OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Striimasin tossa striimin Twitchiin parin vuoden tauon jälkeen. Silloisissa striimeissä pyöri semmoinen mielenvikainen vihaaja joka käytti aina kymmenissä eri nimimerkeissä samaa "bataatti" nimeä, eli vtbataatti, vttbataaaatti, batattiiii jne jne jne. Se sai aina bannit ja teki sitten aina vain uuden nimimerkin ja samat todella vajaat jutut.

No sitten nyt parin vuoden tauon jälkeen mä avaan pitkästä aikaa Twitchiin striimin, menee noin 20minuuttia ja "vtbataaaaaatti is following you" ja samat jutut mitä kaksi vuotta sitten.

Mitenkä sairas mieli ihmisellä pitää olla tossa vaiheessa?
Se varmaan mietii samaa kuin sinä "Taasko se on täällä?" eli tunne on molemminpuolinen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää joulua Mike! Onko joulu normi päivä muitten joukossa vai onko jotai perinteitä?
Hyvää Joulua sullekin ja muille. Anopille mennään joulupöytään.
 
Eilen meni toinen 155kg kyykkysetti läpi ja koitan vielä 160kg saada sen 3x10 menemään tänä vuonna. Ens vuodeksi aloitetaan Bettinan kanssa 3kk modattu progre t-nationista, jossa puolietaan treenit ettei taas napsahda ylirasitusta. Duunataan siitä 3 videota sitten 3kk aikana.
 
Ja mun on pakko tehdä selkävideo jossa selitetään sodut. Aivan liikaa näkee nyt päättömiä ohjeita, joissa koitetaan vakioida tekniikat kulmasoutuun, alataljaan, ylätaljaan ja muuta hullua. Joka liike on niin variantti, että mä teen videon, jossa näytän miten eri kulmilla me saadaan liike menemään sinne minne me halutaan. Ei alataljassa ole mitään yhtä oikeaa tapaa tehdä, vaan monta, riippuen miten me halutaan sen toimivan treenin hyväksi. Sama kulmasoudussa, sama ylätaljassa, kaikessa.

Esim mulla lähtee latsit niin alhaalta, etten mä edes halua sinne rasitusta kovasti, vaan painotan valtavasti yläselän lihaksia, joten jotkut vakio-ohjeet ei palvelisi mua. Ja vastaavia tapauksia me kaikki ollaan, toisella alaselkä lagaa, toisella yläselkä. Toisella latsit kiinnittyy ylös, toisella alas. Mutta siitä huolimatta aivan älyttömästi kaikille opetetaan jotain samaa tekniikkaa, vaikka se on hyvin yksilöllistä.
 
Hemmetin hyvä tekniikkavideo👍 Ite oppinu aikoinaan 80-luvun lopulla tekemään selkää liikkeen kanssa sillä lailla kuin Arska veti. Ja hyvin meni perille. Sitten tuli Kouvolaan aikoinaan tuntuma-mestari ja opetti sitä täysin stabiilina vetoa. Ei sitten mihinkään. Käsiin korkeintaan kävi. Itelle ainakin mukavasti käy selkään tehdä sitä vähän heijaavasti mutta kuitenkin tarkassa kontrollissa painojen kanssa. Ettei painot vie miestä. Ei myöskään käy käsiin niin paljon.
 
C82B88B0-A4B4-4F2C-8B29-0FFBE103352F.jpeg
 
Back
Ylös Bottom