OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää oli oikeesti hyvä ja selkee video. Hieno nähdä että pystyt rintaa reenaamaan noinkin hyvin. Meinaatko nousta sarjapainoissa vielä reippaasti ylöspäin? Joko alkaa pahin pelko/jännitys hellittää punnertaessa?
Kyllä tässä vielä vähän pitää nostaa kuormia, sitten alkaa vaan tekemään entistä tarkemmin eri toistonopeuksia käyttäen. Mulla on kuitenkin lihasmuisti apuna, joten en tartte ihan sellaisia kuormia käyttää mitä aikanaan. Penkkiä en voi tehdä kunnolla edes 60 kilolla, se tuntuu tosi pahasti just väärässä kohtaa, joten sitä en tule tekemään. Vinopenkissä tollai jyrkemmällä kulmalla aivan kaulalle saan kyllä tehtyä ilman kamalaa kiristystä rinnassa. Mä ajattelin että menis tossa vastapainosmithissä sinne 140kg paikkeille ja sitten siinä saa olla se maksimi mitä punnertelen. Voimaa tulee kyllä takaisin kamalaa vauhtia, joten pitää rauhassa mennä. 60kg penkissä tuntuu ku tankoa nostelis.
 
Mike! Kun bodyjuorut osiota selaa, ja on tullut vaikka uusi viesti jonkun kisaajan ketjuun, miksi ketjun avatessa joskus avautuu uusin viesti, joskus avautuu se sivu, johon olet viimeksi lukemisen lopettanut, ja ihmeen usein aukeaa kilpailijan ketjun ensimmäinen sivu? Onko tähän mitään logiikkaa?
 
Mike! Kun bodyjuorut osiota selaa, ja on tullut vaikka uusi viesti jonkun kisaajan ketjuun, miksi ketjun avatessa joskus avautuu uusin viesti, joskus avautuu se sivu, johon olet viimeksi lukemisen lopettanut, ja ihmeen usein aukeaa kilpailijan ketjun ensimmäinen sivu? Onko tähän mitään logiikkaa?
Cookie juttu, ketjun otsikkoa painaessa avaa viimeisimmän viestin jonka luit ja sitten oikealla sitä kenttää avaa viimeisimmän viestin.
 
Screenshot 2023-02-08 at 22.20.27.jpg
 
Millain @Mike vuosi lähtenyt ja miltä mahdollinen masters kisa näyttää tällä hetkellä?
Tähtään friban MP50 skabaan ens vuonna. Ja tää vuosi treenaaan ja bodataan. Katotaan josko ens vuonna vähentäis sitten rajusti punttitreeniä ja pudottais painon sinne 80kg ja sitten fribakisaan. Eli kuihduttaisin itseni kiristelemällä aika laihaksi.
 
Sopiiko kysyä, että miten olisi parasta lähteä opettelemaan AI-grafiikkojen käyttöä? Olen ihan kujalla koko touhusta, mutta pakkohan se on alkaa opetella.
Discordista midjourney. Googlesta tai tubesta tutoriaalit. Tosin ilmaisessa versiossa näkee muiden ihmisten pyynnöt ja niistä voi itse opiskella.
 
Sopiiko kysyä, että miten olisi parasta lähteä opettelemaan AI-grafiikkojen käyttöä? Olen ihan kujalla koko touhusta, mutta pakkohan se on alkaa opetella.
Kuten tuossa sanottiinkin, niin Midjourney ja siinä nyt ei opettelelmista ole edes.
Bodariksi kyllä todella komea rystytekniikka t: yli 2v kauemmin harrastanut ja 100m voi hyvänä päivänä lentää distance driver.
Komeaksi en sanoisi, enkä tehokkaaksikaan, vielä on virheitä mitä pitää korjaa. Esim vasemman ristiaskel on todella haastava niin ettei jalka käänny liikaa, mulla kun sisäreisi hinkkaa eikä anna edes viedä jalkaa ristiin sen kääntymättä. Samoin heittokäden rentona pitäminen on yhtä helvettiä, ärsyttävin juttu ikinä. Joka toinen heitto menee näin "voi perse lähti kädellä". Siis ÄRSYTTÄVÄÄ!
 
Back
Ylös Bottom