OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipahan sitten kova tuo Apple TV:n kautta katsottava For all minkind. Katottu 3 sarjaa sieltä nyt ja laadukkaita on.
Mitkä kaikki sarjat olet katsonut?
Jotkut puhu, että ois jonkun verran jotain agendan ja pc kullttuurin puskemista tuossa For All Mankind sarjassa. Jos ei pidä paikkaansa, vois sen itekin katsoa.
Itse olen katsonut the Morning Show joka oli erinomainen.

Mitkä kaikki sarjat olet katsonut?
Jotkut puhu, että ois jonkun verran jotain agendan ja pc kullttuurin puskemista tuossa For All Mankind sarjassa. Jos ei pidä paikkaansa, vois sen itekin katsoa.
Itse olen katsonut the Morning Show joka oli erinomainen.
Servant oli eka, se oli hyvä. For all minkind sitten toisena enkä siinä mitään agendaa huomannut, se oli vain hienosti tehty vaihtoehtoinen skenaario kuun vallloituksesta. Kolmantena katottiin Truth be told, joka ei niin hyvä ollut. Noita kaikkia yhdistää kuitenkin tosi hieno tekninen toteuttaminen ja loistava dialogi.

Apple nyt on ottanut periaateekseen laadun versus volyymi, mutta alkuunsa on kyllä aivan liian vähän sarjoja tarjolla. Netflix taas painaa konkurssin partalla sairaalla lainarahalla sarjaa ulos niin että soi. Saas nähdä kauanko ne sitä lainaa vielä saa. Netflix on hommannut mielettömät velat ja todella huonosti nyt kilpailu kovenee kun tulee Applea, Disneytä, Amazonia, mä en näe että Netflix selviää tosta velastaan. Niitten on pakko myydä mainoksia tai jotain kohta.

Servant oli eka, se oli hyvä. For all minkind sitten toisena enkä siinä mitään agendaa huomannut, se oli vain hienosti tehty vaihtoehtoinen skenaario kuun vallloituksesta. Kolmantena katottiin Truth be told, joka ei niin hyvä ollut. Noita kaikkia yhdistää kuitenkin tosi hieno tekninen toteuttaminen ja loistava dialogi.

Apple nyt on ottanut periaateekseen laadun versus volyymi, mutta alkuunsa on kyllä aivan liian vähän sarjoja tarjolla. Netflix taas painaa konkurssin partalla sairaalla lainarahalla sarjaa ulos niin että soi. Saas nähdä kauanko ne sitä lainaa vielä saa. Netflix on hommannut mielettömät velat ja todella huonosti nyt kilpailu kovenee kun tulee Applea, Disneytä, Amazonia, mä en näe että Netflix selviää tosta velastaan. Niitten on pakko myydä mainoksia tai jotain kohta.
Netflix konkurssin partaalla ? 😂
Netflixin velka on todella pieni verrattuna siihen miten paljon ne tekee rahaa.

Netflix konkurssin partaalla ? 😂
Netflixin velka on todella pieni verrattuna siihen miten paljon ne tekee rahaa.
Ootko tutustunut aiheeseen laisinkaan? Ei niillä riitä tilaajatkaan tota kattamaan enää. 12 miljardia velkaa. Sulla taitaa matikka olla asteen hukassa. Jos ne tekee paljon rahaa, niin miksi ne kasvattaa massiivista velkaa? Niillä ei ole rahaa tehdä tota vauhtia, ne ottaa lainaa lisää.

Ootko tutustunut aiheeseen laisinkaan? Ei niillä riitä tilaajatkaan tota kattamaan enää. 12 miljardia velkaa. Sulla taitaa matikka olla asteen hukassa. Jos ne tekee paljon rahaa, niin miksi ne kasvattaa massiivista velkaa? Niillä ei ole rahaa tehdä tota vauhtia, ne ottaa lainaa lisää.

Sä oot kyllä tuosta Netflixistä yhtä kujalla kun Teslasta. Netflix tulee tekemään tänä vuonna palttiarallaa 4 jaardia tulosta. Tuo 16 jaardin kokonaisvelka suhteessa siihen ja 153 jaardin EV:hen on ei ole mitenkään laskettuna korkea.

Nii ne laittaa sen rahan kiinni uusiin sarjoihin joka tietää tulevaisuudessa lisää tuottoa.
Onhan netflixillä jo nyt hikiset 170miljoonaa käyttäjää. En näe että netflix menee vielä vuosikymmeniin konkurssiin.

Ongelma noilla on se, että ne on täysin riippuvaisia tilaajista ja kokoajan tulee uutta isoa firmaa jyystämään kakkua. Google kun vielä on kuulemma suunnittelemassa omaansa, niin siinä yksinkertaisesti ei vain riitä tilaajia kattamaan, ei ainakaan jos velkaa vain otetaan lisää ja lisää. Ja älkää nyt suuttuko, en minä teitä arvostele, ettei tartte vetää herneitä, vaan spekuloin Netflixin massiivista velkaa.

Mistäs moista kuvittelet?😁
No ihan varmuuden vuoksi ettei ala nyt taas joku jankuttaminen. Niin nähty jo. Tube osoittautui uskomattomasti vielä pahemmaksi paikaksi joka on outoa kun se on vähän niinkuin sidottu jotenkin gmailiin eikä sinne niin valtavan helppoa ja nopeaa ole spämmää uusia nimimerkkejä. Eihän noilta missään välty, mutta tube veti kyllä pohjat, jopa minä yllätyin.

Ei mitään tietoa kun eihän muiden äänilähteiden pitäisi blokata muuta musiikkia. Esim koita vaikka Spotify ja avaa sitten joku tuben video, samaan aikaan ne rullaa. Noi mainokset on asetettu olemaan mutella.
My bad, kyseessä siis mobiili joka ton tekee. Tietokoneella ei.

No ihan varmuuden vuoksi ettei ala nyt taas joku jankuttaminen. Niin nähty jo. Tube osoittautui uskomattomasti vielä pahemmaksi paikaksi joka on outoa kun se on vähän niinkuin sidottu jotenkin gmailiin eikä sinne niin valtavan helppoa ja nopeaa ole spämmää uusia nimimerkkejä. Eihän noilta missään välty, mutta tube veti kyllä pohjat, jopa minä yllätyin.
Siis Tubessahan sen käyttäjänimen vaihtaminen on helppo nakki, voit vaihdella yhden gmail tilin kanssa niitä mielinmäärin, vaivattomasti ja nopeasti.

Siis Tubessahan sen käyttäjänimen vaihtaminen on helppo nakki, voit vaihdella yhden gmail tilin kanssa niitä mielinmäärin, vaivattomasti ja nopeasti.
Miten ne siellä voi olla samalla nimellä kun esim joku jolla on kanava? Tätäkin nähtiin.

Miten ne siellä voi olla samalla nimellä kun esim joku jolla on kanava? Tätäkin nähtiin.
Vaihdat vaan nimen gmail tilille
Screenshot_20200227-154326_Chrome.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom