Deleted member 20129
Yhtään ketään taikka mitään sen kummemmin puolustelemati mä oon kyllä myös ymmärtäny, että myös Mike on tainnu ilmasta sen, että ilman treenivaihtelevuutta ei kasva kintut. Eli vähän niinku aikansa kutakin. Tai sitten oon vaan ite keksiny. :DMuistuu hyvin mieleen nää, kuinka kyykyllä ei saa jalkoja kasvamaan vaan pitää tehdä hackia. Sitten tuli Sihvonen ja jalkatreenit olikin sen jälkeen pelkkää kyykkäämistä. Sitä ennen oli se mania lihaksen "tuhoamisesta" ja kaiken hakkaamisesta erikoistekniikoilla päätyyn asti Peterin kanssa, jota seurasi sitten hyvin spesifit treeniohjelmat tarkkoine toistomäärineen. Sitten oli uhoamista, kuinka 5x5 on tosi helppoa tekemistä, kunnes tuli tämä Vatasen aloittama voimailubuumi ja sitten lyhyet sarjat olivatkin taas kovien äijien juttuja. Kysyttiin jopa JTO:lta neuvoja kyykkyproggikseen, vaikka oman määritelmän mukaan ei JTO voi mitään tietää mistään, koska hän ei ole iso bodari. Se on hyvä, että voi vaihtaa mielipidettään, mutta aiheuttaa hiukan hymähtelyjä kun vedetään päästä päähän ja silloin ei ole mitään muuta oikeaa tapaa kuin se oma (jota ollaan sillä hetkellä tekemässä). Tämä vain vuosien seuraamisen havainnointina. Tokihan voi olla, että tuo on vain tapa aloittaa ja pitää eipäs-juupas keskustelua forumilla yllä. Varmasti jokaisella itsestään jatkuvasti erilaisia selfieitä ottavalla ja peilistä itseään jatkuvasti ihailevalla, some-preesensiä ylläpitävällä voi olla joitain narsismin piirteitä.
Narsisseja muuten kandee nyt ostaa. Niitä voi karanteenissa sitten kastella ja katsella.