OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Sori, mutta +190cm ei ole mikään ihmeellinen. Kun mennään yli 2-metrin niin huomio voi kiinnittyä pituuteen. Esim. koripalloilijat.
Yli 2-metrisillä voi olla paljonkin vaikeuksia löytää tyttöystäviä, koska naisten keskipituus on noin 165cm. Honkkelit ei vaan kiinnosta. Honkkelit näyttää myös monen silmään kummajaisilta. Huonoryhtinen tai pitkäkaulainen +200cm ei silmää hivele. Katsotaan vaan, että onpas siinä pitkä ihminen:hyper:
Minä olen 189cm ja en kadehdi tai katso ylöspäin ketään itseäni lyhyempää tai pidempää. IMO. Aika vitun turhaa pohdintaa.
Mä katson aina ylöspäin muita! 😂
Mukavaa illanjatkoa kaikille! 😝

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salilla kun tulee vastaan joku kääpiöbodari, tai miksei kadullakin, niin kannattaa muistaa ettei niitä saa katsoa silmiin, siitä saattavat hermostua. 🤨 Muuten ovat suhteellisen vaarattomia.

Nimimerkille osuva mainos
Screenshot_20200225-201309_Chrome.jpg

Mun mielesta tosi pitkilla miehilla ei ole yhtaan paremman nakoisia naisia kun muillakaan. Fyysinen erilaisuus tietenkin herattaa mielenkiintoa. Katsotaanhan lihaviakin ihmisia. Ei se tarkoita sita etta ne saa kuumimmat gimmat.

Mikeltä tulee varmaan hyvät kommentit näihin typeriin keskusteluihin.
Itse olen sitä mieltä että pituus on sivuseikka, kunhan on mittaansa nähden sopusointuinen.
Ja jos ei ole siihen tyytyväinen , niin turha tänne on tulla haukkumaan toisten ulkonäköä, paljastaa vaan oman epävarmuutensa, huonon itsetuntonsa.
Se joka on tyytyväinen omaan olemukseensa ei paljon puutu toisten habitukseen!
Kateelliset menkää vaikka ylilaudalle valittamaan, saatte sieltä ehkä jopa positiivista palautetta.
Bodarit on bodareita, ja luuserit on luusereita, se vaan on totuus!

Mitä väliä niillä naisilla nyt on? Niitä tulee ja menee, yhet on pitkäaikaisia elämänkumppaneita ja toiset hämäriä muistoja krapulassa. Ulkonäkö toki vaikuttaa saantiin merkittävästi, mut pituus tuskin on siellä listan kärjessä, ellei mennä ihan ääripäähän. Harvalla täällä ilman jää ja väitän, et niillä harvoillakin se on korvien välistä kiinni enemmän kuin pinnallisista seikoista.

Vakuuttavimmat ukot on kyl munki mielestä pitkiä ja painavia. Just tapasin yhden 200cm/150kg ukkelin ja vaikkei se mikään bodattu ollut alkuunkaan, niin näyttäähän sellanen vakuuttavalta. Samalla salilla käy noita 170cm/100kg ni ei ne jossain hupparissa näytä juuri miltään. Tosiasioillahan tolla ulkomuodolla ei oo mitään tekemistä, nyt pelataan mielikuvilla.

Nää on muuten just hyviä keskusteluja. Foorumin suola, kuten monesti on todettu!

Tuo on totta että onhan isot miehet vaikuttavan näköisiä, mutta mitä sitten?
Ei mun elämään tai elämiseen, tai onnellisuuteen vaikuta mitenkään mikään toinen mies, oli se sitten 160cm tai 210cm.
Tai että onko sillä lihaksia vai läskiä.
Arvostan niitä ihmisiä jotka laittaa eforttinsa kehon hyvinvointiin, ulkonäköön, terveelliseen elämään, jne. tai kilpaurheiluun.
Ja arvostan myös huippu-urheilijoita jotka antavat kaikkensa sen päämäärän eteen jota jokakin laji määrittää parhaaksi saavutukseksi, oli siinä sitten lääkkeet mukana tai ei.
Arvostus on siis siinä tahtotilassa ja yrityksessä, parhaansa yrittämisessä.
Ja jos vielä sattuu että geenit soveltuu kehonrakennuksen huipulle, pituudesta välittämättä, niin UPEAA!

Jos se kaveri joka täyttää nämä kriteerit on jonkun pellen mielestä "olematon" tai "pieni" tai "mitäänsanomaton"-----Mitä vitun väliä!

Pellet Hoitoon Heti, Pois Yleisistä Paikoista!

Olet aivan oikeassa, mielipiteeni on täysin subjektiivinen. En tiedä onko siinä mitään moukkamaista jos on sitä mieltä, että lyhyt mies on pikku mies vaikka kuinka bodaisi. Ja tosiaan, tyhmältähän lyhyt ukko näyttää bodattuna. Toivottavasti kasvat muutaman sentin myös niin ei tarvitse enää kiukutella netissä.

Itse asiassa mieluummin vaikka pitkä laihalla ja leanilla kropalla kuin lihaksikas lyhyenä. Huvittaisi jos joku 173cm pituinen aikuinen tulisi piipittämään siimaksi jostain alamaista :D
Mahtaakohan ISOMIES99:llä olla vähän itsetunto-ongelmia?
Tuntuu ettei mikään riitä?
Ja vielä pieni pippeli, missä ne kaikki naisetkin on?
Pinsetit käteen ja lievää edestakaisin liikettä, niin aurinko paistaa risukasaankin!

Olet aivan oikeassa, mielipiteeni on täysin subjektiivinen. En tiedä onko siinä mitään moukkamaista jos on sitä mieltä, että lyhyt mies on pikku mies vaikka kuinka bodaisi. Ja tosiaan, tyhmältähän lyhyt ukko näyttää bodattuna. Toivottavasti kasvat muutaman sentin myös niin ei tarvitse enää kiukutella netissä.

Itse asiassa mieluummin vaikka pitkä laihalla ja leanilla kropalla kuin lihaksikas lyhyenä. Huvittaisi jos joku 173cm pituinen aikuinen tulisi piipittämään siimaksi jostain alamaista :D
Minikulli koittaa kompensoida alhaista itsetuntoa kehumalla itseensä :D

Ja jos ei ole siihen tyytyväinen , niin turha tänne on tulla haukkumaan toisten ulkonäköä, paljastaa vaan oman epävarmuutensa, huonon itsetuntonsa.
Se joka on tyytyväinen omaan olemukseensa ei paljon puutu toisten habitukseen!
Noinhan se menee. Epävarmuus ja itsetunto-ongelmat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti "someaikana". Omaa pahaa oloa on vaan pakko purkaa jotenkin :cry:
Muita haukkumalla se oma paha olo vaan lisääntyy:cry::cry::cry: Harvalla on oikeasti varaa haukkua muita.

Mitäs mieltä Mike on moottoripyöräilystä? Näkyykö japanissa paljon moottoripyöriä katukuvassa? Tuli vaan mieleen kun kohta saa taas prätkän tallista :oujee::oujee::oujee:
Japanilaisethan ne parhaat pyörät valmistaa: Yamaha, Suzuki ja Honda (y)

Viimeksi muokattu:
Mitäs mieltä Mike on moottoripyöräilystä? Näkyykö japanissa paljon moottoripyöriä katukuvassa? Tuli vaan mieleen kun kohta saa taas prätkän tallista
Hienoja pelejä, mutta ei sillai itseä kiinnosta. Japanissa ainakin Tokion osalta, enkä kyllä moneessa muussakin kaupungissa käyneenä siellä ole juurikaan nähnyt moottoripyoriä. Skoottereita siellä on vähän.

mikä sua oikein vaivaa.ei ihminen pituudellensa mitään voi.
Isomies99:n juttuja kun lukee, niin ei voi ilmeisesti tyhmyydellensäkään.

Tästä joku voi nyt vetää taas johtopäätöksen, että kääpiö siellä taas vinkuu. Joo, olen kyllä lyhyt, mutta juttu on niin, että olen joutunut kasvattamaan sen verran paksun nahan, että otan tällaiset jutut ihan neutraaleina. Toisinaan jopa vitsailen pituudestani.

Mutta se mitä en siedä, on itsensä nostaminen jalustalle. Etenkään minkään fyysisen ominaisuuden perusteella. Uskokaa tai älkää, mutta maailma on täynnä muakin lyhyempiä ihmisiä. Ja etenkin lihavempia. En mä mene niille vittuilemaan, että "Jos mä olen lyhyt, niin sinä se vasta lyhyt oletkin! Vittu mikä tappi. Hahaha, miltä tuntuu olla kääpiö?" Tai "Vittu mikä läski! Ootko vähän typerän näköinen? Paljonko pidät ilmanpaineita autosi renkaissa?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom