OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi ilmeet on vaan niin hulvattomat! Ollaanko ne koskaan pystytty olee missään vakavissamme? 😂
Mä en muista, että oltais otettu yhtään kuvaa koskaan, jossa oltais normaalisti. Itseasiassa se olis varmaan koomisin kuva meistä.
 
Tässä mä parturoin sua.

ABB099E0-16BD-402A-AA9B-371647C2CC1E_1_105_c.jpg



Tässä me ollaan jossain kuvaamassa jotain, makee kamera.

274A1AD2-DB01-4AF3-962E-7E5A99A600EF_1_105_c.jpg


Tässä me ollaan kahvilla

FACDF030-258C-4E5D-B07E-F53D535907B1_1_105_c.jpg


Tässä me....öööö.....ei mitään käryä mitä helvettiä me tehtiin ja miksi toi on nokassa?

4E15B6F0-C2E2-4773-B1A3-828DFF99952E_1_105_c.jpg
 
SM-kisoista on jo aikaa ja olin sillon hotellissa Mansessa. Unohdin sinne MX-master hiiren ja soittelin seuraavana päivänä että mahtaisko olla joku löytänyt sitä. Sanoivat että huoneet on jo asutettu eikä kukaan ole palauttanut hiirtä. No sitten näin reipas kuukausi myöhemmin tulee mailia että hiiri on löytynyt. Hassua, ikäänkuin se olis siellä vaellellut yksinään ja ollut piilossa.
 
Tässä mä parturoin sua.

katso liitettä 248415


Tässä me ollaan jossain kuvaamassa jotain, makee kamera.

katso liitettä 248418

Tässä me ollaan kahvilla

katso liitettä 248417

Tässä me....öööö.....ei mitään käryä mitä helvettiä me tehtiin ja miksi toi on nokassa?

katso liitettä 248416
Hauskoja muistoja! Kuvat on kyllä sellaisia, että ne aina kertoo sitä ajankuvaa menneisyydestä. Ihmisten pitäisi ottaa paljon kuvia läpi elämän ja säästää ne vanhoille päiville. Nykyään näin digiaikakaudella on tosin se riski, että vanhat kuvat saattaa menettää, jos niitä ei tallenna varmaan paikkaan. Itellä kun kaapattiin face ja ig, niin meinasin menettää tuhansia vanhoja kuvia siinä samalla. Onneksi kuin ihmeen kaupalla sain tilini takaisin.
 
Hauskoja muistoja! Kuvat on kyllä sellaisia, että ne aina kertoo sitä ajankuvaa menneisyydestä. Ihmisten pitäisi ottaa paljon kuvia läpi elämän ja säästää ne vanhoille päiville. Nykyään näin digiaikakaudella on tosin se riski, että vanhat kuvat saattaa menettää, jos niitä ei tallenna varmaan paikkaan. Itellä kun kaapattiin face ja ig, niin meinasin menettää tuhansia vanhoja kuvia siinä samalla. Onneksi kuin ihmeen kaupalla sain tilini takaisin.
Mulla on kaikki Applella tallessa ja sitten vielä toisessa pilvipalvelussa.
 
Onnittelut hienosta valinnasta. Jos meno alkaa tuntua tukkoiselta niin Eculta saa apua 😁
 

Liitteet

  • Screenshot (169).png
    Screenshot (169).png
    566,6 KB · Katsottu: 347
  • Screenshot (171).png
    Screenshot (171).png
    439,9 KB · Katsottu: 342
Onnittelut hienosta valinnasta. Jos meno alkaa tuntua tukkoiselta niin Eculta saa apua 😁
Tehtaan takuu kesäkuuhun asti, niin annetaan vielä olla. BTW. 5318 euroa mennyt tänä vuonna yhteensä rahaa bensaan 9 kuukaudessa. Viime koko vuotena meni 5300. Tänä vuonna keskimäärin 590 euroa kuukaudessa bensaan joka tekee vuositasolla 7090 euroa.
 
Ihan toivottoman paska idea toi venykumi, en tiedä kuka vähäosainen sen on keksinyt ja kenen mielestä se on hienoa. Pahinta on se, että kaupungissa kun menee parkkihalleissa ja tuolla kadunvarsissa, niin on melko mahdotonta olla naarmuttamatta noita. Kesäksi oikeen kokoiset vanteet alle, onneksi noilla ei tartte kauaa enää mennä ku laittaa talvivanteet. En saanut yli kahdessa vuodessa rs:n vanteita tohon kuntoon mitä noi on viikossa. Joku tuli tossa kampissa vasemmalta eteen ja vaistomaisesti väistin sisäkurviin ja takavanne vetäs kivat äänet siinä kun siinä ei ota kumi ekana, vaan vanne.
 
Back
Ylös Bottom