OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja haluaisin samalla pahoitella omaa tapaa kirjoitella, se ei ole koskaan henkilökohtaista, vaan tapa keskustella. Ei tosin paras semmoinen.

Imo ei se anteeksipyyntö auta mitään, kaikki on mitä on. Kuten tiedät minäkin saan vitusti paskaa tyylistäni kirjoitella, se olen mä, en mä viitsisi pyydellä sitä anteeksi vaikken kirjoita kuten "olisi oikeaa" Mielummin on oma itsensä kuin aloittaa massan p.nuolennan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos sullekin. Ei tartte poistaa korista. Komissioon vaikuttaa se, miltä sivulta tuli ja mikä on siten viimeisin refe. Eli antaa olla korissa, menee tukulta pois ja pakkiksen kautta takas.
Arvostaisin kovasti jos ihmiset tukisivat Pakkotoistoa ja menisivät tätä kautta.

Ja haluaisin samalla pahoitella omaa tapaa kirjoitella, se ei ole koskaan henkilökohtaista, vaan tapa keskustella. Ei tosin paras semmoinen.
Kyllä tässä meikäläinenki myös joutas peiliin kattoo.

☮☮

Kyllä tässä meikäläinenki myös joutas peiliin kattoo.

☮☮
Ei teidän muiden tartte, te saatte vapaasti kirjoitella, mutta mun pitäis tarkistaa oikeasti ulosantia. Olen kuitenkin paikan vetäjä. Mutta en aina itselleni mitään voi, sen verran on negaa saanut 20 vuoden aikana netissä, että ei vain osaa sitä käsitellä enää normaalisti. Kun siihen kovettuu, niin ajan kanssa sitten taantuu siihen, että ei vain enää ymmärrä onko kaikki se ansaittua.

tarkoitat tätä hetkeä? Kuvissa 14-vuoden takainen kondis.

Laitoin nyt itsekkin linkin kautta tilausta, kun tämän ketjun ansiosta kerrankin muistin.
Jälleen kerran, kiitos suuresti sullekin. Iso kiitos kaikille, olen iloinen kun saan kuulla ja ette tiedä mitä se merkitsee, vaikka se on vain pari euroa sieltä täältä. Mulle rahaa enemmän merkkaa se, että porukka haluaa tukea. Huomenna taas Vihtiin ajelen ja kuvaan Paulin kanssa stilleillä käsitreenin ja selostuksen siitä etusivulle, jos sitten kiitoksena voin teille antaa taas vinkkejä treeniin.

Tää editoidaan keskiviikon striimissä.

Screenshot-2020-04-15-at-1.49.10.jpg

En oo tuota ihmistä koskaan pitäny penaalin terävimpänä kynänä. Näiden viestien toimesta oli pakko katsoa tuota espanjavideota ja itse pääsin kahden minuutin kohdalle kun totesin ettei tee mieli jatkaa enää. Miten joku ihminen voi kirjaimellisesti olla noin saatanan tyhmä?
Katoin hetken minäkin. Ei pystynyt kauempaa.

Kyllä siinä on tyyppi, jolta ei voi kauhalla vaatia. Kun on vain lusikalla annettu.

Ja kannattaa tosiaan huomata, ettei se maksa fitness-tukun asiakkaalle mitään että tukee Pakkotoistoa jauho-ostoissa, menemällä f-tukun sivuille Miken linkistä....... Nämä ovat niitä ilmaisia tapoja tukea skeneä, itse olen käyttänyt myös Nyyssiksen linkkiä f-tukkuun...
Siinä skenen tukemisen sivussa saa sitten Mike autonsakin vaihdettua.

Siinä skenen tukemisen sivussa saa sitten Mike autonsakin vaihdettua.
kyllä, hyvä että pienyrittäjä saa autonsa vaihdettua. tämä on hyvää ja uskaltaisin väittää terveyttäkin edistävää ajanvietettä vierailla pakkotoistolla. tullee lisämotivaatiota omaankin satunnaiseen reenailuun kun täältä vähän lueskelee vinkkejä.

Mitäs mieltä Mike olet siitä, että lähes jokainen somekuva on nykyään photosopattu, filtteröity tai muokattu. Onko se hyvä asia esim. bodyskenelle?
Nuoret nyymit katsoo, että jaa tuollainen kondis, eikä osaa erottaa mitä kuva olisi ilman muokkauksia?

Mitäs mieltä Mike olet siitä, että lähes jokainen somekuva on nykyään photosopattu, filtteröity tai muokattu. Onko se hyvä asia esim. bodyskenelle?
Nuoret nyymit katsoo, että jaa tuollainen kondis, eikä osaa erottaa mitä kuva olisi ilman muokkauksia?
Ei niitä lihaksia isommaksi millään filtterillä saa. Värikorjaukset taas on aivan ok, koska mikään ei ole tylsempää kuin peruskännykkäkuva. Meitsin aamupaino 102kg.

117A5429.jpg

Kenellä näin on? Itse en ainakaan usein nää mitään kovin rajusti muokattuja kuvia.
Naiset toki silottelee kasvojansa, mut ei ainakaan minun seuraamani miehet näytä kuviaan millään lailla muokkaavan.

Tee lähiaikoina Testotimon kanssa podcast jossa mm. läpikäytte ja pureksitte perusteellisesti teston perseelleen menneen avioliiton syineen, lisäksi kuulumiset siitä 400-500 k€ kivitaloprojektista missä vaiheessa se on menossa. Läpikäytte myös todennäköiset syyt miksi Vatanen ei enää pitkään aikaan ole halunnut testoa videoihinsa mukaan 😁
En yhtään ihmettele jos Vatasta ei kiinnosta kun taitaa paljon testo pyöriä elämänkoulu Niilon kanssa

Kenellä näin on? Itse en ainakaan usein nää mitään kovin rajusti muokattuja kuvia.
Naiset toki silottelee kasvojansa, mut ei ainakaan minun seuraamani miehet näytä kuviaan millään lailla muokkaavan.
no katso filttereitä, jokaiselta on silmäpussit filtteröity pois. kännyköissä on ominaisuus: kaunista heti. Lähes jokainen kännykällä otettu kuva on filtteröity ja käsitelty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom