OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Välillä tulee katseltua tech tubettajien videoita ja Marques kertoi että Applen 14 Pro, USA versiossa on vain eSIM mahdollisuus, puuttuu se SIM-kortti paikka.
Hiukan erikoinen ratkaisu, tosin Apple on vähentänyt kaikkea ulkoista puhelimista. Myös poistuu ylimääräinen paikka, josta puhelimeen pääsee vettä tai muuta likaa, ehkäpä muitakin syitä 🤷‍♂️
Varmasti jossain vaiheessa, missään Apple Pro versioissa ei ole enää SIM paikkaa. Käyttääkö tai tietääkö kukaan, jotakuta jolla on kokemuksia eSIM?
Sen tiedän, ettei ole yhtä helppoa saada uutta eSIM kuin fyysinen SIM, jos se lakkaa toimimasta.
Käytin 2,5v putkeen, oli iphone 11 jossa normisim + eSim. Ei mitään ongelmia ollut, yhtä lukuunottamatta, kun hukkas jotenkis sen eSimin, en muista enää miksi ja miten korjaantui
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän ylläreitä tuli tossa, rasvan määrä korkeahko, ajattelin, että se on jossain 40g, mutta se majoneesi onkin aika taikinaa, joten painaa paljon ja monasti syön 3 annosta tota riisi/kana, jossa 2 filettä, joten kun niissä on ollut vielä majoa, niin äkkiä tulee rasvaa 100g siitä. Mutta eipä se menoa ole haitannut. Intrajuoma on ollut melko köyhä, näin kun tuntumalla vetää, niin 30-30 ei kyllä ole ollut todellisuutta. Isommat scoopit kumpaakin. Jos tuolta nappaa noi aakkoset pois, putoaa yli 140g hiilaria, joten eipä se ihme että tässä laihtuu tällä liikunnalla. Kalorit oli ikävä yllätys, koska jos mä en kuluta talvella kesän verran, niin mä joudun vetään sinne alle 2000kcal etten ala kerään rasvaa. Tosin eipä se ole ongelma ollut, vaan tommoinen määrä on mulle ollut ihan ok. Protskut oli ihan linjassa onneksi.

Aamulala 661kcal | p48 - h75 - r16

Kaurahiutale 90g
Chiansiemen 8g
Kevytmaito 2dl
Whey-80 35g
Cream of rice 18g

Intrajuoma 220kcal | p30 - h22 - r2

Klusteridekstriini 22g
Intrazone 32g
Glutamiini 5g

Ateria 260kca |l p33 - h20 - r5

Raejuusto 200g
Ruisleipä 35g

Ateria 410kcal | p37 - h51 - r35

Riisi keitetty 220g
Kananrinta 157g
Majoneesi 37g

Ateria 602kcal | p51 - h44 - r23

Raejuusto 200g
Jauhelihakeitto 400g
Ruisleipä 35g
Cashew 5g
Saksanpähkinä 5g

Choco Aakkoset 200g 742kcal p10 - h146 - r13

2895kcal - p209 - h358 - r94
 
"Yllättävän" vähän, etenki jos ottaa karkit pois.

Mad respect, kun pystyy vetää pussin karkkia, itelle tulee aina paha olo :D
Söin 200g siitä eikä se nyt hyvää oloa tuonut kun treenin jälkeen isoin määrä kaloreita.
 
Ihan sopivahan toi joku 3000kcal on tuohon painoon. En mä ainakaan ymmärrä miksi se on itsearvoisesti hyvä että pitää vetää sitä 5000kcal, kai tuollaiset ruokamäärät päivittäin näkyy jo pakissakin jotenkin. Itsellä aina ollut jotenkin korkea kulutus ja alle 90kg jo melkein 4000kcal ylläpitokalorit kun niitä joskus jaksoi laskea. Lähinnä vaan vituttaa se syöminen.
 

premium-laadun-tank-top.jpg
luonnonmukainen-t-paita-mitae-ikinae-tarkoittaakaan-ei-vegaani-kuitenkaan.jpg
naisten-paitaa.jpg
 
Oon pääni puhki miettinyt missä kohtaa olis mulle hyödyllistä omata kellossa sim-kortti? Jos jollain on käytännössä näin, niin milloin se on oikeasti tarpeellinen? 7,90€ olis DNA:lla, mutta en kyl keksi montaakaan tilannetta jossa olisin ilman luuria missään, paitsi jos harvoin, hyvin harvoin, loppuu akku.
 
Back
Ylös Bottom