OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tietty.
Tunnettuahan on se että totuuden puhujaa vihataan mutta jonkun se on joskus sanottava vaikka saisi miten kaikkien vihat päälleen.
Totuudella on se ikävä puoli että se sattuu mutta kyllä sen oppii hyväksymään.
On totuuksia ja sit on erikseen sun omat satuilut. Valitse vain toinen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On totuuksia ja sit on erikseen sun omat satuilut. Valitse vain toinen.
Olen pahoillani että valitsin totuuden.
Ei ole kiva minustakaan Etenkin kun saa kaikkien vihan niskaansa mutta ajattelin että jonkun pitää joskus olla rehellinenkin ihan näin julkisesti.
Kun sinä ja suurin osa muistakin kyllä tietää kertomani olevan totta mutta eihän sitä haluta mielellään tuoda julkiseksi.
No ei hätää.
Ei tätä palstaa kovin moni oikeasti nykyään seuraa ja tämäkin keskustelu häipyy tänne jonnekin lukuisten kommenttien ja juttujen sekaan.
Ei tule olemaan huomenna iltapäivälehtien etusivulla.
Täällä oli oikeastaan hyvinkin hiljaista silloin kun itse rupesin tätä seuraamaan kaikilla osastoilla.Nyt on vähän piristynyt eikä vain minun kommenttieni takia.
 
Ei tätä palstaa kovin moni oikeasti nykyään seuraa ja tämäkin keskustelu häipyy tänne jonnekin lukuisten kommenttien ja juttujen sekaan.
Toi on vähän ristiriitainen kommentti.
 
Nyt on vähän piristynyt eikä vain minun kommenttieni takia.
En mä usko, että sun kommentit piristää ketään tai mitään.

Voisiko olla, että ihmiset eivät pidä sun kirjoituksista, koska ne ovat vailla mitään järkeä? Kyllä ihmiset kestävät totuuden, mutta sun juttusi nyt ovat vain.. no, paskaa, paremman termin puuttuessa.
 
Mietin tossa, että kun koiralta tassu poistetaan, niin se saa kaulurin ettei pääse nuolemaan olkapäätään, en tosin tiiä miten se onnistuis. En tajunnut kysyä, että eikös isompi ongelma ole se, että sehän raapii takatassullaan sitä leikkauskohtaa jos se kutiaa tai ärsyttää.
 
Mä en huomannut 90-luvulla yhtään mitään väheksyntää millään tasolla muilta treenaajilta, ne oli oma porukkansa jotka oli isoja ja vahvoja.
Minä valitettavasti huomasin
Tunsin kaksikin oikein leuhkaa kaveria jotka ottivat molemmat penkistä yli 210
Toinen oli tulla silmille kun kysyin että käyttääkö se mitään.
Itse sain jonkun 150kg siihen aikaan
Sitten Sigmarsson kuoli ja nämä kuulemma pelästyivät sitä.
Yhtä äkkiä nämä kaverit ei saaneet kuin hätäiset 140kg Toinen rupesi sittemmin triathlonistiksi Toinen kyllä nosti myöhemmin 170 kg mutta silloin kun nosti tuon 210 niin kyykkäsi myös 250kg < voitti nuorten SM:n aikoinaan.
No oli siitä repeämisestä huolimatta kuitenkin lopulta ihan mukava heppu vaikka vähän yksille napeille tehty.
Sitten oli yksi näitä pahempi joka kyykkäsi vain jonkun kympin yli 200 ja penkkasi 160 vaikka veti roinaa ja vissiin piriäkin.
Se suuttui minuun pahanpäiväisesti kun erehdyin kysymään paljonko joku muu nostaa puhtaana.Oli aina uhoamassa ja tuli tekemään kyykkyenkkojaan salille jossa kävin.
Oli toki muuten lahjakas Heitti takaperin voltinkin ihan tosta vain ja missä tahansa ja tietysti tappeli ja kävi valtionhotellissakin useamman kerran.Puukotti esim.kaksi miestä melkein kuoliaaksi. No näytti sitten myöhemmin rauhoittuneen ja perustaneen perheen ja voimanostoa myös kilpailutasolla harrastaneen.
Samoin Hesan tuttuni suhtautui kyllä tälläiseen natutreenaajaan aika ylimielisen oloisesti ja muistan kyllä kun kävin hänen kanssaan Golds gymillä niin oli kyllä joillain bodareilla aika nyrpeät ilmeet kun katsoivat tällaista tavallista läskinatua.
Siihen aikaan siellä ei vissiin käyneet kuin tosi miehet.
Kyllä Ouluunkin muutettuani paikallisen salin bodarit ja muut voimailijat ihan selvästi antoivat ymmärtää kuka ei kuulu joukkoon ja kuuluisalta 38:lta natupelle olisi siihen aikaan viskattu pelolle.
Samoin saman työpaikan automaatioasentaja piti itseään niin kovana ettei minun kanssani edes viitsinyt vaihtaa tervehdystäkään salilla.
Viimeksi kun näin niin oli laihtunut kyllä puolella siitä mitä oli.
No oli Oulussa mukavaakin porukka kuten Åhmanin Ismo joka jutteli aina ja Savolaisen Marko joka kyllä aina salilla tervehti ja muistaa vieläkin moikata jos näkee.
No ehkä ajat on muuttuneet.
Vaikka tiettyjen henkilöiden ylimielisyys paistoi silmään aikoinaan nykyiselläkin salilla mutta ei heitä ole kyllä enää näkynyt.
 
