OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tulis nyt sen verran kokoa, ettei sun tarvisi ensi kesän helteessä pelkissä pitkälahkeissa kulkea, vaan kehtaisit pohkeet esillä kulkea.
Kyllä näillä kehtaa mennä, jotenkin vaan shortsit näyttää oudolta mun jalassa, mut pitää koittaa.

Ohan tämmöinenkin kuva instassa.

Screenshot 2023-02-17 at 9.37.37.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois olettaa että sarjapaino on riittävän kevyt ettei tuu akillesjänteeseen rasitusvammaa tms. noilla toistomäärillä, mutta kai nekin vaan tulee niille keille on tullakseen, tai sitten sen tyyppiset vammat tulee hyppylajeissa tai onnettomuuksissa.
Mike on kuitenkin paljon kävellyt frisbeegolfin myötä niin uskoisin että siitä on etua tähän projektiin.

Jos taas olisi kävely ollut ihan minimissä, tyyliin alle 2k askelta päivässä ja siitä yhtäkkiä lähtee joka päivä 100 toistoo pohkeita tekemään niin voisi olettaa rasitusvamman helpommin tulevan 😊
 
Kipeet nää pohkeet on kokoajan, mut tottakai pitää rauhotella jos alkaa väärin sattumaan. Jalkapohjat mulla on perkeleen kipeet kokoajan tosta fribasta. Nyt on icebugit ollut jalassa kun on päässyt pelaamaan poikkeuksellisen paljon, yli 30 rundia tammikuussa. Kesäksi varmaan sitten Vivot pitää ostaa ettei kipeydy.
 
Kipeet nää pohkeet on kokoajan, mut tottakai pitää rauhotella jos alkaa väärin sattumaan. Jalkapohjat mulla on perkeleen kipeet kokoajan tosta fribasta. Nyt on icebugit ollut jalassa kun on päässyt pelaamaan poikkeuksellisen paljon, yli 30 rundia tammikuussa. Kesäksi varmaan sitten Vivot pitää ostaa ettei kipeydy.
Kannattaa katsella muitakin kuin Vivoja, niissä on pandemian aikana ja sen jälkeen ollut todella paljon ongelmia laadun kanssa, irtoilee pohjat jne.
 
Tikkupohke ilmoittautuu. Pohkeiden treenaamisen lopetin melkeinpä kokonaan pari vuotta sitten. Tuli testattua käytännössä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Isoja kuormia, pitkiä sarjoja,pientä kuormaa, DC-venytyksiä, pitoja, päkiäkävelyä matolla, etc... Ei kasva, ei sitten millään. Pohkeet domsseilla 24/7.

Sama juttu forkuissa! Oon myös huomannut, että tyypit joilla on pienet pohkeet on myös pienet forkut. Kun taas vastaavasti isot pohkeet -> isot forkut. En tiiä onko sitten jotain noituutta mutta tää on yleinen huomio ainakin minulla.
 
Ite oon treenannu joskus silleenkin että superina pohkeiden jälkeen nilkan koukistusta kuminauhoilla. Melko tikut noi sääret, mutta toisaalta koko ukkokin enemmän tai vähemmän.
 
Vähän kanssa alkanut tuntumaan siltä, että ne jotka joutuvat edes miettimään pohkeiden treenaamista, eivät sellaisia tule koskaan saamaan. Joko ne on tai ei ole.

Snif.
 
Kyllähän tuo on aivan selvästi lähinnä geeneistä kiinni, eiköhän muuten niille olisi jo tähän mennessä löytynyt edes jollain tasolla toimiva tapa treenata. Aina voi todeta, että ei treenaa tarpeeksi kovaa, usein tai oiken, mutta jos joka toisella koulujen keittäjällä on suuremmat pohkeet, kuin joillain Pro-tason bodareilla, niin tuskinpa se noista asioista on kiinni.

Ja älkää ottako tuota esimerkkiä kirjaimellisesti, mutta suurin osa ymmärtänee pointin.
 
Aina voi todeta, että ei treenaa tarpeeksi kovaa, usein tai oiken, mutta jos joka toisella koulujen keittäjällä on suuremmat pohkeet, kuin joillain Pro-tason bodareilla, niin tuskinpa se noista asioista on kiinni.
Kyllä se saattaa olla, että kiinnityskohdat ja geenit miten lihas ottaa vastaan, on se äärimmäinen määre kasvaako ne vai ei. Yleensä isopohkeisilta kun kysyy miten ne tekee niitä, niin ne ei tee. Muut veivaa kaikella tapaa eikä juuri mitään tapahdu. Mut siis painotetaan nyt, en ole mikään tikkupohje, mut haluaisin semmoiset huomiota herättävät.
 
Tikkupohke ilmoittautuu. Pohkeiden treenaamisen lopetin melkeinpä kokonaan pari vuotta sitten. Tuli testattua käytännössä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Isoja kuormia, pitkiä sarjoja,pientä kuormaa, DC-venytyksiä, pitoja, päkiäkävelyä matolla, etc... Ei kasva, ei sitten millään. Pohkeet domsseilla 24/7.

Sama juttu forkuissa! Oon myös huomannut, että tyypit joilla on pienet pohkeet on myös pienet forkut. Kun taas vastaavasti isot pohkeet -> isot forkut. En tiiä onko sitten jotain noituutta mutta tää on yleinen huomio ainakin minulla.
Sama. Pitkät jalat ja pitkät sääriluut. Pohjelihaksen pituus kattaa ehkä 1/3 säären pituudesta… aika toivotonta taitaa edes teoriassa olla saada minkään näköisiä. Kaikkea mahdollista on kyllä tullut vuosien varrella kokeiltua
 
Kannattaa katsella muitakin kuin Vivoja, niissä on pandemian aikana ja sen jälkeen ollut todella paljon ongelmia laadun kanssa, irtoilee pohjat jne.
Niinkö? Mä olen pandemian aikana/jälkeen ostanut seitsemät eri vivot eikä yksissäkään ole ollut mitään ongelmia vaikka kovalla käytöllä ovatkin. Ehkä mulla on vaan käynyt hyvä tuuri. Ja saahan ne vaihdettua jos heti hajoaa.
Joo, saa antaa ehdotuksia, Adidakset ei kestäneet edes kesää mulla.
Kiva että säkin olet näihin hurahtamassa vaikka alkuun olitkin skeptinen kun suosittelin. Mielestäni Vivot ulkonäkönsä puolesta ylivoimaisesti parhaimmat, fribapiireissäkin suositut. Mutta kato huviksesi myös Groundies, Feelgrounds ja Be Lenka. Ja sitten jos enemmän tollaista lenkkarityyppistä hakee niin Altra.
 
Sama. Pitkät jalat ja pitkät sääriluut. Pohjelihaksen pituus kattaa ehkä 1/3 säären pituudesta… aika toivotonta taitaa edes teoriassa olla saada minkään näköisiä. Kaikkea mahdollista on kyllä tullut vuosien varrella kokeiltua

Eipä ole oikein mitää tehtävissä ku pohkeen malli on tuo 1/3. Täällä kans samanlaiset.. Ainoastaan näkee ettei ole jääny kokonaan tekemättä. Parilla kaverilla on pohjegeenit. Isommat vaikka ei treenannu niitä ollenkaan eikä ole lihavia
 
Back
Ylös Bottom