OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Rajuparacordstraps lähetti mulle.

raju.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no katso filttereitä, jokaiselta on silmäpussit filtteröity pois. kännyköissä on ominaisuus: kaunista heti. Lähes jokainen kännykällä otettu kuva on filtteröity ja käsitelty.

Veikkaisin että olet itse ja seuraat huomattavasti nuorempia ihmisiä kuin mitä itse seuraan. Ei aikuiset miehet koe tarpeelliseksi silotella naamaa, eikä suurin osa sitä edes osaa tehdä.

Mitä tuohon viimeiseen lauseeseen tulee jossa toteat että "lähes jokainen kännykällä otettu kuva on käsitelty".

Jos lasket valotusten säätämisen "käsittelyksi" niin sitten näin on. Harvalla puhelimella edes pystyy "käsittelemätöntä" raaka kuvaa suoraan kennolta edes ottamaan. Ja vaikka kuvat olisi kameralla otettuja ja omalla koneella rawina niin ei niitä nyt kovin moneen paikkaan voi jo pelkästään tiedosto koon takia edes julkaista.

Mutta eihän sitä nyt voi kuvan muokkaamiseksi sanoa tekee sen säädön nyt sitten kameran/puhelimen tekoäly tai ihminen lightroomissa.

Veikkaisin että olet itse ja seuraat huomattavasti nuorempia ihmisiä kuin mitä itse seuraan. Ei aikuiset miehet koe tarpeelliseksi silotella naamaa, eikä suurin osa sitä edes osaa tehdä.

Mitä tuohon viimeiseen lauseeseen tulee jossa toteat että "lähes jokainen kännykällä otettu kuva on käsitelty".

Jos lasket valotusten säätämisen "käsittelyksi" niin sitten näin on. Harvalla puhelimella edes pystyy "käsittelemätöntä" raaka kuvaa suoraan kennolta edes ottamaan. Ja vaikka kuvat olisi kameralla otettuja ja omalla koneella rawina niin ei niitä nyt kovin moneen paikkaan voi jo pelkästään tiedosto koon takia edes julkaista.

Mutta eihän sitä nyt voi kuvan muokkaamiseksi sanoa tekee sen säädön nyt sitten kameran/puhelimen tekoäly tai ihminen lightroomissa.

En tiedä mitä NMT-halkoa käytät, mutta sangen monissa nykyluureissa on tämä selfie-kaunistustoiminto joka tekee kaljapummi arskastakin "virheettömän". Mutta sen keinotekoisuuden kyllä huomaa, varsinkin jos tutusta ihmisestä kyse. Oma mielipide että ketä siinä lopulta koitetaan huijata.

En tiedä mitä NMT-halkoa käytät, mutta sangen monissa nykyluureissa on tämä selfie-kaunistustoiminto joka tekee kaljapummi arskastakin "virheettömän". Mutta sen keinotekoisuuden kyllä huomaa, varsinkin jos tutusta ihmisestä kyse. Oma mielipide että ketä siinä lopulta koitetaan huijata.

On varmasti vaikka mitä toimintoja, mutta edelleen tuskin kovin moni aikuinen mies, sellaisia haluaa tai edes osaa käyttää.

En tiedä mitä NMT-halkoa käytät, mutta sangen monissa nykyluureissa on tämä selfie-kaunistustoiminto joka tekee kaljapummi arskastakin "virheettömän".

Minä hämmästyin suuresti, kun ekan kerran huomasin puhelimessani tuon toiminnon. Pitihän sitä kokeilla testimielessä. Lopputulos oli jotain Jeff Goldblumin ja Miina Äkkijyrkän lapsen näköistä. Totesin olevani kauniimpi näin.

On varmasti vaikka mitä toimintoja, mutta edelleen tuskin kovin moni aikuinen mies, sellaisia haluaa tai edes osaa käyttää.
Sitä sanotaan beauty filtteriksi ja se on siis joissain luureissa kameran moodi vain, ei sitä käyttää tartte osata, päälle vain. Melkoinen pehmittäjä se on kyllä. Apple ei ole sitä moodia koskaan luureihinsa laittanut.

Sitä sanotaan beauty filtteriksi ja se on siis joissain luureissa kameran moodi vain, ei sitä käyttää tartte osata, päälle vain. Melkoinen pehmittäjä se on kyllä. Apple ei ole sitä moodia koskaan luureihinsa laittanut.
Ja osassa ei tarvitse laittaa päälle. Vaan vartavasten ottaa pois

Varsinkin naisten somekuvat/ selfiet tuntuu olevan nykyään pelkkää kuvanmuokkausta. On tätä samaa ilmiötä myös miesten kuvissa. Katsokaa vaikka skenen bodareita miten on silmäpussit pois ja iho sileä :ROFLMAO: Lihaksia nuo moodit ei suoranaisesti tietysti kasvata, mutta kyllä ne filtterit siihen kummasti vaikuttaa :LOL:

Lähinnä kyse olikin some/insta yms. käytöksestä jossa tällainen teennäinen, virheetön kiiltokuvamaisuus on hiottu huippuunsa. Mun mielestä käyttäjän 2020vuosi kysymys oli ihan fiksu, ja itse aikuisena ukkona ymmärrän tai sanotaanko paremminkin että tiedostan tämän käytöksen että kaikki ei ole siltä miltä ne näyttää jossain somekuvassa, mutta miten tällaiseen keinotekoisuuteen ja täydellisyyteen pyrkivään poseeraamiseen osaa juniorit suhtautua. Toki onhan näitä julkkiksia ollut jotka ovat tuoneet esille näitä todellisuus vs. tekemällä tehtyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom