OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Muistuu hyvin mieleen nää, kuinka kyykyllä ei saa jalkoja kasvamaan vaan pitää tehdä hackia. Sitten tuli Sihvonen ja jalkatreenit olikin sen jälkeen pelkkää kyykkäämistä. Sitä ennen oli se mania lihaksen "tuhoamisesta" ja kaiken hakkaamisesta erikoistekniikoilla päätyyn asti Peterin kanssa, jota seurasi sitten hyvin spesifit treeniohjelmat tarkkoine toistomäärineen. Sitten oli uhoamista, kuinka 5x5 on tosi helppoa tekemistä, kunnes tuli tämä Vatasen aloittama voimailubuumi ja sitten lyhyet sarjat olivatkin taas kovien äijien juttuja. Kysyttiin jopa JTO:lta neuvoja kyykkyproggikseen, vaikka oman määritelmän mukaan ei JTO voi mitään tietää mistään, koska hän ei ole iso bodari. Se on hyvä, että voi vaihtaa mielipidettään, mutta aiheuttaa hiukan hymähtelyjä kun vedetään päästä päähän ja silloin ei ole mitään muuta oikeaa tapaa kuin se oma (jota ollaan sillä hetkellä tekemässä). Tämä vain vuosien seuraamisen havainnointina. Tokihan voi olla, että tuo on vain tapa aloittaa ja pitää eipäs-juupas keskustelua forumilla yllä. Varmasti jokaisella itsestään jatkuvasti erilaisia selfieitä ottavalla ja peilistä itseään jatkuvasti ihailevalla, some-preesensiä ylläpitävällä voi olla joitain narsismin piirteitä.
Yhtään ketään taikka mitään sen kummemmin puolustelemati mä oon kyllä myös ymmärtäny, että myös Mike on tainnu ilmasta sen, että ilman treenivaihtelevuutta ei kasva kintut. Eli vähän niinku aikansa kutakin. Tai sitten oon vaan ite keksiny. :D

Narsisseja muuten kandee nyt ostaa. Niitä voi karanteenissa sitten kastella ja katsella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
että myös Mike on tainnu ilmasta sen, että ilman treenivaihtelevuutta ei kasva kintut.
Kyllä, tai siis jokainen lihasryhmä vaatii varianssia. Mä nyt en tahdo kyllä saada jalkoja kasvamaan vaikka mitä tekisin, mutta jotenkin vaan sitten jäänyt niitä tekemään mahdollisimman monella eri tapaa jos tuurilla sitten joku tapa saisi ne kasvamaan paremmin. Märkäkorvan kirjoitusta en ymmärrä, koska 2016 rintavamman videon lopussa sanoin "Tehdään sitten jalat" ja aloin koittamaan kaikkea mahdollista. JTO:n tietotaitoa on koskaan ole kyseenalaistanut. Märkäkorvalla on niin monta valhetta tossa, että saatan vain esittää kysymyksen, mistä moinen hyökkäys?

Muistuu hyvin mieleen nää, kuinka kyykyllä ei saa jalkoja kasvamaan vaan pitää tehdä hackia. Sitten tuli Sihvonen ja jalkatreenit olikin sen jälkeen pelkkää kyykkäämistä. Sitä ennen oli se mania lihaksen "tuhoamisesta" ja kaiken hakkaamisesta erikoistekniikoilla päätyyn asti Peterin kanssa, jota seurasi sitten hyvin spesifit treeniohjelmat tarkkoine toistomäärineen. Sitten oli uhoamista, kuinka 5x5 on tosi helppoa tekemistä, kunnes tuli tämä Vatasen aloittama voimailubuumi ja sitten lyhyet sarjat olivatkin taas kovien äijien juttuja. Kysyttiin jopa JTO:lta neuvoja kyykkyproggikseen, vaikka oman määritelmän mukaan ei JTO voi mitään tietää mistään, koska hän ei ole iso bodari. Se on hyvä, että voi vaihtaa mielipidettään, mutta aiheuttaa hiukan hymähtelyjä kun vedetään päästä päähän ja silloin ei ole mitään muuta oikeaa tapaa kuin se oma (jota ollaan sillä hetkellä tekemässä). Tämä vain vuosien seuraamisen havainnointina. Tokihan voi olla, että tuo on vain tapa aloittaa ja pitää eipäs-juupas keskustelua forumilla yllä. Varmasti jokaisella itsestään jatkuvasti erilaisia selfieitä ottavalla ja peilistä itseään jatkuvasti ihailevalla, some-preesensiä ylläpitävällä voi olla joitain narsismin piirteitä.
En kovin tarkkaan ole keskusteluja seurannut, mutta eikö tuossa taustalla ole ollut että tavoitteet ovat olleet eri aikoina erilaisia? Eli kun systeemi muuttunut, niin sillä on myös pyritty hieman eri asioihin? Tuolleen yhteen nivottuna tarina toki kuulostaa hauskalta, mutta taitaa olla vahvasti kärjistetty siitä miten ne asiat ja perustelut ovat oikeasti menneet.

