Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Renkaat vaihtoon ens ma. Oli kyllä erikoisin talvi mitä koskaan elämässäni nähnyt, stadissa ei lunta kun pari tuntia koko talven aikana.
No toivotaan ettei mitään lopullista iskua taloudelle tule.Jos tuolla ulkona saa vielä liikkua?
No toivotaan ettei mitään lopullista iskua taloudelle tule.
Muutamista pakoista kuullut miten vuokranantaja ei tule vastaan yhtään eikä edes kiinnosta, vaan nakuttaa vuokraa vaikka perintään saakka. Ja perintätoimistoa ei kiinnosta pätkääkään onko yrittäjä esim menettänyt kaikki tulonsa. Ei tää kauaa voi tämmöisenään jatkua, maksimissaan kuukauden.Todella sormet ristissä toivotaan. Jenkeistä kuului jo positiivisia uutisia, että hoito ei voi olla pahempi kuin sairaus. Lock downia aletaan siellä talouden ehdoilla purkamaan mahdollisesti jo viikon kuluttua.
EIhän siellä ole koko tauti viellä edes kunnolla käynnistynyt!! Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä siellä kirjoitellaan ja julkaistaan . New York ainoa osavaltio missä epidemia edes jollakin tapaa käynnistynyt. Kalifornia, Washington, Louisiana, Illinois ja Michigan alkuvaiheessa. Muissa ei ole vielä edes starttilaukausta ammuttu.Todella sormet ristissä toivotaan. Jenkeistä kuului jo positiivisia uutisia, että hoito ei voi olla pahempi kuin sairaus. Lock downia aletaan siellä talouden ehdoilla purkamaan mahdollisesti jo viikon kuluttua.
Hyvä kuva. Onko tuossa oikeasti tuommoinen lerssi maskin ja filtterin välissä ? Mikähän tuon funktio on ?
Liian pitkä asia selitettäväksi ja osa jäisi varmasti kertomattakin. Kirjoita Youtubeen hauiksi "Why did gas masks have hoses?" ja katsoa video. En muistanut saako tänne suoraan linkata videota.Hyvä kuva. Onko tuossa oikeasti tuommoinen lerssi maskin ja filtterin välissä ? Mikähän tuon funktio on ?
EIhän siellä ole koko tauti viellä edes kunnolla käynnistynyt!! Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä siellä kirjoitellaan ja julkaistaan . New York ainoa osavaltio missä epidemia edes jollakin tapaa käynnistynyt. Kalifornia, Washington, Louisiana, Illinois ja Michigan alkuvaiheessa. Muissa ei ole vielä edes starttilaukausta ammuttu.
Mulla on kotona vaan sellainen letkuton naamari, intin poistoja. Ihan käyttämätönkin. Toistaiseksi.Liian pitkä asia selitettäväksi ja osa jäisi varmasti kertomattakin. Kirjoita Youtubeen hauiksi "Why did gas masks have hoses?" ja katsoa video. En muistanut saako tänne suoraan linkata videota.
Ne vain ei liikennöi ilmeisesti rajojen yli. Mua ei haittaa, pääsen silti Hankoon asti, Porvoo, Vihti. Kaikki alueella. Ei sillä että nyt asiaa Hankoon olisi, mutta Uusimaa on iso alue. En mä liiku kun Espoon ja stadin väliä autolla. Ja nyt siat sitten miinottaa teitä kameroilla kun ihmiset liikkuu enemmän autoilla julkisten sijaan. Sain jo sakot kun jonkun 80->60 työmaan merkin perään oli heti kamera-auto. Ja Espooseen on asiaa vain kun en halua että rakas menee metrolla.Uusimaa sitten eristetään, kait. Itse en siellä asu, mutta laittaako ne rautatien ja moottorien poikki jossain Hyvinkään kohdalla??
Varsinkaan jos tulee Trumpan suusta
Miksi ne poikki pitäisi laittaa? Välttämätön liikenne on kuitenkin sujuttava, kuten tavaraliikenne, pelastusajoneuvot, välttämätön työpaikkaliikenna. Eristäminen tarkoittaa sitä että se liikkuminen kielletään lain avulla. SItä sitten noudatetaan ja jos ei noudata niin siitä on sanktiot. Ei suomessa aleta mitään barrikaadeja rakentamaan.Uusimaa sitten eristetään, kait. Itse en siellä asu, mutta laittaako ne rautatien ja moottorien poikki jossain Hyvinkään kohdalla??
Nyt hei valoja päälle!! https://en.wikipedia.org/wiki/Veracity_of_statements_by_Donald_TrumpNiinpä. Mitä sitä maailman vaikutusvaltaisinta miestä uskomaan saati kuuntelemaan.
Niinpä. Mitä sitä maailman vaikutusvaltaisinta miestä uskomaan saati kuuntelemaan.