OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tyttömäisen pyöristetty?

En tiedä miten kysyn tän ilman, että kuulostaa vittuilulta, kun tarkotus ei oo missään nimessä solvata, vaan kysyä aidosta mielenkiinnosta, mut siis onko jotku sukupuoli-identiteettiasiat oikeesti noin herkässä, et joku kellon muotoilu häiritsee? Lähinnä, et mistä toi edes tulee tässä asiayhteydessä?

Makee kello kyllä, en mä sillä. Itelläkin neliskanttinen ranteessa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyttömäisen pyöristetty?

En tiedä miten kysyn tän ilman, että kuulostaa vittuilulta, kun tarkotus ei oo missään nimessä solvata, vaan kysyä aidosta mielenkiinnosta, mut siis onko jotku sukupuoli-identiteettiasiat oikeesti noin herkässä, et joku kellon muotoilu häiritsee? Lähinnä, et mistä toi edes tulee tässä asiayhteydessä?

Makee kello kyllä, en mä sillä. Itelläkin neliskanttinen ranteessa.
Miten tuosta sait väännettyä sukupuoli-identiteettiasian ja jonkun ongelman? :D Sehän oli vain kuvailtu miksi tykkää jostain tuotteesta x enemmän kuin y. Joku voi sanoa vaikka, että toimintaelokuvan päänäyttelijä oli hieman liian naisellinen minun makuuni tai nainen voi sanoa, että parta tekee miehestä miehekkään jne..
 
Tyttömäisen pyöristetty?

En tiedä miten kysyn tän ilman, että kuulostaa vittuilulta, kun tarkotus ei oo missään nimessä solvata, vaan kysyä aidosta mielenkiinnosta, mut siis onko jotku sukupuoli-identiteettiasiat oikeesti noin herkässä, et joku kellon muotoilu häiritsee? Lähinnä, et mistä toi edes tulee tässä asiayhteydessä?

Makee kello kyllä, en mä sillä. Itelläkin neliskanttinen ranteessa.
What :D
 
3902EF58-1D35-4924-9544-4E69A176EE72.jpeg
 
Kiitos vielä tätäki kautta ku vapautit bannit!:rock:Mite toi vipin osto toimi? Voisin vuojeksi itelleni laittaa vipin.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vielä tätäki kautta ku vapautit bannit!:rock:Mite toi vipin osto toimi? Voisin vuojeksi itelleni laittaa vipin.
Sehän onnistuu Paypalilla instant tai sitten hitaammalla pankkisiirrolla. Ja näin ne bannit aina asiallisesti poistuu suurimmassa osassa tapauksista.

 
Oon pääni puhki miettinyt missä kohtaa olis mulle hyödyllistä omata kellossa sim-kortti? Jos jollain on käytännössä näin, niin milloin se on oikeasti tarpeellinen? 7,90€ olis DNA:lla, mutta en kyl keksi montaakaan tilannetta jossa olisin ilman luuria missään, paitsi jos harvoin, hyvin harvoin, loppuu akku.
En nyt hirveästi ole seurannut tätä keskustelua aiheesta, mutta siis olisiko sillä väliä, jos siinä kortissa eri numero, tai siis eri liittymä?
Ja käyttö tyyliin, vain tarvittaessa? Jos kapulasta vaikka akku loppuu...

Elisalta sais latausliittymän ilman mitään kuukausimaksuja. Lataat sinne tarvittaessa lisää saldoa.
Rajaton netti joku 60 senttiä päivä, sen yli hinta ei mene vaikka miten käyttäisi. Ja jos ei käytä, niin ei tietenkään mene mitään.
 
Sehän onnistuu Paypalilla instant tai sitten hitaammalla pankkisiirrolla. Ja näin ne bannit aina asiallisesti poistuu suurimmassa osassa tapauksista.

Laitan pankkisiirrolla menemään, ei tässä niin kiire ole :rock:
 
En nyt hirveästi ole seurannut tätä keskustelua aiheesta, mutta siis olisiko sillä väliä, jos siinä kortissa eri numero, tai siis eri liittymä?
Ja käyttö tyyliin, vain tarvittaessa? Jos kapulasta vaikka akku loppuu...

Elisalta sais latausliittymän ilman mitään kuukausimaksuja. Lataat sinne tarvittaessa lisää saldoa.
Rajaton netti joku 60 senttiä päivä, sen yli hinta ei mene vaikka miten käyttäisi. Ja jos ei käytä, niin ei tietenkään mene mitään.
En oo varma miten sitten esim puhelut tulee läpi jos on eri numeron kortti sisällä. Eikä tässä edes ole sim paikkaa, vaan pitäis ottaa multi-sim palvelu.
 
Back
Ylös Bottom