Voi ei tätä keskustelua. Mä luulin että pituudesta kärsii lyhyet, mutta näyttäis niitä ongelmia olevan pidemmilläkin. Mä nyt oon siinä puolivälissä, niin ei ole oikein mitään jutun aihetta pituudesta ollut koskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole näköjään ihmisen tyhmyydellä mitään rajaa. Toivottavasti elämässäs on kaikki muutkin asiat hyvin ku vain sinun pituus.:DDD mieluummin kuitenkin minikulli kuin 173cm aikuinen mies.
Toi 99 ilmeisesti tarkoittaa sun syntymävuotta? Se voi selittää tuon sun pituuden ihannoinnin, olet vielä sen verran lapsenomainen.:DDD mieluummin kuitenkin minikulli kuin 173cm aikuinen mies.
No ei se ainakaan älykkyysosamääräkään ole.Toi 99 ilmeisesti tarkoittaa sun syntymävuotta?
Suomalaismiesten keskipituus on 178 senttiä, joten sinä kuulut lyhyiden joukkoon.Voi ei tätä keskustelua. Mä luulin että pituudesta kärsii lyhyet, mutta näyttäis niitä ongelmia olevan pidemmilläkin. Mä nyt oon siinä puolivälissä, niin ei ole oikein mitään jutun aihetta pituudesta ollut koskaan.
Ei haittaa, haittaako sua? Selkeesti haittaa kun mä jo aikaisemmin pyysin että vaihdetaan jo aihetta.Suomalaismiesten keskipituus on 178 senttiä, joten sinä kuulut lyhyiden joukkoon.
Noi mainokset ei ääntä pidä defaulttina, sille ei mitään voi, että on miljoona eri selainta ja miljoona eri asetusta mitä ihmiset käyttää. Sun selain taas alkaa soittaan sitä ääntä syystä x.Saako täältä jotenkin mainoksista äänet pois? Alkaa hieman ärstyttämään, kun avaa ketjun ja painaa videon pyörimään niin taustalta videon äänien päällä kuuluu joku ihovoide mainos. Ja vaikka ei videota olisikaan, niin kyllä tuo häiritsee kun selaa ketjua ja yht'äkkiä alkaa mainokset äänet huutamaan, vaikka en ole niiden kohdalla. Kokeilin laittaa pakkotoisto sivulta äänet pois, mutta nyt ei sitten toki toimi upotuksienkaan äänet. Kyseessä siis android puhelin chrome selaimella.
Ja toinen kysymys Mikelle, eli aloitko kyykky haasteiden aikana tykkäämään kyykkäämisestä entistä enemmän? Itsellä tuntuu, että mitä enemmän ohjelmassa on kyykkyä, sitä mukavempaa se on. Nyt kun jalkapriorisaation aikana kyykkään 3 kertaa viikossa voin jo sanoa, että jonkin asteinen pakkomielle on siihen syntynyt, eikä millään haluaisi vähentää.
Onko siitä hajua, että voiko tehdä jotain tälle:Noi mainokset ei ääntä pidä defaulttina, sille ei mitään voi, että on miljoona eri selainta ja miljoona eri asetusta mitä ihmiset käyttää. Sun selain taas alkaa soittaan sitä ääntä syystä x.
Ja kyykkäämisestä kyllä alkoi tykkäämään enemmän ja enemmän mitä paremmin se alkoi luonnistumaan.
Ei mitään tietoa kun eihän muiden äänilähteiden pitäisi blokata muuta musiikkia. Esim koita vaikka Spotify ja avaa sitten joku tuben video, samaan aikaan ne rullaa. Noi mainokset on asetettu olemaan mutella.Onko siitä hajua, että voiko tehdä jotain tälle:
Mitään ei ala kuulua, mutta vaimentaa muut äänet, esim spotifyn tms.
Kyllä se on ihan hampaiden suojaa varten, osa puree vahvasti yhteen ja esim Peterillä lohkes kerran hammas sarjan aikana. Meillä se on vain läppä miten nyrkkeilijät kuluttaa aikaa sylkäisten suojat ulos kuten salilla joku koittaa viivytellä ja saada lisäaikaa ennen sarjaa.Kiitos Mike uudesta videosta näin alkuun Pistin merkille kun heititte huulta hammassuojista Alberton kanssa. Olen pistänyt merkille, että kyseiset kapistukset ovat rantautuneet Kouvostoliiton saleille?!? Tälleen ikämiehenä ihmettelen, että mitäköhän v**tua nyt tapahtuu Siis jotkut treenaa hammassuojat suussa... Ei muuta mut tälleen ikäsetämiehenä ajattelen, niiden kuuluvan hieman muihin lajeihin.
lieneekö johonkin hapenottokykyyn vaikuttava juttu
Ok, tänksKyllä se on ihan hampaiden suojaa varten, osa puree vahvasti yhteen ja esim Peterillä lohkes kerran hammas sarjan aikana.