OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Wärkkärin kuvailemat tilanteet hänen kohtaamisistaan ihmisten kanssa saleilla eivät oikesataan lainkaan yllätä, hänhän tuntuu joutuvan riitoihin jo ihan keskustelupalstallakin. Herää kysymys onkohan hän hiukan rasittava kaveri siellä kuntosalilla?
Uskoisinpa etten ole
Teen oman treenini keskittyen ainoastaan siihen.
Mikäli joku juttelee niin kyllä minusta juttuseuraa saa ja osaan kyllä asiallisen keskustelun ja juttelen mukavia.
Arvatenkaan et edes tunnistaisi minua jos en olisi kuvaillut itseäni.
Nämä palstat ovat vain tällaisia kuin ovat mutta näihin on totuttu.
Olen puolustanut homoseksuaaleja kiihko uskovaisten palstoilla.
Paperimiehiä olen puolustanut monellakin palstoilla jopa suoli24 ammattiliitot osiossa.saanut jopa poliitikot kimppuuni tästä syystä eräässä vaiheessa.
Puolustanut länsimaista mediaa ja sananvapautta venäjä mielisten foorumeilla
ja vissiin on niitä muitakin kun muistais.
Erään puolueen foorumilta lensin ulos kuten parilta uskovaisten foorumilta ja muutaman julkisuuden henkilön. Erään kanssa oli jopa henkilökohtainen tapaaminen ja kahvihetki keskustelujen jälkeen Eli jostain syystä näillä aina menee rähinäksi.
Siihen että olen yksin kaikkia vastaan on normaali eikä poikkeus.
Ehkäpä lähden liian arkoihin aiheisiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskoisinpa etten ole
Teen oman treenini keskittyen ainoastaan siihen.
Mikäli joku juttelee niin kyllä minusta juttuseuraa saa ja osaan kyllä asiallisen keskustelun ja juttelen mukavia.
Arvatenkaan et edes tunnistaisi minua jos en olisi kuvaillut itseäni.
Nämä palstat ovat vain tällaisia kuin ovat mutta näihin on totuttu.
Olen puolustanut homoseksuaaleja kiihko uskovaisten palstoilla.
Paperimiehiä olen puolustanut monellakin palstoilla jopa suoli24 ammattiliitot osiossa.saanut jopa poliitikot kimppuuni tästä syystä eräässä vaiheessa.
Puolustanut länsimaista mediaa ja sananvapautta venäjä mielisten foorumeilla
ja vissiin on niitä muitakin kun muistais.
Erään puolueen foorumilta lensin ulos kuten parilta uskovaisten foorumilta ja muutaman julkisuuden henkilön. Erään kanssa oli jopa henkilökohtainen tapaaminen ja kahvihetki keskustelujen jälkeen Eli jostain syystä näillä aina menee rähinäksi.
Siihen että olen yksin kaikkia vastaan on normaali eikä poikkeus.
Ehkäpä lähden liian arkoihin aiheisiin.
Eli ongelmia missä tahansa Wärkkäri pyörii ja kirjoittaa.
 
Enpä tullut ajatelleeksi, helvetin kätsy idea. Se kauluri meinaan on koiralle aina yksi paska vekotin. Pitää joo ostaa semmoinen vaate, että voi olla ympäri päivän sen kanssa.

Myös ihan joku vanha t-paita käy enshätään. Etutassu(t) vaan hihoista läpi ja kiristää helmaa selänpuolelle jos ei halua haavapukua ostaa vaikka eipä nekään nyt ihan mielettömiä maksa.
 
Uskoisinpa etten ole
Teen oman treenini keskittyen ainoastaan siihen.
Mikäli joku juttelee niin kyllä minusta juttuseuraa saa ja osaan kyllä asiallisen keskustelun ja juttelen mukavia.
Arvatenkaan et edes tunnistaisi minua jos en olisi kuvaillut itseäni.
Nämä palstat ovat vain tällaisia kuin ovat mutta näihin on totuttu.
Olen puolustanut homoseksuaaleja kiihko uskovaisten palstoilla.
Paperimiehiä olen puolustanut monellakin palstoilla jopa suoli24 ammattiliitot osiossa.saanut jopa poliitikot kimppuuni tästä syystä eräässä vaiheessa.
Puolustanut länsimaista mediaa ja sananvapautta venäjä mielisten foorumeilla
ja vissiin on niitä muitakin kun muistais.
Erään puolueen foorumilta lensin ulos kuten parilta uskovaisten foorumilta ja muutaman julkisuuden henkilön. Erään kanssa oli jopa henkilökohtainen tapaaminen ja kahvihetki keskustelujen jälkeen Eli jostain syystä näillä aina menee rähinäksi.
Siihen että olen yksin kaikkia vastaan on normaali eikä poikkeus.
Ehkäpä lähden liian arkoihin aiheisiin.
Jos joka paikassa haisee paskalta, kannattaisi katsoa omiin kengänpohjiin.
 
Eli ongelmia missä tahansa Wärkkäri pyörii ja kirjoittaa.
Ei suinkaan normaali elämässä ja salilla käydessä ei ole mitään ongelmia.

Jos joka paikassa haisee paskalta, kannattaisi katsoa omiin kengänpohjiin.
Ihan joka paikassa ei paskalle haise vaan jos oman näkemyksensä esittää niin odottaa että se voidaan kumota muutenkin kuin v...lla tai jopa uhkailla kuten jollain foorumilla.

Wärkkärin tarinat vois siirtää omaksi ketjuksi, ei jaksais lukea Miken ketjusta noita tarinoita
Mun tarinat saa ihan vapaasti jopa poistaa ja vaikka antaa bannin
Oikeastaan Mikenä voisin itse tehdäkin niin koska Miken toimeentulon suuri osa ilmeisesti koostuu juuri bodylifen ympärille ja minun teoriani sotii koko juttua vastaan
Tosin se on niin suuri teollisuus ja business ettei sitä joku yksi toisinajattelija jollain foorumilla mihinkään pysty järkyttämään.

Wärkkärin tarinat vois siirtää omaksi ketjuksi, ei jaksais lukea Miken ketjusta noita tarinoita
Tällä foorumilla on kyllä jatkuvasti näitä "moderaattoreita"

quod probatum est
Non quae libri vita docet
 
Siellä on instassa Hessun päiväkirja tassun poistosta, 6 päivää leikkaukseen.

 
Siellä on instassa Hessun päiväkirja tassun poistosta, 6 päivää leikkaukseen.

Tsemppiä Hessulle! Koirat onneksi adaptoituu hyvin, joten varmasti pärjää kolmellakin tassulla :heart:
 
En oo edes nykyaikana huomannut isoilta ja vahvoilta mitään väheksyntää toisia kohtaan salilla, aina tsemppaamassa ja mukavia tyyppejä.
Yleensäki mitä isompi äijä, sen mukavempi ja tsemppaavampi. En ole minäkään huomannut nykyään mitään väheksyntää salilla muilta tyypeiltä.

Okei ehkä tommoset wärkkärin kaltaiset vanhatjarrut saattaa katsoa vähän kieroon ja supista paskaa, mutta mitä sitten 🤷🏼‍♂️
 
Lekuriteemaan liittyen: itse oon ns. elämäntapaläski ja olin taas firman työterveyslekurin puheilla, ja hän ensin yritti vihjata varovasti, että saatan olla aavistuksen pyylevä. Totesin lekurille, että olen lihava sika, koska syön liikaa roskaruokaa. Lekuri repes nauruun ja kiitteli asennetta, sillä nykyään tulee läskeille(varsinkin naisille) heti paha mieli ja hyppypotkuraivarit asiasta. On kuulemma lekurille nykyään helvetin vaikeaa puhua asioista suoraan, vaikka kaikki on ilmiselvää, koska sitten tehdään valituksia yms.

Mitä tulee yleisiin havaintoihin punttisalielämään +30 v. salikokemuksella: kukaan ei koskaan ole tarjonnut roinaa, yksikään iso ukko ei ole katsonut kieroon yms. Roinaa olis saanut toki, kun asioista juttelee jengin kanssa. Ne eivät ole olleet muuten niitä isompia ukkoja, jotka ovat kertoneet, mitä olis tarjolla, jos haluaa tuloksia ja astua voiman pimeälle puolelle.
 
Jos ihmisellä on joku tauti tai vamma ja sitä pitäs alkaa hoitaa ni eikös lekureiden pitäs tietää kaikki mahdollinen potilaasta ettei mikään mene pieleen? Multa otettiin näyte tossa kuukausi sitten ja jotta tulkinta olisi varmasti oikea ni ihan kaikki asiat tarkistettiin. Olishan se melko ikävä jos hoito menis pieleen ku ei esimerkiksi kehtaisi myöntää syövänsä jatkuvasti tulehduskipulääkkeitä jostain syystä.

Lääkkeethän vaikuttaa kaikkeen eikä vaan siihen mihin niitä käytetään ymmärtääkseni?
 
Jos ihmisellä on joku tauti tai vamma ja sitä pitäs alkaa hoitaa ni eikös lekureiden pitäs tietää kaikki mahdollinen potilaasta ettei mikään mene pieleen? Multa otettiin näyte tossa kuukausi sitten ja jotta tulkinta olisi varmasti oikea ni ihan kaikki asiat tarkistettiin. Olishan se melko ikävä jos hoito menis pieleen ku ei esimerkiksi kehtaisi myöntää syövänsä jatkuvasti tulehduskipulääkkeitä jostain syystä.

Lääkkeethän vaikuttaa kaikkeen eikä vaan siihen mihin niitä käytetään ymmärtääkseni?
Ne on yleensä vasta kun aletaan hoitamaan, ei sitä aleta lanssista sairaalaan tullessa kyselemään mitään liirumlaarumia, vaan hoidetaan se akuutti tilanne. Joku typerä ennakkoluuloinen heitto ei liity hoitoon mitenkään.
 
Striimasin tossa striimin Twitchiin parin vuoden tauon jälkeen. Silloisissa striimeissä pyöri semmoinen mielenvikainen vihaaja joka käytti aina kymmenissä eri nimimerkeissä samaa "bataatti" nimeä, eli vtbataatti, vttbataaaatti, batattiiii jne jne jne. Se sai aina bannit ja teki sitten aina vain uuden nimimerkin ja samat todella vajaat jutut.

No sitten nyt parin vuoden tauon jälkeen mä avaan pitkästä aikaa Twitchiin striimin, menee noin 20minuuttia ja "vtbataaaaaatti is following you" ja samat jutut mitä kaksi vuotta sitten.

Mitenkä sairas mieli ihmisellä pitää olla tossa vaiheessa?
 
 
Back
Ylös Bottom