En mä usko, että sun kommentit piristää ketään tai mitään.

Voisiko olla, että ihmiset eivät pidä sun kirjoituksista, koska ne ovat vailla mitään järkeä? Kyllä ihmiset kestävät totuuden, mutta sun juttusi nyt ovat vain.. no, paskaa, paremman termin puuttuessa.
En ole sanonutkaan että minun kommenttini jotenkin olisivat piristäneet tätä foorumia.
Voi olla että ne päinvastoin masentavat jotain

Kun nyt minusta näyttää että eivät pidä minun kirjoituksistani koska niissä on valitettavasti se totuus joka nyt on vaikea kun sen tuo julkiseksi vaikka lähes kaikki kyllä tasan tarkkaan tietävät sen.
Tiedän että erityisesti bodareihin tämä sattuu ja en saa hyviä ystäviä mutta kun asiat vaan vain ovat näin.
Kukaan ei tule minkäänlaiseksi bodariksi millään treeniohjelmilla tai normaaliruokaa syömällä Näin se vaan kertakaikkiaan on.
 
Olisko niin, että sulla on erilainen katsontakanta ja näät noi asiat tollai, kun muut eivät vastaava ole kokeneet?
Mike Rakas
Kyllä kaikki tämän asian tietää Sinäkin
Sitä ei vaan saa sanoa julkisesti ,ymmärrän kyllä että aika paljon vihaa sillä saan niskaani.
 
Mike Rakas
Kyllä kaikki tämän asian tietää Sinäkin
Sitä ei vaan saa sanoa julkisesti ,ymmärrän kyllä että aika paljon vihaa sillä saan niskaani.
No kun mä en näe itse tollaista käytöstä keltään 90-luvulla enkä 2000-luvulla. Usko nyt.
 
Mike Rakas
Kyllä kaikki tämän asian tietää Sinäkin
Sitä ei vaan saa sanoa julkisesti ,ymmärrän kyllä että aika paljon vihaa sillä saan niskaani.
Sä käyttäydyt kuin joku Flat Earther joka on keksinyt totuuden, jota muut eivät vain nyt ymmärrä. Voisiko vain olla, että sä et ymmärrä, että se on sun oma näkemys, ei mikään universaali totuus 😄
Ymmärrän myös jos olet kohdannut nyrpeyttä, jos tosiaan juokset jokaiselta itseäsi vahvemmalta kyselemässä roinan käytöstä, kuten viestisi antavat ymmärtää.
"Paljon penkki? Paljon kyykky? Paljon menee roinaa? Ihan varmaan menee roinaa? Paljon menee roinaa?"
Sä oot toi tyyppi. Onko käynyt mielessä, että sä olet vain ärsyttävä yksilö, ja sen takia ihmiset katsovat sua nenänvartta pitkin?

Nimenomaan kehonrakentajat ovat olleet minua kohtaan ystävällisimpiä kaikista salin vakiokasvoista. Uudelle salille keväällä siirryttyäni kaikki ne isoimmat ja kokeneimmat tyypit olivat hanska pystyssä, vaikka en ollut ikinä tavannut ennen. Aina saa hyviä vinkkejä, tekniikkatsekkejä tai spottausta kun vain viitsii kysyä.
 
Itselläkin vain positiivisia kokemuksia kun poikasena paikalliselle kellarisalille menin. Mielellään isot bodarit ja voimamiehet neuvoi ja tsemppasi aloittelijaa. Kukaan ei vittuillut ja nenän vartta pitkin katsonut. Oma käytös myös vaikuttaa noissakin paljon. Jos horpan käytöstä heti alkaa kyselemään, niin on varmasti nihkeää. Wärkkäristä paistaa aikamoinen katkeruus
 
Tää wärkkäri on kieltämättä sellainen tapaus, että varmaan kerran 10 vuodessa eksyy näille palstoille satuilemaan. Vastenmielinen tapaus kerta kaikkiaan. Toivottavasti loppuu pian toi maaninen vaihe ja siirtyy seuraavalle foorumille.
Se on jo siellä vänkäämässä, tai nyt on kyllä tainnut muutaman tunnin olla hiljaa.
 
Back
Ylös Bottom