OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Lähinnä kyse olikin some/insta yms. käytöksestä jossa tällainen teennäinen, virheetön kiiltokuvamaisuus on hiottu huippuunsa. Mun mielestä käyttäjän 2020vuosi kysymys oli ihan fiksu, ja itse aikuisena ukkona ymmärrän tai sanotaanko paremminkin että tiedostan tämän käytöksen että kaikki ei ole siltä miltä ne näyttää jossain somekuvassa, mutta miten tällaiseen keinotekoisuuteen ja täydellisyyteen pyrkivään poseeraamiseen osaa juniorit suhtautua. Toki onhan näitä julkkiksia ollut jotka ovat tuoneet esille näitä todellisuus vs. tekemällä tehtyjä.

Tuo on täysin totta naisten kohdalla ja ilmeisesti joidenkin nuorten miesten.
Mutta edelleen pointtini oli että varmasti todella harva AIKUINEN MIES (+30v) tuota tekee.

Mitä nuoriin tulee niin Uskoisin että nuoret ymmärtää tuon todellisuus ws. Ig paremmin kuin me vanhemmat.
Nuoret on eläneet tuossa mailmassa miltei koko ikänsä ja meille vanhemmille ihmisille se on tullut vastaan vasta myöhemmin elämässä.

Vähän vastaavasta asia (jota on myös jonkun verran tutkittu) on se että jos nuori tai nuorehko ihminen näkee jonkun "uutis sivuston" jutun se suhtautuu siihen kriittisesti. Koska on tottunut vale uutisiin.
Vanhus joka näkee "uutisen" taas uskoo sokeasti kaiken mitä "uutisessa" sanotaan. Koska hänen elämästään suurimman osan aikaa uutiset on ollu totta, ja pään kääntäminen nyky aikaan vie aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä oli tekemistä. 2.5h väsäsin striimissä.

honda4.jpg

Oli hyvää settiä toi uusi video! Jos viikon laittaa pakettiin, niin >20min olisi ihan jees pituus. Tässä ei ehtinyt aamupalaa syödä kokonaan, ennen kuin video loppui.

Katotaan vielä miten se vajaassa viikossa pärjää muiden videoiden rinnalla ja päätetään sitten teenkö lisää.

Myös mun mielestä oli hiton hyvä video ja näyttänee kiinnostavan jengiä kun kivasti katselukertoja pariin päivään?

Toi on kiva juttu kun ihmiset pääsee tutustumaan sinuun tuon kaltaisten videoiden kautta, mulle ainakin välittyy susta ihmisenä ihan erilainen kuva, kuin pakkiksen kirjoitusten kautta.

Mä uskon että skenen suosituimman SoMettaja Vatasen suosio perustuu siihen, että päästää videoissa jengin tosi lähelle itseään, jolloin katselija kokee tuntevansa videon henkilön. Joku kysyi Vataselta Q&A:ssa saako Vatanen vielä liikkua kadulla rauhassa :D

@Mike
Muistako väärin että teitkö videon kun fotoshoppasit tuon moottoripyörä kuvan? Ja jos teit niin löytyykö se jostain?
Kiitos
Twitchin striimit jää näkyviin ja ne voi katsoa jos on kanavan tilaaja, viimeisin mopoeditti ei siellä ole. Tänään shopataan striimissä AMG GTS jonnekin.

Myös mun mielestä oli hiton hyvä video ja näyttänee kiinnostavan jengiä kun kivasti katselukertoja pariin päivään?

Toi on kiva juttu kun ihmiset pääsee tutustumaan sinuun tuon kaltaisten videoiden kautta, mulle ainakin välittyy susta ihmisenä ihan erilainen kuva, kuin pakkiksen kirjoitusten kautta.

Mä uskon että skenen suosituimman SoMettaja Vatasen suosio perustuu siihen, että päästää videoissa jengin tosi lähelle itseään, jolloin katselija kokee tuntevansa videon henkilön. Joku kysyi Vataselta Q&A:ssa saako Vatanen vielä liikkua kadulla rauhassa :D
Oon mä tässä nyt kuvannut seuraavaa videota, on vain erilaista tämmöistä tehdä kun sekoittelen kameroita ja kuvaan pitkin viikkoa pätkiä. Eikä nää mun kamerat kuitenkaan ole mitään taskussa pidettäviä. Sitten taas kuvauksissa on pikku canoni kiinni stilleissä, joten sillä ei pätkää saa otettua, isoa canonia ei kovinkaan moni osaa käyttää, niin sitten annan nille iphonen ja saavat sillä making offia ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom