OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ne trendit on Applella hyviä kun saat esim monen kuukauden dataa miten paljon olet kävellyt tai keskimääräisen unen. Voihan sen toki noin vakavasti ajatella kuten sinä, mutta toi koko Health data on ihan mielenkiintoista vuositasolla katsoa miten kuluttaa minäkin vuodenaikana ja miten nukkuu ylipäätänsä tuntimääräisesti.
Näinhän se on, itellä ku tuli töiden takia tappavan tasaseen 5-10k askelta pelkästään ja uni satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta aina 8h+ (vuoden keskiarvo 8h 15min) ja tämä 2v putkeen, nii ei sitä enää jaksanut edes seurata.
Nyt on riittänyt täysin peruskello, joka näyttää ajan, ehkä joskus palaa tuohon älyyn tai sitten ei
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras ominaisuus älykelloissa on silti ilmoitukset. Tietää suorilta, että pitääkö johonkin piippaukseen reagoida ja pitääkö siihen reagoida kännyn, vai läppärin kans. Itseä orastavana Apple-fanboyna kiinnostaisi Apple-watchi muuten, mutta tämä Garminin yli kahden viikon akunkesto ja metallisuus on pitänyt minut "mustassa" leirissä.
 
Paras ominaisuus älykelloissa on silti ilmoitukset. Tietää suorilta, että pitääkö johonkin piippaukseen reagoida ja pitääkö siihen reagoida kännyn, vai läppärin kans.
Just tästä kirjottelinkin iPhone ketjussa, omasta mielestä myös parhaita ominaisuuksia.
Alunperin ostin vaan juoksuhommiin, mutta toi "jaa ei tarvi reagoida, *dismiss*" olikin iso plussa mitä en osannut ajatella.
 
Kuka niin tekee? Mitä ihmettä täällä kirjoitellaan? Keksittekö te väkisin noita satuja vai miten sä olet ton todennut? Kerro ihmeessä.
Se oli sarkasmia, mielestäni aika selvää sellaista vaikka se ei tekstin välityksellä niin hyvin tule esille.

Mullakin on Polarin urheilukello aina ranteessa.
 
Paras ominaisuus älykelloissa on silti ilmoitukset. Tietää suorilta, että pitääkö johonkin piippaukseen reagoida ja pitääkö siihen reagoida kännyn, vai läppärin kans. Itseä orastavana Apple-fanboyna kiinnostaisi Apple-watchi muuten, mutta tämä Garminin yli kahden viikon akunkesto ja metallisuus on pitänyt minut "mustassa" leirissä.
Ajatteleppako sais vielä kaulaan piipparin joka piippaa että pitääkö vastata kelloon joka piippaa että pitääkö reagoida puhelimella vai tietokoneella? Kaikki piippaa yhtäaikaa ja kertoo mihin pitää reagoida ja millon.
Eikö saatana,pitiki olla laitteen mukaan nukkumassa,sitä se joku piippaa jossaki ja kolmas piippaa ettei tarvi reagoida kun olet mittarin mukaan kävelemässä.Nyt et nuku!!
:D :D
 
Just tästä kirjottelinkin iPhone ketjussa, omasta mielestä myös parhaita ominaisuuksia.
Alunperin ostin vaan juoksuhommiin, mutta toi "jaa ei tarvi reagoida, *dismiss*" olikin iso plussa mitä en osannut ajatella.
Mulle tosta tuli miinus ajan kanssa. Pakottava tarve aina heti tsekata ku tärähtää. Nykyään en vaan reagoi viesteihin/ sähköposteihin heti, jos jotain kesken. Jos on tärkeää asiaa, niin soittaa
 
Mulle tosta tuli miinus ajan kanssa. Pakottava tarve aina heti tsekata ku tärähtää. Nykyään en vaan reagoi viesteihin/ sähköposteihin heti, jos jotain kesken. Jos on tärkeää asiaa, niin soittaa
Sit puhelimenkin pitäis olla melkonen ongelma sulle. Koska se on piipannut kellon sijaan.
 
Sit puhelimenkin pitäis olla melkonen ongelma sulle. Koska se on piipannut kellon sijaan.

