OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Myös mun mielestä oli hiton hyvä video ja näyttänee kiinnostavan jengiä kun kivasti katselukertoja pariin päivään?

Toi on kiva juttu kun ihmiset pääsee tutustumaan sinuun tuon kaltaisten videoiden kautta, mulle ainakin välittyy susta ihmisenä ihan erilainen kuva, kuin pakkiksen kirjoitusten kautta.

Mä uskon että skenen suosituimman SoMettaja Vatasen suosio perustuu siihen, että päästää videoissa jengin tosi lähelle itseään, jolloin katselija kokee tuntevansa videon henkilön. Joku kysyi Vataselta Q&A:ssa saako Vatanen vielä liikkua kadulla rauhassa :D
Mitä se vastas?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraavaa random videoo tekemässä.

Screenshot 2020-04-18 at 18.24.06.png
Screenshot 2020-04-18 at 18.22.55.png
Screenshot 2020-04-18 at 18.22.47.png

On nyt pari päivää ollu aika isoja nää mainokset, ei vissiin oo tavallista......

Liitteet

• mainos.jpg
    mainos.jpg
    170 KB · Katsottu: 161
  • mainos2.jpg
    mainos2.jpg
    128,6 KB · Katsottu: 155
Mitä mieltä Mike on tosta Thorin 470 videosta eiliseltä?

Katos siel oli suorinjaloin vetoakin. Parhaita takareisi liikkeitä mun mielestä. Onko Mike Heinosen Tommista mitään havaintoa? Jotain videoo oli jossain vaiheessa muistaakseni viritteillä.

Katos siel oli suorinjaloin vetoakin. Parhaita takareisi liikkeitä mun mielestä. Onko Mike Heinosen Tommista mitään havaintoa? Jotain videoo oli jossain vaiheessa muistaakseni viritteillä.
Ei oo Tommista mitään kuulunut.

Mielummin näitä katselee kuin pelkkiä reenivideoita. Täs sopivasti vähän kaikkea.
Sit taas jos mä teen vain näitä, niin kuka enää tekee treenivideoita Suomessa? Kyllä mun on tehtävä niitäkin.

Sit taas jos mä teen vain näitä, niin kuka enää tekee treenivideoita Suomessa? Kyllä mun on tehtävä niitäkin.
Toki treenivideoitakin kandee tehdä kyllä niitäkin mielellään katsoo mutta näitä katselee myös mielellään missä on vähän muutakin kuin treenaamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom