OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tee lähiaikoina Testotimon kanssa podcast jossa mm. läpikäytte ja pureksitte perusteellisesti teston perseelleen menneen avioliiton syineen, lisäksi kuulumiset siitä 400-500 k€ kivitaloprojektista missä vaiheessa se on menossa. Läpikäytte myös todennäköiset syyt miksi Vatanen ei enää pitkään aikaan ole halunnut testoa videoihinsa mukaan 😁

Toivottavasti nimimerkissä oleva 81 ei viittaa syntymävuoteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
statue.jpg

Tee lähiaikoina Testotimon kanssa podcast jossa mm. läpikäytte ja pureksitte perusteellisesti teston perseelleen menneen avioliiton syineen, lisäksi kuulumiset siitä 400-500 k€ kivitaloprojektista missä vaiheessa se on menossa. Läpikäytte myös todennäköiset syyt miksi Vatanen ei enää pitkään aikaan ole halunnut testoa videoihinsa mukaan 😁

Tollasta käyny testolle?
Tosin ei yllätä kaveri vaikuttaa todella leuhkalta ja lapselliselta tapaukselta, joka videon saa skipata missä testo on, ei vaa pysty kattoa, kaveri vaikuttaa olevan niin itseänsä täynnä.

Viimeksi muokattu:
Tollasta käyny testolle?
Tosin ei yllätä kaveri vaikuttaa todella leuhkalta ja lapselliselta tapaukselta, joka videon saa skipata missä testo on, ei vaa pysty kattoa, kaveri vaikuttaa olevan niin itseänsä täynnä.
Ite en TestoTimon tuotantoa seuraa, mutta nyt näiden viimeisimpien viestien jälkeen mielenkiinto heräs ja pistin kolmen viikon takaa Espanjan videon pyöriin. 4minuuttia pysty kattoon, sit alko vitutuskäyrä kohoon jo niin suureks, että piti lopettaa:woot:

Meitsilläkin oli ostoskorissa jo treenikengät valmiina mut poistin ja menin varmuuden vuoks pakkiksen kautta ja pistin tilaten uusiks. (fitnesstukku)
Kiitos sullekin. Ei tartte poistaa korista. Komissioon vaikuttaa se, miltä sivulta tuli ja mikä on siten viimeisin refe. Eli antaa olla korissa, menee tukulta pois ja pakkiksen kautta takas.
Arvostaisin kovasti jos ihmiset tukisivat Pakkotoistoa ja menisivät tätä kautta.

Ja haluaisin samalla pahoitella omaa tapaa kirjoitella, se ei ole koskaan henkilökohtaista, vaan tapa keskustella. Ei tosin paras semmoinen.

Ja kannattaa tosiaan huomata, ettei se maksa fitness-tukun asiakkaalle mitään että tukee Pakkotoistoa jauho-ostoissa, menemällä f-tukun sivuille Miken linkistä....... Nämä ovat niitä ilmaisia tapoja tukea skeneä, itse olen käyttänyt myös Nyyssiksen linkkiä f-tukkuun...

Ite en TestoTimon tuotantoa seuraa, mutta nyt näiden viimeisimpien viestien jälkeen mielenkiinto heräs ja pistin kolmen viikon takaa Espanjan videon pyöriin. 4minuuttia pysty kattoon, sit alko vitutuskäyrä kohoon jo niin suureks, että piti lopettaa:woot:

En oo tuota ihmistä koskaan pitäny penaalin terävimpänä kynänä. Näiden viestien toimesta oli pakko katsoa tuota espanjavideota ja itse pääsin kahden minuutin kohdalle kun totesin ettei tee mieli jatkaa enää. Miten joku ihminen voi kirjaimellisesti olla noin saatanan tyhmä?

Tämä oli hyvä tietää. Seuraava tilaus siis tätä kautta(y)
Kiitos kovasti, mä tulen niin iloiseksi kun saan myös tukea. Kun mä teen sisältöä, niin ne menee melkein kaikki miinuksella bensoineen jne. Niin on tosi kiva jos sitten jengi tukee ja varmistaa että jatkossakin tulee stillejä jne.
Moi Mike!

Millasen hh-tankkauksen tekisit jos olisit dietillä ja kuinka usein?
Se vähän riippuu miten tyhjää kroppa, mutta kyllä mä semmoista paria viikkoa pitäisin välinä jos oikeesti menee vahvalla miinuksella. Ja puhdasta ruokaa sitten tankkauksessa, toimii parhaiten metabolian osalta. Eri hiilarin lähteitä.
Ja kannattaa tosiaan huomata, ettei se maksa fitness-tukun asiakkaalle mitään että tukee Pakkotoistoa jauho-ostoissa, menemällä f-tukun sivuille Miken linkistä....... Nämä ovat niitä ilmaisia tapoja tukea skeneä, itse olen käyttänyt myös Nyyssiksen linkkiä f-tukkuun...
Ei maksa joo yhtään enempää jos menee tukilinkkien kautta.
Mike, osaatko erottaa vuosien kokemuksella kuka on natu ja kuka ei?
Aika monessa tapauksessa joo, mutta vaatii melkolailla luonnossa näkemisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom