OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kokeillut melkein kaikkia varteenotettavia true wireless kuulokkeita (sennheiser, sony, b&o, jabra 65,75, airpod, beats pro wireless) ainoat mitä en ole on airpod proot.
Käteen ovat jääneet kokeilujen jälkeen sennheiser momentumit jotka mielestäni ovat parhaat musiikin kuunteluun ja sopivat omiin korviin parhaiten. Näistäkin uusi malli ihan äsken saapunut kauppoihin ja niissä myös vastamelutoiminto. Voisin veikata että ovat parhaat markkinoilla tällä hetkellä.
Kohta tulee myös uudet sonyt joten sieltäkin voi tulla yllätys. Kovasti on kehuttu Sonyn tänhetkisiä mutta eivät pysyneet korvissani hyvin, tulevat aika paljon ulos korvista koonsa puolesta ja paino vääntää ne hieman irti ja samalla basso häviää täysin.
Noista mitä olen kokeillut niin ainoastaan beats pro wt pysyvät korvissa treenin aikana, ne ei liiku mihinkään eikä tarvii asetella uudestaan treenin aikana vaikka tekisi mitä. En ole aikaisemmin välittänyt beatseistä mutta nämä ovat oikeasti hyvät ja treeneihin parhaat.
Mielestäni salille tarvii omat napit ja sitten musiikin yms kuunteluun toiset jos ei halua isoja kompromisseja tehdä. Toki esim sennheiserin langalliset ie80set jotka samassa hintaluokassa lyö noi momentumit 10-0 äänenlaadussa mutta niitä käytän nykyään vain töissä tietokoneen kanssa, luurin kautta ei jaksa johtojen kanssa leikkiä.

Mulla on Sekun ie80, sitten Denonin langalliset. Bosen sportit ja nyt noi Applen. Käytettävyydeltään Applet aivan ylivoimaiset ja hiljalleen aina liikun mieluumin huomaamattomaan käytettävyyteen kuin absoluuttiseen soundiin. Tosin noi on verrattain hyväsoundiset onneksi.

Onkohan miulla joku häikkä, kun tuo "alert" homma ei reagoi aina, vai onko muutkin törmännyt tähän ongelmaan?

Ei siis vaikuta ikävästi, voihan ne itseä kiinnostavat ketjut käydä manuaalisesti katsastamassa, mutta hyvä lisä tuo ilmoitus kun joku kiinnostava ketju aktivoituu.

Onkohan miulla joku häikkä, kun tuo "alert" homma ei reagoi aina, vai onko muutkin törmännyt tähän ongelmaan?

Ei siis vaikuta ikävästi, voihan ne itseä kiinnostavat ketjut käydä manuaalisesti katsastamassa, mutta hyvä lisä tuo ilmoitus kun joku kiinnostava ketju aktivoituu.
Mä en ole huomannut ite mitään.

Jos hinta/laatu yhtään on painoarvona niin vahva suositus JBL:lle. Saa Airpodsit kuulostamaan lähes vitsiltä. Toki Airpodsit on mukavammat korvissa, imo.
Noissa JBL:ssä on oikeasti ihan hyvä soundi. Jopa hifimielessä. Äänikuva nyt on sitä mitä napeilta voi odottaa, sehän on selvä tietty.
Itse kun hankin noi maksoivat silloin vielä 179e.

Tossa testissa on Airpodsit, ei proot.
Tuolla testissä pro. Parannusta on tullu näemmä kyllä vs Airpods ainakin bassotoiston osalta.
Ja onhan Applen napit Applen luurin kanssa käytettävyydeltään omassa kastissaan kyllä.
Itse lopetin musan kuuntelun salihommissa tyystin, keskittyminen parani paljon. AKG:n vanhat 845:t otin kävelylenkeille takas käyttöön, napit alkoi kyrpimään.
Josko vika sit kuitenkin JBL:n istuvuudessa...

Viimeksi muokattu:
Noi olis myynnissä jos joku haluaa ostella.

IMG_0838.jpg

Joo pakko vaan asennoitua että nyt oltava iisisti. Meillä viimevuosina ollu jo alkutalvesta kesän pidempi reissu suunniteltuna. Nyt oli muuttuvia tekijöitä kuviossa, niin oli tarkoitus klousata vasta keväämmällä mutta nyt ei vaan voi. Montako kertaa olet ollut Japanissa? Siellä riittää varmana reissattavaa ja kohteita lopuksikää. Kiva olis joskus itsekkin siellä poiketa.

Montako kertaa olet ollut Japanissa? Siellä riittää varmana reissattavaa ja kohteita lopuksikää. Kiva olis joskus itsekkin siellä poiketa.
7 kertaa eikä saa tarpeekseen, niin paljon siellä on vielä nähtävää. Fujin kuvaaminen meni vituiksi viimeksi kun matkustettiin Gawakuchikoon tunteja ja käveltiin 650 metriä portaita ja tasaista ja sitten eeppisellä paikalla Fuji aivan sumussa, näkynyt ollenkaan. Nyt tällä kertaa piti lähteä Hakoneen mestästään kuvaa Fujista.

7 kertaa eikä saa tarpeekseen, niin paljon siellä on vielä nähtävää. Fujin kuvaaminen meni vituiksi viimeksi kun matkustettiin Gawakuchikoon tunteja ja käveltiin 650 metriä portaita ja tasaista ja sitten eeppisellä paikalla Fuji aivan sumussa, näkynyt ollenkaan. Nyt tällä kertaa piti lähteä Hakoneen mestästään kuvaa Fujista.

Oletko miettinyt huipulle kiipeamista? Itse tsekkasin sita aikoinaan ja vasta sitten hiffasin etta se on aikamoinen projekti vaikka mistaan Mt. Everestista ei olekaan kyse. Mutta nakymat on varmaan huimat sielta. On se Japani vaan maaginen paikka, yksi niista harvoista paikoista jonne on jaanyt pala sydamesta.

Oletko miettinyt huipulle kiipeamista? Itse tsekkasin sita aikoinaan ja vasta sitten hiffasin etta se on aikamoinen projekti vaikka mistaan Mt. Everestista ei olekaan kyse. Mutta nakymat on varmaan huimat sielta. On se Japani vaan maaginen paikka, yksi niista harvoista paikoista jonne on jaanyt pala sydamesta.
Olipa hienosti sanottu tuo että pala sydäntä jäänyt sinne ja olen täysin samaa mieltä. Maaginen, kiehtova, erikoinen, uniikki, positiivisen naiivi. Esimerkiksi japanilaiset mainoksetkin on lapsellisia, tarroja siellä täällä, ihme lapsenomaista mainontaa. Se maa on vain niin upea ja kansa älyttömän mukavaa. Fujin päälle monta kertaa ajatellut että menisi, mutta sinne on kovin lyhyt aika kun ohjattuja ja turvallisia saumoja on mennä. Päivän keikka se on Tokiosta mutta aivan varmaan palkitsisi, sen aion jossain vaiheessa tehdä.

Suositut

Back
Ylös Bottom