiin vai?Niinkö? Mä olen pandemian aikana/jälkeen ostanut seitsemät eri vivot eikä yksissäkään ole ollut mitään ongelmia vaikka kovalla käytöllä ovatkin. Ehkä mulla on vaan käynyt hyvä tuuri. Ja saahan ne vaihdettua jos heti hajoaa.
Kiva että säkin olet näihin hurahtamassa vaikka alkuun olitkin skeptinen kun suosittelin. Mielestäni Vivot ulkonäkönsä puolesta ylivoimaisesti parhaimmat, fribapiireissäkin suositut. Mutta kato huviksesi myös Groundies, Feelgrounds ja Be Lenka. Ja sitten jos enemmän tollaista lenkkarityyppistä hakee niin Altra.
Mulla on kolmannet vaihdetut magnat menossa kun kaikista irronnut pohja, samoja ongelmia lukenut olevan muissa vivon kengissä, harmi koska tekevät todellakin tyylikkäitä kenkiä.Niinkö? Mä olen pandemian aikana/jälkeen ostanut seitsemät eri vivot eikä yksissäkään ole ollut mitään ongelmia vaikka kovalla käytöllä ovatkin. Ehkä mulla on vaan käynyt hyvä tuuri. Ja saahan ne vaihdettua jos heti hajoaa.
Kiva että säkin olet näihin hurahtamassa vaikka alkuun olitkin skeptinen kun suosittelin. Mielestäni Vivot ulkonäkönsä puolesta ylivoimaisesti parhaimmat, fribapiireissäkin suositut. Mutta kato huviksesi myös Groundies, Feelgrounds ja Be Lenka. Ja sitten jos enemmän tollaista lenkkarityyppistä hakee niin Altra.
Ei ainakaan ollu suhteessa pienet reisiin nähden.Jay Cutlerilla tais olla myös yhtä paksu pohje.
Periaatteessa joo. Mulla on tosi leveä jalka, ja nk. normaalit kengät on aiheuttanut mulle tosi paljon kipuja ja vaivoja, niin päätin parin vuoden sisään uusia periaatteessa koko mun kenkäkaapin sisällön. Eli on ihan talvikengistä "hienoihin" kenkiin, treenikenkiin, jne.. Eikä noi kaikki ole toki rinnakkain olleet käytössä, vaan muutamat olen jo kuluttanut loppuun ja toiset ostanut tilalle.Mielenkiinnosta kysyn että miksi noin monet? Eri käyttötarkoituksiin vai?
Voi rutto, ikävä kuulla. Itelläni on yhdet magnat eikä ole ollut niiden kanssa ongelmia. Toki jos laatu selkeästi huononee niin täytyy äänestää jaloillaan (pun) ja/tai ainakin mainita asiasta kauppiaalle tai valmistajalle.Mulla on kolmannet vaihdetut magnat menossa kun kaikista irronnut pohja, samoja ongelmia lukenut olevan muissa vivon kengissä, harmi koska tekevät todellakin tyylikkäitä kenkiä.
Seuraavaksi sitten lähtee xerot tai feelmaxit testiin, ei ole aiemmin vivojen kanssa ollut näitä ongelmia.
Itse käytän nykyään nimenomaan vivon paljasjalkakenkiä, paitsi jalkatreenissä painonnostokenkiä. Pn-kengät ja hiihtomonot taita olla mulla kutakuinkin ainoat aktiivisessa käytössä olevat ei-painonnostokengät.Kaveri kehui Merrelin jotain polkujuoksukenkiä fribailuun. Ei kuulemma mee rikki ja soveltuu kaikenlaiseen maastoon. Vivot on aika muoviset, en ostais uudestaan.
@Telaketju tääl sama juttu. 45-46 kanootti ja levee lesti. Mitä oot käyttäny salikenkänä? En oo löytäny oikeen mitään sopivaa ja noi paljasjalkakengät ei oikeen sovi mulle.
Ok. Mielestäni Adidas on profiloitunut just kapealestisyydellään.Adidaksella on kiinnostava treenikenkä The Total. Leveä lesti ja minimaalinen pohja, lähelle paljasjalkakenkiä. Fiksunnäköinenkin. Harmi kun Fitnesstukulla ei ole enää myymälää jossa pääsis sovittamaan.