Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ostan sit 15 proon. 13 pro saa olla vielä vuoden.
View: https://www.instagram.com/p/CiZ3Bixsne6/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kiitos!Et sä oo vitun hyvässä kunnossa ikäisekseen, sä oot vitun hyvässä kunnossa vaikka kolmekymppiseksi Eli ihan millä mittarilla katottuna vaan
Semmoinen vinkki, että ala pudottaan rasvoja alas tiukalla tekemisellä ja ruokavaliolla viimeistään kun 40v iskee. Sitten pyrit pysymään läpi vuoden siistissä kunnossa. Mulla iho ei roiku sillai kuten tässä iässä alkaa roikkumaan.Mietin kanssa, että olisipa tuossa kunnossa näin 39-vuotiaana Mutta onhan tämä motivoivaa ajatella, että tuokin on mahdollista, eikä tämä ole pelkkää rapistumista vielä hetkeen välttämättä
Miksi?Mylly ja Wilfan keitin talveksi taas jemmaan ja kapselikeitin kellarista tulille.
katso liitettä 247849
Mikä mylly?Mylly ja Wilfan keitin talveksi taas jemmaan ja kapselikeitin kellarista tulille.
katso liitettä 247849
VaihteluaMiksi?
Kitchen aid mylly.Mikä mylly?
Ja nespresso vissii vertuo? Itel kans, se on tosi näppärä arkiaamuihin, mut kyllästyy niihin geneerisen makuisiin kahveihin
Vähän tylsä, lisää infoa.Paras hankinta noin ikinä.
Saa peruskahvit, espressot, lattet, capucciinot,
Okei, en oo youtuben kahvimaailmassa törmänny, näyttää näppärältä.Kitchen aid mylly.
Oli mullakin irtomyllyt ja -masiinat, mutta käytännöllisyys ja laiskuus voitti ja ei ole kaduttanut. Tolla tulee minuutissa takuuvarma espresso esim. ja itse väkräämällä sai ehkä kerran kymmenestä paremman - saatika, jos pitäisi 10 kuppia tehdä, niin mylly&keitin-yhdistelmällä menee puoli tuntia.Tommoset all round masiinat ei oikee sytytä.
Joo, en dumaa missää nimessä.Oli mullakin irtomyllyt ja -masiinat, mutta käytännöllisyys ja laiskuus voitti ja ei ole kaduttanut. Tolla tulee minuutissa takuuvarma espresso esim. ja itse väkräämällä sai ehkä kerran kymmenestä paremman - saatika, jos pitäisi 10 kuppia tehdä, niin mylly&keitin-yhdistelmällä menee puoli tuntia.
Ehkä palaan irtovehkeisiin eläkkeellä, kun on aikaa säätää.
Minkälaista kahvia nuo niinku oikeesti keittää? Jotenki työpaikkojen yms automaatit poikkeuksetta ihan hirveetä kuraa.Paras hankinta noin ikinä.
Saa peruskahvit, espressot, lattet, capucciinot, kuuman maidon/kaakaon ja teevedenkin.
katso liitettä 247853
Se peruskahvi on tosiaan erilaista kuin tavan keittimellä tai pressosta puhumattakaan, mutta hyvällä pavulla 8/10.Minkälaista kahvia nuo niinku oikeesti keittää? Jotenki työpaikkojen yms automaatit poikkeuksetta ihan hirveetä kuraa.