OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Miksei Pakkikselle saa upattua videoita esim. suoraan työpöydältä? Onko liian vaikee ohjelmoida, ja/tai sisältääkö jonkun riskin?
Voisin vannoo, et joskus sata vuotta sit oon nähny jonkun moisia ladanneen.
Oisko levytilakysymys. Kuvatkin pitää pienentää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitten mistääm saa tota forkkuvekotinta, eivät postita Suomeen eivätkä vastaa mailiin.
Tänään tuli postista sama malli, tilasin englannista. Hetihän sitä piti päästä veivaamaan…jep, saa kyllä ihan armottomat pumpit ja tuo vekotin imee kyllä nopeasti mehut forkuista. Saa hyvän pidon, eli ei sinänsä tarvi ”puristaa” kovaa vaan voi keskittyä juuri forkkuihin tuolla.
 
Tänään tuli postista sama malli, tilasin englannista. Hetihän sitä piti päästä veivaamaan…jep, saa kyllä ihan armottomat pumpit ja tuo vekotin imee kyllä nopeasti mehut forkuista. Saa hyvän pidon, eli ei sinänsä tarvi ”puristaa” kovaa vaan voi keskittyä juuri forkkuihin tuolla.
Eiks oo todella kova vekotin.
 
Eiks oo todella kova vekotin.
Nyt ei hankintahinta harmita yhtään, ehdoton laite näin ensikokeilun perusteella. Pitää vain miettiä miten tiheää tuota ottaisi mukaan, miten pitkää/raskasta kuormaa muun forkkutreenin lisäksi.

Tuossa vekottimessa hauska se, että pystyi about kylmiltään alkaan vemputtamaan sitä. Verta pakkaa niin nopeasti että pysty hyvin nopeasti lisäämään vastusta. Jos vertaa omiin normi forkkutreeneihin niin niissä saa palamaan paljon pidempään pelkkiin lämmittelyihin.
 

850A8969.jpg
850A8942.jpg
850A8917.jpg
 
Oon pari vuotta perässä, ni mietityttää että onko sulla sama kohtalo ku mulla, uskallatko laittaa nettiin kuvaa pään yläpuolelta, itsellä on ns pälvikalju alkanut muodostumaan, mikä ei ehkä normaalisti ole niinkään näkyvä kun olen sheivannut kaljuksi jo 20 vuotta, mutta tekee päivittäisestä sheivailusta tärkeämpää etten näytä pelle hermannilta :D
Tosta kuvasta näyttää että hiuksia on, mutta onko vähentynyt, ymmärrän jos et vaikka halua vastata julkisesti.
 
Joo ei toi näytä tosta kuvasta että olis edes harventunut, enkä mä epäillyt kysyin vaan. Se on ihan yksilöllistä osalla rupeaa lähtemään jo parikymppisenä ja sit on tosiaan niitä joilla se ei koskaan vähene.
 
Back
Ylös Bottom