OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi älykellon (merkistä riippumatta) lataaminen on kyllä hieman ongelmallista eikä millään lailla verrannollista puhelimen lataukseen.
Puhelimen voi heittää laturiin aina kun sitä ei käytä esim. Yön ajaksi, autolla ajaessa jne. Tai se voi olla laturissa myös silloin kun sitä käyttää.

Mutta mites kello, missä on se hetki päivästä kun sitä ei käytetä? Yöllä mittaa unta, ja hereillä ollessa aktiivisuutta jne. Asioita.
Tietty jos salille ottaisi laturin mukaan niin siinä kohtaa voisi ladata kun ei muutenkaan kelloa voi kädessä pitää.
Itselläni on Polarin kello jossa aika hyvin riittää akku monta päivää (muiden merkkien akunkestosta ei ole mitään hajua) mutta aina se on yhtä hankalaa löytää se hetki että saa ladattua, ja yleensä liian myöhään kun akku on jo tyhjä.
 
Joillekin se lataaminen on hämmentävän vaikeaa, mutta mun tapauksessa helppoa kun koneella teen duunit, niin kello käy välillä laturissa. Suihkun ajaksi laitan kanssa koska kello ku kello, niin sitä vettä menee silti sinne kellon ja ihon väliin.
 
Eihän tollanen kello tarvii olla kuin 15min seinässä niin siinä on sillon latautunut jo parin päivän tarpeisiin virtaa, jos nyt ei GPS kauheasti käytössä ole. Kyllä on hektistä ihmisten elämä, jos tuo tuottaa jo ongelmia 😅
 
Eihän tollanen kello tarvii olla kuin 15min seinässä niin siinä on sillon latautunut jo parin päivän tarpeisiin virtaa, jos nyt ei GPS kauheasti käytössä ole. Kyllä on hektistä ihmisten elämä, jos tuo tuottaa jo ongelmia 😅
Kello on vain laite mihin ei halua sinäällään laittaa yhtään ylimääräistä eforttia. Ultrajuoksiat, triathlon, patikointi tai lähdet lappiin kalaan keskelle ei mitään. Tilanteita on monia missä sitä akkua arvostaa. Ihmiset tarvitsevat ja arvostavat vain eri asioita.
 
Kännyköillehän tulee jo käsittääkseni jatkossa kaikkiin samanlainen laturi. Ei taida vaikutta kelloihin.
Itsellä Suunnon kello ja vaikka muuten ihan tyytyväinen niin laturin liitin on täysin uniikki.
 
Alkaakos noissa kelloissa jo olemaan muuten QI-latausta mukana? Voisin kuvitella että se ainakin omalla kohdalla muuttaisi vähän asennetta noita kohtaan.
 
Mulle kyllä todella mukava apu päivittäiseen toimintaan, ihmettelen vaan miksen aikaisemmin ostanut. Lataus on nykyaikana aika normaalia autoja myöten, onneksi mun elämä ei ole sellaista, että noinkin mitätön asia vituttais ja olis joku ongelma. Olis aika helvettiä elämä, koska mitenkähän sitä selviäis oikeista ongelmista.
 
Mä ymmärrän, että tietyissä lajeissa tuo akun kesto saattaa olla liian vähän. Esim garminiin tulee tallennettua joskus maatopyöräreittejä ja tuo navi ominaisuus päällä syö ihan hitosti akkua. Jos muuten akku kestää viikon niin tuolla kestää yhden pitkän lenkin just just
 
Mulle kyllä todella mukava apu päivittäiseen toimintaan, ihmettelen vaan miksen aikaisemmin ostanut. Lataus on nykyaikana aika normaalia autoja myöten, onneksi mun elämä ei ole sellaista, että noinkin mitätön asia vituttais ja olis joku ongelma. Olis aika helvettiä elämä, koska mitenkähän sitä selviäis oikeista ongelmista.
teksteistä päätellen sua vituttaa päivittäin vaikka mikä..
 
teksteistä päätellen sua vituttaa päivittäin vaikka mikä..
Mutta ei kuitenkaan mikään akkujen lataaminen sentään. Joku renkaiden rikki meneminen saattaa vituttaa, mutta kyllä se on jo semmoinen, että vituttais montaa muutakin säätää sitä, onneksi niitä ei mene montaa kertaa päivässä kuten lataus tapahtuu eri laitteissa. Voimia sulle kuitenkin esim puhelimen lataamiseen.
 
Onko suunnitelmissa tehdä live striimiä Sihvosen kisoista lauantaina? Lähetystä nyt ei tietenkään voi näyttää kun on maksullinen, mutta jonkinnäköistä seurantaa voisi olla mukava seurata.
 
Onko suunnitelmissa tehdä live striimiä Sihvosen kisoista lauantaina? Lähetystä nyt ei tietenkään voi näyttää kun on maksullinen, mutta jonkinnäköistä seurantaa voisi olla mukava seurata.
Kyllä, avaan striimin sitten kisoja ennen ja selostan meininkiä näyttämällä ihan vaan vaikka screenshotteja. Onko tarkkaa aikaa ja striimin osoitetta?
 
Olipa fail IFBB Elite Pro osalta, kun Sihvonen ei ole edes koko julisteessa :eek:
Tarkempaa en löytänyt kuin tuossa oleva, 18 semifinaali ja 20 finaali. Varmaan kaikkien kategorioiden aloitus aikataulu.
LIVE sivulla lukee, että Pro kilpailu alkaa 18:00. Ei muuta aikataulua. via streaming at ifbbstreaming.com!
https://ifbbstreaming.com/product/ace22-amateur-pro-saturday-september-17th-2022/ 👈 löytyy LIVE lähetys, lauantain kilpailu päivään.


1663270969646.png
 
Ei kai noi nyt anna rankkua kun mies on sanonut vaihtavansa liittoa. Ei olis mikään yllätys kun tietää miten Suomen päässä Elitessä perseiltiin.
Vähän kyllä tuntuu oudolta, toki jos tarkoituksena on käyttää tuota kuvaa myöhempäänkin markkinointiin niin ymmärrän ettei liittoa vaihtavaa laiteta siihen.
 
Mä ostan sit 15 proon. 13 pro saa olla vielä vuoden.
Välillä tulee katseltua tech tubettajien videoita ja Marques kertoi että Applen 14 Pro, USA versiossa on vain eSIM mahdollisuus, puuttuu se SIM-kortti paikka.
Hiukan erikoinen ratkaisu, tosin Apple on vähentänyt kaikkea ulkoista puhelimista. Myös poistuu ylimääräinen paikka, josta puhelimeen pääsee vettä tai muuta likaa, ehkäpä muitakin syitä 🤷‍♂️
Varmasti jossain vaiheessa, missään Apple Pro versioissa ei ole enää SIM paikkaa. Käyttääkö tai tietääkö kukaan, jotakuta jolla on kokemuksia eSIM?
Sen tiedän, ettei ole yhtä helppoa saada uutta eSIM kuin fyysinen SIM, jos se lakkaa toimimasta.
 
Back
Ylös Bottom