OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Niille jotka epäilee @Mike n hiusten kasvua. Toi jäbä on sellainen curly-Mike afropää, että tuskin sillä koskaan tukka päästä lähtee. Paksu fleda sillä on ja jos sen antais kasvaa valtoimenaan, se olis sellainen 70-luvun afropallo. 😂
Kyllä se paksua settiä on, esim eilen parturissa mä valittelin kun tää kasvatus on aika raskasta kun se esim takaa ei ala kasvamaan alaspäin, vaan suoraan taaksepäin. No sitten parturi suoristi sen mulle ja näytti, että yli 10cm pitkää on ja menee niskaankin pidemmälle, mutta koska se kihartuu heti välittömästi, niin se pituus katoaa ja siitä tulee semmoinen paksu kerros kikkuraa. Afroa ei tulis, ei ole ihan sellainen korkkiruuvi, vaan tulis aika vahvan kihara heviletti, mutta se ottais vuosia kasvaa.
Joo ei toi näytä tosta kuvasta että olis edes harventunut, enkä mä epäillyt kysyin vaan. Se on ihan yksilöllistä osalla rupeaa lähtemään jo parikymppisenä ja sit on tosiaan niitä joilla se ei koskaan vähene.
Geenit määrää aika paljon, jos suvussa ei ole kaljuuntumista, niin edes steroideilla ei lähde välttämättä hiukset.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs diggasit Hämeenlinnan Legion Gymistä?
Se oli oikein maukas, vähän ehkä sais olla tiivimmin laitteita, mut joo, mä just tykkään esim Mayors kun on laitteita ihan helvetisti vierekkäin. Enemmän semmoinen tekemisen meininki.
 
Hyvän näkösen bemarin mike laitoit👌 On tuo tonni kuussa aika mehevä summa bensasta, niin iha fiksu veto vaikka tehot onkin autossa aika jees. Millon tulee esittelyvideoo?
 
Hyvän näkösen bemarin mike laitoit👌 On tuo tonni kuussa aika mehevä summa bensasta, niin iha fiksu veto vaikka tehot onkin autossa aika jees. Millon tulee esittelyvideoo?
Oon vähän raajarikko nyt kun tuo R6 Canon on Turussa huollossa kun se mikkiliitin hajosi. 5 viikkoa kesti edes osan saaminen ja sitten viikko huollossa. Ne sanoi että tiistaina tulee kamera takaisin ja olis hyvä tulla kun keskiviikkona kuvataan stillejä Kotipohjan kanssa ja torstaina Noccolle Virmajoen kanssa. Kun nyt saan sen kameran takas, niin voin veivaa kolmella kameralla sitten videon autosta. Saadaan sitten semmoinen first person ajojuttukin siihen. Makea kiesi, tolkuttomat varusteet, upee korisarja ja spesiaaliväri. Väliä joutui RS:n kanssa maksamaan, ettei ihan päikseen mennyt.

Räsä taitaa mennä myyntiin valkoisila vanteilla ja mun teippauksilla, että se seuraava saa sitten mun sijaan vastailla kytille ikuiseen epäilevään kysymykseen "onkos oma auto".
 
Ja ihmiset miettii vähän erilailla kaljuuntumisen. Omasta mielestä se on menoa, kun ohimoilta lähtee jo vähän vetäytymään, mitä suurella osalle meistä 30v+ tapahtuu jonkin verran. Onhan Mikelläkin ohimot jo mennyt, mutta en tiedä kuinka moni siihen kiinnittää huomiota? Tuskin moni. Kuitenkaan enää mikään 15v, niin ihan normaalia.
 
Onhan Mikelläkin ohimot jo mennyt, mutta en tiedä kuinka moni siihen kiinnittää huomiota?
Ei ole, vaan mulla on aina ollut hiusraja tossa. Kuva 15 vuoden takaa.

Screenshot 2022-10-09 at 16.47.57.jpg

Ootko mike kerenny maistella miten noita nikotiinittomia sähkösauhuja, lähinnä et mitä makuja kannattas ottaa testiin.

Oon, nyt tulee outo vastaus, en ole ainuttakaan huonoa makua koittanut vaikka niitä tuli iso kasa. Aivan helvetin hyvä keksintö eikä voi edes verrata sähköröökin, sen verran maukkaita noi on. Pakkiksen koodilla saatte sen 5% alen vielä nikotiinipusseilta.
 
Mikellä aivan ylivoimanen sisältö skenessä tällä hetkellä ja ollut toki jo vuosikausia.
Mut siis jos puhtaasti ajatellaan vain katsojamääriä, niin karisma se on mikä vetää ja Vatasella sitä on. Ei isompaa porukkaa mikään treeni kiinnosta, siksi kannattaa mieluummin tehdä juuri flexaavaa matskua. Mä tuun tekeen tasan tarkkaan 2 autoaiheista videota jatkossa kun auto vaihtuu, ihan siksi että se saattaa mun seuraajia kiinnostaa, en tosiaankaan tee niitä autofaneille. Sit taas palaan siihen tuttuun bodaukseen ja välillä niitä myweek, jotka nyt vaan on aika kivoja tehdä, mutta ei se elämä mulla ole mitään ihmeellistä, vaan ne videot koskee ihan tavallista eläää. Eikä niitä katota paskan vertaa.

Olenkin miettinyt asian niin, että esim. Sihvosen podcast saattaa kiinnostaa ihmisiä vuosienkin päästä, mutta kiinnostaako ketään yhtään että kävin parturissa vuonna 2016.
 
Paljon sinulle tulee oikein kilometrejä kuukauteen, jos noin kovat kulut kuukaudessa? Vai oliko rs3:ssa vaa niin iso kulutus?
Kaupungissa kova kulutus kun vetää valoista toisiin ja siellä päälle 20 kokoajan kulutus. Kilsoja tuli vajaassa 3 vuodessa 80 tuhatta. Sit tommoista autoa tulee poljettua reilummin kun se kulkee, mut sitten taas tommoinen hybridi ei ole siellä päinkään tehoissa eikä äänissä, niin ei edes kiinnosta kiihdytellä tarpeettomasti.
 
Ei ole, vaan mulla on aina ollut hiusraja tossa. Kuva 15 vuoden takaa.

katso liitettä 248403


Oon, nyt tulee outo vastaus, en ole ainuttakaan huonoa makua koittanut vaikka niitä tuli iso kasa. Aivan helvetin hyvä keksintö eikä voi edes verrata sähköröökin, sen verran maukkaita noi on. Pakkiksen koodilla saatte sen 5% alen vielä nikotiinipusseilta.
Mikä ihmeen kuva tää on? 🤣
 
Back
Ylös Bottom