Sikakyykkya varten kyykkäsin aktiivisesti vuodenpäivät ja vedin sen läpitte. Sitten tyhmänä vedin kaksi kertaa sen T-nationin kyykkyohjelman joka eka loppui kesken kipujen takia ja sitten toinen meni väkisin läpi. Siitä lähtien onkin sitten kärsitty vähän tensoriongelmista. JTO:n neuvoja kyselin kun oli ideana tehdä sikakyykky pyramidina ja lyhyemmillä sarjoilla saada sinne tarpeeksi potkua kestää se 180-190-200-210-200-190-180 joka tossa setissä on se pahin alue.

Nyt olen useamman kerran käynyt semmoisessa kalvohoidossa ja alkaa asteen auttamaan. Mutta kyykätä ei vain voi yli 150 kilolla, tulee perkeleen kipeäksi, joten nyt sitten on tehty ihan bodausliikkeitä. Peterin kanssa tein jo Widowmaker kyykkyjä, mutta Peterin kanssa periaate oli mennä sen mukana ja zempata, joten sillon tehtiin paljon bodaustreenejä reisille. Sihvosen kyykyillä, jotka mies tekee smithissä, ei ole kyllä pienintäkään tekemistä mun vapaiden kyykkyjen kanssa.

Ja mainittakoon, että ylivoimaisesti tehokkain lihasmassan osalta mulle on kaikessa tässä veivaamisessa ollut t-nationin kyykkyohjelma, mutta ei sitä volyymia kestä kovinkaan montaa kertaa vuodessa.

Mitä nyt palstaa pidempään lukeneena olen miettinyt, oletko narsisti? Oletko saanut kenties diagnoosin? Auttaisi ymmärtämään käytöstäsi jossa et ole koskaan väärässä.
Mä en rehellisesti usko, että sulle mikään vastaus riittäisi, joten sovitaan että olen narsisti ja eilen diagnosoitiin. Vielä pidempään palstaa lukeneena olen miettinyt, että mahtaakohan sulla olla kaikki ihan ok? Valtavasti tommoista nuorta vihaa sussa sisällä.

Screenshot 2020-03-28 at 11.31.30.png

Makee noissa on se kun musat ja leffat katkeaa kun ottaa korvasta pois ja jatkuu kun laittaa takas, varmaan sama ekoissakin versioissa. Tosi kätevä kun ei edes osannut odottaa semmoista.
On sama noissa vanhemmissakin versioissa, ottaa korvasta pois niin sammuu musa ja kun laittaa takas niin musa jatkuu automaattisesti.

On sama noissa vanhemmissakin versioissa, ottaa korvasta pois niin sammuu musa ja kun laittaa takas niin musa jatkuu automaattisesti.
Melkoisen kätevä ominaisuus enkä aikaisemmim tommoiseen ole törmännyt vaikka merkittävän määrän kuulokkeita olen käyttänyt. Ihan fiksu ajatus, koska miksi toistaa mediaa jos kuuntelija ei ole kuulemassa.

Ootko Mike koittanut jalkoja veivatessa ihan rehdisti ottaa painoa vaikka 10kg kunnon jalkapriorisaatiolla ja sitten kiristellä. Jos sinne jotain jäis.
Toki olen saattanut käsittää väärin, mutta ymmärtänyt että olet pitänyt painoa aika samoissa ja kuntoa kireänä

Ootko Mike koittanut jalkoja veivatessa ihan rehdisti ottaa painoa vaikka 10kg kunnon jalkapriorisaatiolla ja sitten kiristellä. Jos sinne jotain jäis.
Toki olen saattanut käsittää väärin, mutta ymmärtänyt että olet pitänyt painoa aika samoissa ja kuntoa kireänä
En mä kyllä kireä ole millään mittarilla. Just tossa 3 viikkoa sitten nostin aamupainoa 102kg ja en simppelisti pidä siitä olotilasta. Laskin 97kg ja parempi olla.

