CBB Olli Kaminen

Yrittääkö porukka ujosti kysellä, että onko roinahistoriaa ? Esim Utti, Kuronen ja Heikkinen on tehnyt aika selväksi ettei ole, ja jos on kisannut kehopuolella niin ilman, että asiaa kommentoi niin voi tulla turhia epäilyksiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä teistä, minusta tuo on mielenkiintoista että Olli kävi jo Kehonrakennuksessakin kisaamassa ja on nyt CBBssä... :D

Joo, tosiaan kusitesteissä ollaan käyty ja antidoping-sopimukset kirjoitettu+ Myor'sin tiimiläisenä kilpailleena tiimin vastaavanlaisen doping-sopimuksen allekirjoittanut...

Edittiä: vuoden 2006 nuorten kisakunnolla oltaisiin oltu todennäköisesti viimeisiä tämän kevään Junnu-Classicissa. Tosin en olisi mahtunut todennäköisesti painorajoihin sillä kondiksella, sen verta oli vielä rasvaa päällä.

Komea ja symmetrinen kroppa

Kerro vähä treenihistoriaa ja minkälaisella jaolla treenailet? Ja muutenkin jos viitsit valottaa treenejä, erikoistekniikat jne. Entä ruokapuoli, onko jotain erityistä mihin kiinnität huomiota?

Thanks,

Kerro vähä treenihistoriaa
Oma treenihistoria on hyvin perinteinen. Eli innostuin suht. nuorella iällä käymään kuntosalilla, tarkalleen ottaen päivälleen 14-vuotiaana, eli nyt puolet elämästä. Kaikennäköisiä Bodaus-lehtiä oli vuoden verran tullut luettua ennen kuin sain ekan kerran mennä salille. Treenit aivan täysin perus nelijakoista aina ihan vuoteen 2006, jolloin siis (kavereiden innoittamana) koitin nuorissa kisaamista. Jälkeenpäin toki olihan se virhe mennä bodaus-sarjaan, koska fysiikka ei ollut tuollon edes siedettävää Classic-tasoa. Classic oli tosin nuori laji vielä tuohon aikaan ja valitsin nuorten bodauksen lähinnä siitä syystä, että olin täyttänyt juuri 19-vuotta ja kuvittelin että olisin mukamas jotenkin valmis lavoille...

Minkälaisella jaolla treenailet? Ja muutenkin jos viitsit valottaa treenejä, erikoistekniikat jne.
Mulla on aina ollut kroppa kuin kahdesta palasta tehty; yläkroppa kasvaa oikeasti suht. helposti kauttaaltaan, kun taas jalat (kokonaisuudessaan) ei tahdo kasvaa sitten niin millään. Joten tästä syystä vuodesta 2008, kun pääsin (kuin ihmeen kaupalla) Hulkin valmennukseen, noita jalkoja on laitettu treenissä tärkeysjärjestykseen. Tästä huolimatta seitsemän vuoden jalka priorisaatiolla en ole saanut koipia yläkropan tasolle. Jalat on siis edelleen pääpointti treeneissä. Erikoistekniikoita (lähinnä pudotussarjat, rest-pauset, pakkotoistot) tulee käytettyä maltillisesti, yleensä vähän ennen keventelyä. Dietillä en käytännössä tee erikoistekniikoita.

Entä ruokapuoli, onko jotain erityistä mihin kiinnität huomiota?
Safkapuolesta olen ollut erittäin kiinnostunut aina ensimmäisten diettiyritysten kautta, eli vuodesta 2006. Laskenkin aina safkat tarkasti ympäri vuoden, dietit/offit. Tuo on helpottanut sitä, että mun on ylipäätään mahdollista päästä kireäksi. Luonnostaan saan helposti massaa, joka on osoittautunut, että oma kroppa varastoi myös rasvaa helposti. Safkojen makroja säädellään aika ajoin, suht. maltillisesti. Samoin kaloreita joko pudotellaan tai nostellaan suht. maltillisesti, eli ihan tavallista bodaussafkailua. Lisäravinteet on kulmakivi treenin ympärillä, muuten mennään tavallisilla bodysafkoilla (kanaa, lihaa, riisiä, perunaa, raejuustoa, kaurahiutaleita…)

Loppuun sanoisin, että paljon olen oppinut ihan Pakkikselta (loistava forum). Yli kymmenen vuotta olen lukenut saittia käytännössä päivittäin, vähemmän tullut kirjoiteltua. Eli olen ihan perus pakkislainen. Mm. Hulkkia, Markku Tikkaa ja Jto:ta tulee luettua täältä kuin kuka tahansa muukin.

Menitkö natikkana kehopuolella vai oliko ''lisäravinteita'' käytössä?

Ihan natikkana menin nuorten sarjaan, se kondis tosiaan oli suht. massiivinen yläkropan osalta, jalkoja ei käytännössä ollenkaan ja rasva% suurinpiirtein samaa tasoa mistä aloitin tämän kevään kisojen dietin. Tosin ihan ymmärrettävää että porukka on skeptinen, jos on käynyt kehopuolella, joskin aika surkuhupaisassa kunnossa ja vipan sijan pokkaamassa.

Mitkä ovat suunnitelmat tulevaisuuden suhteen?

Kisaillaan vielä, tosin ei hetkeen.

Pakko tulla Ollin kaverina vähän puoltamaan, kun Olli on itse sen verran kiltti, että ei haistata vittuja suoraan :) Eli tosiaan 2006 Olli kävi junnujen bodauksessa kisaamassa, koska tolloin ei ollut cbb-junnuja ja ylipäätänsä CBB:kin oli ollut muistaakseni suomessa vasta vuoden. Kireeksihän ei itseoppinut 19v Olli päässyt,mutta olisi edes semi-kireenä pokannut kullan tolloin mallikkaana kuin perkele. Ärsyttää suunnattomasti kun nettitunnuksen takaa kyseenalaistetaan puhtautta,kun Ollin tuntiessaan kaikille tulisi hyvin nopeaa selväksi, että kuinka omistautunut ja rehti kaveri on kyseessä. Mainitaan nyt ihan muuten vain omistautumisesta sen verran, että kun me poikien kanssa yläasteella käytiin nopeaa ruokkiksella syömässä ja lähdettiin sitten röökille, kävi Olli kotona mopolla/kevarilla syömässä kanaa ja riisiä...joka päivä. Kerrotaan vielä sen verran noista käsistä, että ei ole tosiaan tehnyt suoria sarjoja lapasille pariin vuoteen kuin muutaman ja nekin näin kisojen alla. Eli potentiaalia olisi noissa hanskoissa vaikka mihin ja ovat luonnossa kohtuu tyrmäävät!

Ps. suuri kiitos vielä Ollille,joka auttoi mua nuorena heiluttelemaan painoja oikein ja neuvoi aina kysymättäkin

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. vihaajille keskari :)

Juu kisas joskus nuorena bodauksessa, päästäisiinkö siitä yli? Kuka tahansa muukin olisi voinut.

En juurikaan ostele mitään lehtiä, mutta vuonna 2010 ostin Body-lehden ihan vaan sen vuoksi, kun oli Kamisesta siinä juttua, treeneistä yms.. Hän oli juuri voittanut jotkut CBB-kisat. Nyt kun huomasin, että hän on taas astumassa lavoille, niin olin pitkästä aikaa kiinnostunut seuraamaan CBB-kisat. Ihan helvetin siisti fysiikka, kovimmat hanskat mielestäni ja hyvä poseeraaja!

Jos Olli luet tämän, niin koita jatkossakin pysyä hieman tuollaisena mystisenä hahmona ja äläkä liikaa kirjoittele kaikesta, että mitä puuroa olet tänään syönyt ja kuinka paljon viime yönä nukuit. Ihan liikaa on sellaista väsynyttä paskaa jo juutuupit ja blogit pullollaan ja sitten joutuu näille pakkiksen sankareille vastailemaan noihin tyhmiin kommentteihin. Arvostan tuollaista nöyrää asennetta ja sitä, että keskitytään siihen treenaamiseen, eikä kameran edessä keikistelyyn. :D

Tsemppiä! :)

Tossa 2006 Turun kuvat.

Liitteet

• Turku2006body20.jpg
    Turku2006body20.jpg
    103,2 KB · Katsottu: 2 121
  • Turku2006body19.jpg
    Turku2006body19.jpg
    94,6 KB · Katsottu: 1 929
  • Turku2006body18.jpg
    Turku2006body18.jpg
    102 KB · Katsottu: 2 282
  • Turku2006body17.jpg
    Turku2006body17.jpg
    89,4 KB · Katsottu: 2 089
  • Turku2006body16.jpg
    Turku2006body16.jpg
    85 KB · Katsottu: 1 734
Olen kyllä tottunut duunin (markkinointi) kautta siihen, että näkyvyys lisää aina kaikenlaista keskustelua. Jatkossa jatkan varmasti itse kirjoittelua saitille vanhalla, suht. harvalla tavalla. Mutta olihan se nyt pakko jotain kirjoittaa, kun kerran itsestä kerran elämässä otettiin ilmaiseksi maailmanluokan kuvat ja oma thread pykättiin pystyyn saitille jota olen lukenut 16-kesäisestä lähtien.

Ps. Itseäkin ihan pelottaa noi ilmeet noissa kuvissa, muistaakseni jänskätti niin kovasti lavalla, että unohdin tyystin sitten hymyillä :) Ja tuolta näyttää kun nousee lavoille offi-rasvoissa, ja vain parhaita lihasryhmiä treenanneena :)

Ootko kuullu herrasta Peter Wilenius? Miten onkaan mahollista kisata kehonrakennuksessa ja seuraavassa kisassa cbb:ssä? Uskomatonta

Kisashan Robert Nitz ekaks cbb:ssä, sitten kehonrakennuksessa 2014 syksyllä -90kg ja nyt 2015 keväällä miesten fysiikassa, on vielä 5 krt testattu tuona aikana, viimeks keväällä -15.. Kyllä siellä natikoitakin on joukossa, mutta harvassa ne kehonrakennuksessa vaan on. Silti classikkiukot pääasiassa on siistimässä ja viimeistellymmässä kunnossa, kuin aineita käyttävät kehonrakentajat. Ollille tsemppiä ja menestystä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom