OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mites se mainosten blokkaaminen vaikuttaa tuloihin? Luulis että kun noi mainokset tossa pyörii eikä ikinä niitä klikkaa niin ois ihan sama blokkaako ne vaiko ei ?
Ite en edes tiennyt että niitä voisi blokata mut ihan sama, ei mua mainokset haittaa selaan vain pois ne.
Mainoksista maksetaan näyttöjen perusteella, ei klikkausten perusteella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku taisi jo asiasta kirjoittaa, mutta mullakin tekee mobiilissa sen, että kun pakkikselle tulee, niin on ihan sama mitä ketjua paina niin menee mainostajan sivulle.

Juu, itsekin joutuu pari sekuntia odottamaan mainosten latailua ettei klikkaa väärää ketjua, kun se tuppaa vähän hyppäämään, kun mainos latautuu.

Niin itsekin saanut sellaisen kuvan, ettei Mike hirveitä kalorimääriä syö, joka toki onkin yksilöllistä, mutta eikai sitä lihasmassaakaan varmaan tule, jos yritetään painoa pitää koko ajan samassa.
Enkä nyt tarkoita, että pitäisikään mitään sikabulkkia pitää.

Kille Kujalan videoita katsoessa tuntuu ettei Killekään hirveitä määriä syö, mutta toki on sitten muita apuja käytössä ja kehitystä on tapahtunut melkoisesti.

Onkohon Mikellä tai muilla suositella jotain hyvää kehoanalyysivaaka ?

Jos meinaat niitä niin sanottuja vaakoja jossa on joku kehonkoostumus toiminto, käyttäisin nekin rahat vaikka kehonkoostumusmittaukseen antaa paremmin suuntaa antavia lukemia. Luulen, että vastaavat vaa'at maksaa varmaan useita satasia tai enemmänkin? Eikä niitä varmaan yksityishenkilöille mikään firma myy.

Onko vielä tullut mieleen mitään "viidenkympin villitystä", mitä porukka ostelee avoautoja ja muuta mitä nuorempana ei ole voinut ostella?
Oon ostanut ne jo. 3 viimeistä Audia on maksanut yli 200 tonnia, eiköhän ne riitä eikä viittis laittaa noihin enää rahaa. Älytöntä kun miettii mitä noihin rahaa on laittanut.

Tollanen rivianin sähkömaasturi audien kaveriksi. Olis kova, 3s 0-60mph. reilu 600km yhdellä latauksella. Olis ihan oiva vehje, jos ei epäilyttäisi miten sähkövehkeen kanssa elämä oikeasti sujuu. Perusmalli on 70k$. Tiedä sit paljon maksaa, kun laittaa isoimman akkupaketin ja varusteet maksimiin. Loppuvuodesta tulee myyntiin. Tykkään kun, toi on yritetty ainakin suunnitella leireily/kalastus/... ulkoilmakäyttöön. Tosi kätevät sisätilat, katolle saa kamaa helposti, huhujen mukaan menee myös maastossa hyvin, kun on joka renkaalle oma moottori.

View: https://www.youtube.com/watch?v=SO1ZER2W5Iw

Oon ostanut ne jo. 3 viimeistä Audia on maksanut yli 200 tonnia, eiköhän ne riitä eikä viittis laittaa noihin enää rahaa. Älytöntä kun miettii mitä noihin rahaa on laittanut.
Siksi itsellä ei olekaan mitään intressejä ostella yhtään uudempia ja kalliimpia autoja, kun niissä tuppaa arvo laskemaan melko nopsaan, vaikka auton kunto ei hirveästi laskeisikaan.

Tälläisella normiduunarille tuo on melko iso raha minkä menettää, kun ostaa uutta ja myy sitten muutaman vuoden päästä.

Suositut

Back
Ylös Bottom