Melkoisen kätevä ominaisuus enkä aikaisemmim tommoiseen ole törmännyt vaikka merkittävän määrän kuulokkeita olen käyttänyt. Ihan fiksu ajatus, koska miksi toistaa mediaa jos kuuntelija ei ole kuulemassa.
On kyllä, noissahan on muitakin käteviä ominaisuuksia jotka tietysti löytyy varmaan tänään jo muistakin kuulokkeista. Itse tykästyin noihin silloin ku hommasin ettei ole tarvinu muita nappikuulokkeita edes miettiä. Akkukestokaan ei ole huonontunu yhtään siitä mitä ostaessa ja noi mulla ollu jo siitä lähtien ku tuli markinoille.

On kyllä, noissahan on muitakin käteviä ominaisuuksia jotka tietysti löytyy varmaan tänään jo muistakin kuulokkeista. Itse tykästyin noihin silloin ku hommasin ettei ole tarvinu muita nappikuulokkeita edes miettiä. Akkukestokaan ei ole huonontunu yhtään siitä mitä ostaessa ja noi mulla ollu jo siitä lähtien ku tuli markinoille.
Toi ominaisuus on ollut ainakin Plantronicsin kuulokkeissa jo vuosikausia. Työpaikalla tulee siis noita käytettyä.

Olikos edellisissä noice canceliä? On loistava näissä.

Kyllä, tai siis jokainen lihasryhmä vaatii varianssia. Mä nyt en tahdo kyllä saada jalkoja kasvamaan vaikka mitä tekisin, mutta jotenkin vaan sitten jäänyt niitä tekemään mahdollisimman monella eri tapaa jos tuurilla sitten joku tapa saisi ne kasvamaan paremmin. Märkäkorvan kirjoitusta en ymmärrä, koska 2016 rintavamman videon lopussa sanoin "Tehdään sitten jalat" ja aloin koittamaan kaikkea mahdollista. JTO:n tietotaitoa on koskaan ole kyseenalaistanut. Märkäkorvalla on niin monta valhetta tossa, että saatan vain esittää kysymyksen, mistä moinen hyökkäys?

Ei ollut tarkoitus hyökätä, vaan vastata tälle narsismista kysyjälle. Olen tässä sisältöä seurannut vuodesta 2011? vuodesta ja olen videoista ja muista todella kiitollinen, olen varmaan katsonut kaikki videot, podcstit jne. Niissä susta välittyy ihan erilainen kuva, kuin täällä pakkiksella. Oma kirjoitukseni oli tietysti kärjistetty. En jaksa kaikkia videoita lähteä kahlaamaan ja etsimään noita poimintoja, mutta suurin osa noista asioista tulee videoilla ja täällä pakkiksella esille. Eikä nimenomaan mielipiteen vaihtamisessa ole mitään vikaa.

Mä uskon että pakkiksen suosio nimenomaan pitkälti Miken persoonan ympärille rakentuu ja toki kokonaisuudessa mukana myös kaikki kirjoittelijat. Mutta se että on omistautunut sille mitä tekee, ja että on tietynlaista fanaattisuutta agendoissa, niinku esim erilaisissa treenimetodeissa, niin kyllä se tuo hyvällä tapaa virtaa tähän meininkiin foorumilla. Sopivasti vääntöjä ja jännitteitä, niin eikö se ole lopulta vaan sitä draamaa mikä toimii suolana?

Mä uskon että pakkiksen suosio nimenomaan pitkälti Miken persoonan ympärille rakentuu ja toki kokonaisuudessa mukana myös kaikki kirjoittelijat. Mutta se että on omistautunut sille mitä tekee, ja että on tietynlaista fanaattisuutta agendoissa, niinku esim erilaisissa treenimetodeissa, niin kyllä se tuo hyvällä tapaa virtaa tähän meininkiin foorumilla. Sopivasti vääntöjä ja jännitteitä, niin eikö se ole lopulta vaan sitä draamaa mikä toimii suolana?

Näin mäkin uskon, eli saadaan näitä keskusteluja. JeesJees-miehet eivät koskaan herätä keskustelua, vaan jyrkät ja ehdottomat mielipiteet.

Joo ja aika vahvasti saa kyllä muakin vastaan kirjoittaa vaikka aina sanotaankin perään että ”tulee varmaan bannit”. Mutta eipäs tulekaan useimmissa tapauksissa. Se on jo vähän kulunut läppä.

Mites se mainosten blokkaaminen vaikuttaa tuloihin? Luulis että kun noi mainokset tossa pyörii eikä ikinä niitä klikkaa niin ois ihan sama blokkaako ne vaiko ei ?
Ite en edes tiennyt että niitä voisi blokata mut ihan sama, ei mua mainokset haittaa selaan vain pois ne.

Suositut

Back
Ylös Bottom