Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä teistä, minusta tuo on mielenkiintoista että Olli kävi jo Kehonrakennuksessakin kisaamassa ja on nyt CBBssä... :D
Oma treenihistoria on hyvin perinteinen. Eli innostuin suht. nuorella iällä käymään kuntosalilla, tarkalleen ottaen päivälleen 14-vuotiaana, eli nyt puolet elämästä. Kaikennäköisiä Bodaus-lehtiä oli vuoden verran tullut luettua ennen kuin sain ekan kerran mennä salille. Treenit aivan täysin perus nelijakoista aina ihan vuoteen 2006, jolloin siis (kavereiden innoittamana) koitin nuorissa kisaamista. Jälkeenpäin toki olihan se virhe mennä bodaus-sarjaan, koska fysiikka ei ollut tuollon edes siedettävää Classic-tasoa. Classic oli tosin nuori laji vielä tuohon aikaan ja valitsin nuorten bodauksen lähinnä siitä syystä, että olin täyttänyt juuri 19-vuotta ja kuvittelin että olisin mukamas jotenkin valmis lavoille...Kerro vähä treenihistoriaa
Mulla on aina ollut kroppa kuin kahdesta palasta tehty; yläkroppa kasvaa oikeasti suht. helposti kauttaaltaan, kun taas jalat (kokonaisuudessaan) ei tahdo kasvaa sitten niin millään. Joten tästä syystä vuodesta 2008, kun pääsin (kuin ihmeen kaupalla) Hulkin valmennukseen, noita jalkoja on laitettu treenissä tärkeysjärjestykseen. Tästä huolimatta seitsemän vuoden jalka priorisaatiolla en ole saanut koipia yläkropan tasolle. Jalat on siis edelleen pääpointti treeneissä. Erikoistekniikoita (lähinnä pudotussarjat, rest-pauset, pakkotoistot) tulee käytettyä maltillisesti, yleensä vähän ennen keventelyä. Dietillä en käytännössä tee erikoistekniikoita.Minkälaisella jaolla treenailet? Ja muutenkin jos viitsit valottaa treenejä, erikoistekniikat jne.
Safkapuolesta olen ollut erittäin kiinnostunut aina ensimmäisten diettiyritysten kautta, eli vuodesta 2006. Laskenkin aina safkat tarkasti ympäri vuoden, dietit/offit. Tuo on helpottanut sitä, että mun on ylipäätään mahdollista päästä kireäksi. Luonnostaan saan helposti massaa, joka on osoittautunut, että oma kroppa varastoi myös rasvaa helposti. Safkojen makroja säädellään aika ajoin, suht. maltillisesti. Samoin kaloreita joko pudotellaan tai nostellaan suht. maltillisesti, eli ihan tavallista bodaussafkailua. Lisäravinteet on kulmakivi treenin ympärillä, muuten mennään tavallisilla bodysafkoilla (kanaa, lihaa, riisiä, perunaa, raejuustoa, kaurahiutaleita…)Entä ruokapuoli, onko jotain erityistä mihin kiinnität huomiota?
Menitkö natikkana kehopuolella vai oliko ''lisäravinteita'' käytössä?
Mitkä ovat suunnitelmat tulevaisuuden suhteen?
Löytääkö joku Ollin kisakuvia tuosta 2006 Turun kisasta? Yritin kaivaa mutta vähän vaikeaa tunnistaminen.
Kiva että kuulee kehonrakennuksessa natikkojenkin kilpailevan ""Ihan natikkana
Kiva että kuulee kehonrakennuksessa natikkojenkin kilpailevan ""
Ootko kuullu herrasta Peter Wilenius? Miten onkaan mahollista kisata kehonrakennuksessa ja seuraavassa kisassa cbb:ssä? Uskomatonta