OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Oon pääni puhki miettinyt missä kohtaa olis mulle hyödyllistä omata kellossa sim-kortti? Jos jollain on käytännössä näin, niin milloin se on oikeasti tarpeellinen? 7,90€ olis DNA:lla, mutta en kyl keksi montaakaan tilannetta jossa olisin ilman luuria missään, paitsi jos harvoin, hyvin harvoin, loppuu akku.
Omalla kohdalla ainoa tilanne jossa tuo on hyödyllinen on lenkkeily, luuri on sen verran iso että en tykkää kun se hölskyy juostessa taskussa ja musaa tykkään juostessa kuunnella.
Juoksuvyö toki ratkaisisi tuonkin mutta kivempi mennä ilman mitään ylimääräistä mukana.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omalla kohdalla ainoa tilanne jossa tuo on hyödyllinen on lenkkeily, luuri on sen verran iso että en tykkää kun se hölskyy juostessa taskussa ja musaa tykkään juostessa kuunnella.
Juoksuvyö toki ratkaisisi tuonkin mutta kivempi mennä ilman mitään ylimääräistä mukana.
Eikö kelloon pysty lataamaan musiikit ilman tuota sim-korttiakin spotifyn kautta?
 
Ja se jos jokin on perseestä. Musat valitaan hetken mukaan aina.
Puolisolla on sim-kortti apple watchissa. Hänen mielestään parasta on se, että voi jättää puhelimen kotiin kun lähtee koirien kanssa lenkille ja pystyy silti kuunnella musiikkia. Mutta tarvittaessa myös pystyy soittamaan, kirjoittamaan viestin jne.

Nykyään puhelin on suht iso ja naisten ulkoiluvaatteissa on vähänlaisesti järkevän kokoisia taskuja joihin sen puhelimen mahduttaa, joten on siinä mielessä kätevä ja pienellä rahallisella panostuksella.
 
Puolisolla on sim-kortti apple watchissa. Hänen mielestään parasta on se, että voi jättää puhelimen kotiin kun lähtee koirien kanssa lenkille ja pystyy silti kuunnella musiikkia. Mutta tarvittaessa myös pystyy soittamaan, kirjoittamaan viestin jne.

Nykyään puhelin on suht iso ja naisten ulkoiluvaatteissa on vähänlaisesti järkevän kokoisia taskuja joihin sen puhelimen mahduttaa, joten on siinä mielessä kätevä ja pienellä rahallisella panostuksella.
Ostin Ultran pitkälti siksi kun en nää kunnolla tästä seiskasta lukea esim mailia. Pitää testata ite sillai joku kerta, ettei kaiva luuria ollenkaan taskusta, vaan koittaa voiko kommunikoida kellolla vaan.
 
Intrakombo Supercarb 30g + Intrazone 40g.

850A1221.jpg
 
Olisihan se nyt vitun siistiä seuraa Miken valmistautumista kisoihin. Tosi sääli jos se kisaaminen jäisi sen takia veks koska marmattajat ja heidän sisäinen viha. Siellä sit Lapissa vanhoilla päivillä kelaillen et "hittokun se jäi kokeilematta"
Mutta joo onhan se jos lihoja rikki, niin se et saako sitä pakettia sit sellaseks et voisi tyytyväinen olla. Mutta jos päätyy siihen ratkaisuun et lähtee valmistautuu kisoihin niin kyllä täältä löytyy enemmän tukijoita kun näitä muita.
 
Katotaan miten saan rintaa korjattua ens vuoden aikana. Sen treenaaminen on aika kamalaa pelkoa kokoajan että napsahtaa kahtia. Mitään seurantaa siitä projektista ei tulis kuin vain nimi kesäkuussa listaan. En jaksa täyttää elämääni totaalisella vihalla mitä siitä tulee, sitä on muutenkin ihan tarpeeksi.
 
Katotaan miten saan rintaa korjattua ens vuoden aikana. Sen treenaaminen on aika kamalaa pelkoa kokoajan että napsahtaa kahtia. Mitään seurantaa siitä projektista ei tulis kuin vain nimi kesäkuussa listaan. En jaksa täyttää elämääni totaalisella vihalla mitä siitä tulee, sitä on muutenkin ihan tarpeeksi.
Maksumuurin taakse?
 
Maksumuurin taakse?
Katotaan sitten, mua ei tosissaan tommoisessa projetissa kiinnosta veivaa jotain videota vain saadakseni sitten sinne sitä paskaa luettavaksi. Keskityn sitten vaan ihan omissa oloissa siihen. Mut ens vuos näyttää viittiikö.
 
Miten ihmeessä sait nyt jo? Mulle tulee vasta ilmeisesti maanantaina. 👍🏻

Mitkä fiilikset, miltä tuntuu?
Mä en tiiä, mulla käy ilmeisesti aika munkki noiden kanssa. Macbook proota porukka odotteli kuukausia ja mulle tuli 1,5 viikossa.

Kello on kyllä sanalla sanoen siisti, makee kun se ei ole enää semmoisen tyttömäisen pyöristetty, vaan paljon industriaalimman näköinen. Uus sivunappi helpotti taas elämää kun tohon kustomi ruutuun sai yhden apin lisää ja treenien aloitus siitä oranssista sivunapista. Mähän trackaan lähes kaiken ihan vain liikkumisdatan seuraamiseksi. Niin sen siirsin sivuun ja sain sitten tonne alas kolme appia. Timer, uDisc, Sää. Toki eri facella sais mitä tahansa, mutta olen tähän tykästynyt.

IMG_5387.jpg


Näytön kirkkaus on myös kovin hyvä, tosin ei niin suunnaton ero seiskaan kuin olis luullut kun nitsit tuplaantuu. Akku näyttää kestävän ihan helvetin hyvin. Alpine loop ranneke on vähän hidasti laittaa ja ottaa pois versus se sport loop. Saatan hommaa sen sport loopin, mut sit taas se ei välttis istu niin hyvin kellon kanssa kun tää järeemmän oloinen Alpine.

Jos joku haluaa ton seiskan ostaa, niin mä myyn sen pois.
 
Back
Ylös Bottom