Se tavallaan onkin, mut se on onneks aina tärinällä, niin usein en ees huomaa viestejä, jos on jotain touhua kesken. Oon yrittäny ottaa vähän etäisyyttä älylaitteisiin, kun niin usein niiden takia katkeaa ajatus
 
Oon yrittäny ottaa vähän etäisyyttä älylaitteisiin, kun niin usein niiden takia katkeaa ajatus
No sillon olis ihan hyvä pysyä pois myös niitä koskevista keskusteluista. Ihminen joka koittelee vältellä älyvehkeitä, ei omaa kyllä miltään osin relevanttia tietoa tai mielipidettä jostain Applen uudesta kellosta. Apple vaan on semmoinen kuuma peruna, että myös joku joka välttelee näitä laitteita, intoutuu keskustelemaan.
 
No sillon olis ihan hyvä pysyä pois myös niitä koskevista keskusteluista. Ihminen joka koittelee vältellä älyvehkeitä, ei omaa kyllä miltään osin relevanttia tietoa tai mielipidettä jostain Applen uudesta kellosta. Apple vaan on semmoinen kuuma peruna, että myös joku joka välttelee näitä laitteita, intoutuu keskustelemaan.
Hetkoone. Mähän just aiemmin sanoin, ettei ole merkkiriippuvainen ja mulla tosiaan oli tli 2v putkeen älykello. Ehkä sekoitat mut johkin toiseen, lue vähä takaperin mitä me puhuttiin.

Mun alkuperäinen asia oli vain yllättyminen siitä akunkestosta.
 
Se tavallaan onkin, mut se on onneks aina tärinällä, niin usein en ees huomaa viestejä, jos on jotain touhua kesken. Oon yrittäny ottaa vähän etäisyyttä älylaitteisiin, kun niin usein niiden takia katkeaa ajatus
Sama homma. Liikaa vie aikaa ja huomiota kännykkä, vaikka menestyksekkäästi olenkin siitä vähän vierottautunut. Menee vähän kausiluonteisesti myös. Mun mielestä on ihan älytöntä, että kotona pääasiassa koko ajan tiedän missä mun kännykkä on. Ja usein siihen tarttuu puolihuolimattomasti kun se siinä lähellä mua kutsuu luokseen. Mihinkään lukittuun kassakaappiin ei sitä eteisessäkään voi nakata kun välillä kuitenkin tulee puheluita ja viestejä, joihin pitää reagoida (lähinnä lapsilta). Tuollainen kello saattaisi olla ratkaisu ongelmaan. Tai sitten yksi uusi ongelma lisää.
 
Sama homma. Liikaa vie aikaa ja huomiota kännykkä, vaikka menestyksekkäästi olenkin siitä vähän vierottautunut. Menee vähän kausiluonteisesti myös. Mun mielestä on ihan älytöntä, että kotona pääasiassa koko ajan tiedän missä mun kännykkä on. Ja usein siihen tarttuu puolihuolimattomasti kun se siinä lähellä mua kutsuu luokseen. Mihinkään lukittuun kassakaappiin ei sitä eteisessäkään voi nakata kun välillä kuitenkin tulee puheluita ja viestejä, joihin pitää reagoida (lähinnä lapsilta). Tuollainen kello saattaisi olla ratkaisu ongelmaan. Tai sitten yksi uusi ongelma lisää.
Se olisi seuraava askel, lopettaa turha puhelimen räpläys, heti kun tulee hiljainen hetki, kuten nyt, kun tulee pikku kakkonen.
 
Jos sen nyt ongelmana haluaa nähdä, mutta pitää sanoa, kyllä on vittu hyvin asiat ihmisillä kun puhelimesta tulee noin iso probleema elämään kun se olis vielä naurettavan helppo korjata. Heitä se puhelin vittuun ja osta paskin näppäinpuhelin.
Sulla on kyl ihana asenne.

Ei oo ihan noin helppoa kun töissä tarvii älypuhelinta ja padia. Oon vaan huomannu et tuhlaan ihan turhaa aikaa luurilla, siitä on tullut tapa josta on vaikea oppia pois
 
Oon vaan huomannu et tuhlaan ihan turhaa aikaa luurilla
Nyt sä tuhlaat aikaa keskusteluun puhelimesta. Mieti nyt oikeesti mikä toi sun ongelma on ja onko sulla mitään ideaa edes keskustella asiasta. Aivan absurdia miten puhelimesta voi tulla noin iso probleema elämään. Se on vittu vaan puhelin, jos se piippaa, anna olla herranjumala. Tai olisko terapeutti paikallaan jos luurin piippaukseen on jotenkin koukussa että se haittaa elämää. En tajuu miten toi edes voi olla noin iso ongelma. Sammuta se kotona. Järjetöntä.
 
Back
Ylös Bottom