OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisko joku pistää tänne tai privalla mulle sitten infoa jos koronasta tulee aidosti positiivisia uutisia. Mä en enää aio edes avata tota sille tarkoitettua ketjua, en kestä sitä jatkuvaa negatiivisuutta ja maailmanlopun manaamista. Älkää kommentoiko tähän mitään, mutta jos jotain infoa rokotteesta tai lääkkeestä tulee, niin ilomielin luen

Helvetin tyytyväinen oon itse ainakin ollut, vastamelu toimii kans hyvin. Ainut vaan ettei sitten millään pysy korvissa salilla, lähtee heti valumaan ulos kun saa vähän hikeä pintaan tai liikuttaa päätä.

Voisko joku pistää tänne tai privalla mulle sitten infoa jos koronasta tulee aidosti positiivisia uutisia. Mä en enää aio edes avata tota sille tarkoitettua ketjua, en kestä sitä jatkuvaa negatiivisuutta ja maailmanlopun manaamista.

Ja sitten noin neljä tuntia tämän kirjoituksesi jälkeen olet avannut koronaketjun ja jopa postannut siihen ketjuun.

Ja sitten noin neljä tuntia tämän kirjoituksesi jälkeen olet avannut koronaketjun ja jopa postannut siihen ketjuun.
Kävin laittamassa vain sen positiivisen uutisen. En lukenut enkä aio lukea, mutta kiitos huomiosta ja olet kyllä tosi söpön tarkka.

Mahtaako nuo Airpods Proot olla mistään kotoisin soundin osalta?

Bluetooth nappikuulokkeita jos etsit, niin ei voi ku suositella Sennheiserin Momentum True Wireless kuulokkeita. Itse ollut erittäin tyytyväinen soundin ja käytettävyyden osalta. Pysyy lenkilläkin päässä ilman ongelmia, mukana tulee muutama erilainen korvakumijuttu joten sopii joihinkin erilaisiin korviin.

BF105C59-2231-456C-B83E-1B51EE7072BC.png

Tein tänään tuota ulkona. Ekalla kierroksella tein saman määrän toistoja kuin tuossa videoissa, sen jälkeen pudotin aina pari toistoa per sarja. Vastaavasti lyhensin taukoja. Ensimmäinen sarja tuntui helpolta askelkyykkyihin asti, mutta askelkyykkyhypyissä alkoi polttamaan pahemman kerran. Otan tuon nyt treeniohjelmaan ainakin poikkeustilanteen ajaksi.

Tein tänään tuota ulkona. Ekalla kierroksella tein saman määrän toistoja kuin tuossa videoissa, sen jälkeen pudotin aina pari toistoa per sarja. Vastaavasti lyhensin taukoja. Ensimmäinen sarja tuntui helpolta askelkyykkyihin asti, mutta askelkyykkyhypyissä alkoi polttamaan pahemman kerran. Otan tuon nyt treeniohjelmaan ainakin poikkeustilanteen ajaksi.
Jos teet jalkatreenejä, niin heitä toi aina viimeiseksi, loistava harjoite jalkatreenien loppuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom