Täytyy kyllä olla täysin todellisuudesta irtaantunut henkilö, jos uskoo Trumpin sanomisia. Trump todistetusti päästelee suustaan ihan mitä sattuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Espooseen on asiaa vain kun en halua että rakas menee metrolla.
??Pelkäättekö minua?
Sulla on välillä todella outoja viestejä. Miten toi liittyy suhun?Pelkäättekö minua?
Kuka nyt ei judohemmoa pelkäis xdSulla on välillä todella outoja viestejä. Miten toi liittyy suhun?
Soundi parempi, ovat sanoneet että melkoisen iso ero.Hienoja ovat duunatut. Itsellä on noi edellisen version Air podsit. Miettiny et pitäskö päivittää noihin pro versioihin mut onkohan niin paljon paremmat et järkee lähtee päivittämään.
Ite laittanu matkatavaravakuutukseen... Omavastuu 0e ja ainahan noi matkalla menee rikkiSuatana. Puhelimen näyttö crack ku putos. Mitenkähän menee kotivakuutuksen kanssa kun firmalle ostettu? No tilattu 11 pro vihdoin.
Ehkä se pitäs itse kokeilla kuinka iso ero se on. Noissakin nykyisissäkin on mun mielestä erikoisen hyvä soundi noin pieniksi.Soundi parempi, ovat sanoneet että melkoisen iso ero.
Mitä nyt palstaa pidempään lukeneena olen miettinyt, oletko narsisti? Oletko saanut kenties diagnoosin? Auttaisi ymmärtämään käytöstäsi jossa et ole koskaan väärässä.