Kyllä se paksua settiä on, esim eilen parturissa mä valittelin kun tää kasvatus on aika raskasta kun se esim takaa ei ala kasvamaan alaspäin, vaan suoraan taaksepäin. No sitten parturi suoristi sen mulle ja näytti, että yli 10cm pitkää on ja menee niskaankin pidemmälle, mutta koska se kihartuu heti välittömästi, niin se pituus katoaa ja siitä tulee semmoinen paksu kerros kikkuraa. Afroa ei tulis, ei ole ihan sellainen korkkiruuvi, vaan tulis aika vahvan kihara heviletti, mutta se ottais vuosia kasvaa.Niille jotka epäilee @Mike n hiusten kasvua. Toi jäbä on sellainen curly-Mike afropää, että tuskin sillä koskaan tukka päästä lähtee. Paksu fleda sillä on ja jos sen antais kasvaa valtoimenaan, se olis sellainen 70-luvun afropallo.
Geenit määrää aika paljon, jos suvussa ei ole kaljuuntumista, niin edes steroideilla ei lähde välttämättä hiukset.Joo ei toi näytä tosta kuvasta että olis edes harventunut, enkä mä epäillyt kysyin vaan. Se on ihan yksilöllistä osalla rupeaa lähtemään jo parikymppisenä ja sit on tosiaan niitä joilla se ei koskaan vähene.